فروشگاه ارزانی

۶۲ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

خرید اینترنتی ست نیم تنه و دامن هیما

خرید اینترنتی ست نیم تنه و دامن هیما

خرید پستی ست نیم تنه و دامن هیما

خرید اینترنتی ست نیم تنه و دامن هیما,خرید پستی ست نیم تنه و دامن هیما,خرید پستی ارزان,خرید پستی ست نیم تنه,خرید ست لباس,خرید اینترنتی ست نیم تنه و دامن,خرید پستی پوشاک زنانه,خرید پستی پوشاک دخترانه,پوشاک دخترانه ارزان,خرید پستی ست نیم تنه و دامن هیما,ست نیم تنه و دامن هیما با کیفیت,ست نیم تنه و دامن هیما ارزان,ست نیم تنه و دامن 

ست نیم تنه و دامن هیما

کسانی که به ست نیم تنه و دامن علاقه مند هستند امروز برای این افراد یک ست شیک را آماده فروش کرده ایم ، این محصول بسیار با کیفیت و برای مهمانی ها می باشد و همچنین فری سایز است ، در دو طرح مختلف عرضه می شود و جنس آن نخی می باشد ، خانم هایی که شیک پسند هستند معمولا این محصول را خریداری می کنند و از آن لذت می برند.

ست نیم تنه و دامن هیما

برای خانم‌های مشکل پسند
طراحی بسیار شیک
در مهمانی‌های خود بدرخشید
در دو طرح متنوع
به صورت Free Size
جنس :نخی
درجه کیفی :درجه دو
عرض شانه: ۳۱cm
عرض سینه: ۳۶cm
قد لباس: ۳۷cm
عرض کمر دامن: ۳۱cm
قد دامن: ۷۳cm

ست نیم تنه 3

ست نیم تنه 4

ست نیم تنه و دامن با طرحی جذاب برای خانم‌هایی که به دنبال پوششی تک می‌باشند. این محصول دارای جنسی عالی و تن خوری شیک بوده که به زیبایی در اندام شما می‌نشیند. دارای دو تنوع رنگ بوده و سایز‌بندی آن به صورت Free Size می‌باشد که برای سایز‌های ۳۶_۴۰ مناسب است.

ست نیم تنه 5

ست نیم تنه 6

ست نیم تنه 7

برای خانم‌های مشکل پسند
طراحی بسیار شیک
در مهمانی‌های خود بدرخشید
در دو طرح متنوع
به صورت Free Size
جنس :نخی
درجه کیفی :درجه دو
عرض شانه: ۳۱cm
عرض سینه: ۳۶cm
قد لباس: ۳۷cm
عرض کمر دامن: ۳۱cm
قد دامن: ۷۳cm 

برای خرید پیامکی این محصول می توانید عدد ۴۱۹۳۵ را به شماره ۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنید.

طوسی تیره /  قیمت: ۴۹,۰۰۰ تومان

طوسی روشن /  قیمت: ۴۹,۰۰۰ تومان

۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۱۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید پستی دستگاه بافت مو Glam twirl

خرید پستی دستگاه بافت مو Glam twirl

خرید اینترنتی دستگاه بافت مو Glam twirl

خرید پستی دستگاه بافت مو Glam twirl,خرید اینترنتی دستگاه بافت مو Glam twirl,خرید اینترنتی دستگاه بافت مو,خرید پستیدستگاه بافت مو,دستگاه فر کننده مو,خرید اینترنتی دستگاه بافت مو ارزان,خرید اینترنتی لوازم آرایشی بهداشتی,خرید پستیارزان,خرید پستی دستگاه بافت مو با کیفیت بالا,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی دستگاه بافت مو  Glam twirl,دستگاه بافت مو  Glam twirl

دستگاه بافت مو Glam twirl

دستگاه بافت مو گلم تورل یک دستگاه برای تابیدن و بافتن موها می باشد ، کسانی که به مدل های مختلف علاقه مند هستند می توانند با خرید این دستگاه موهای خود را به حالت های مختلف در بیاورند. دارای ۱۰۰ مدل بافته شده جهت الگو برداری وجود دارد. با شاپ می نو همراه باشید.

دستگاه بافت مو Glam twirl

 ویژگی های کلیدی :

دستگاه بافت مو Glam twirl (گلم تورل)

دارای ۲ شاخه بافت مو

قابلیت بهم تابیدن و بافتن موها

قابلیت بسته بندی کردن موها

دارای مهره های درخشان و رنگارنگ جهت بستن مو

دارای دفترچه راهنمای استفاده

دارای بیش از ۱۰۰ مدل بافته شده آماده جهت الگو برداری

بافت مو

بافت مو 5

با دستگاه بافت موی Glam Twirl موهای خود را به هرشکلی که میخواهید در بیاورید.داشتن موهای زیبا حق شماست.شما میتوانید با استفاده از دستگاه بافت موی گلم تورل در زمانی بسیار کم موهایتان را به شکل دلخواه در آورده وببافید.موهای بافته شده یا ژولیده و به هم ریخته کدام یک را می پسندید؟اگر شما خوش تیپ و زیبا هستید،بدون بافت موی گلم تورل را خواهید پسندید.دستگاه بافت مو Glam Twirl یکی از محبوبترین دستگاههای آرایشی و بافت مو در جهان می باشد هنر پیشه های بسیاری در تبلیغ این محصول شرکت داشته اند.و بسیاری از آرایشگرهای مشهور جهان برای آرایش افراد از این دستگاه استفاده کرده اند.

بافت مو 2

برای استفاده بهتر از دستگاه بافت مو حتما نکات زیر را مورد توجه قرار دهید:

-مناسب ترین روش این است که وقتی موهای شما تمیز شده و از حمام درآمده اید و موهای خود را خشک و اتو کرده اید
از این دستگاه استفاده کنید زیرا استفاده از دستگاه بافت مو هنگامی که موهای شما چرب و کثیف است اصلا مناسب نیست.
-حتما قبل از استفاده از دستگاه بافت مو،موهایتان را شانه کنید تا صاف شوند.
-هرجا از مویتان را که میخواهید ببافید از ژل استفاده نمایید این کار باعث میشود که موهایتان بهتر حالت بگیرد.

مراحل کار:

– موهای تمیز را اتو کنید:

بهتر است هنگامی که موهایتان را به تازگی شسته‌اید و تمیز کرده‌اید، از این دستگاه برای حالت دادن موهایتان استفاده کنید. وقتی موهایتان چرب است و چند روزی است حمام نرفته‌اید، از این دستگاه استفاده نکنید چون موهایتان آسیب می‌بینند.

۲- سشوار بکشید:

پس از صاف و یک دست کردن موهایتان با اتوی مو، روی آن ها سشوار بکشید. ولی به جای استفاده از باد داغ سشوار، از باد سرد آن استفاده کنید. این کار موهای شما را براق‌تر می‌کند و در عین حال چون از باد گرم سشوار استفاده نکرده‌اید، باز هم به نفع سلامت موهایتان کار کرده‌اید.

۳- پیش از‌ آن شانه کنید:

برای این که راحتتر موهایتان را حالت دهید، پیش از استفاده از دستگاه، موهایتان را شانه کنید.حتما قبول دارید که حالت دادن موهای شانه شده بسیار راحت‌تر از موهای نامرتب و درهم است.

۴- شب بهتر از صبح:

بهتر است شب به حمام بروید و موهایتان را بشویید و تمیز کنید و سپس آنها را با دستگاه ببافید و به رختخواب بروید، چون این کار موجب می‌شود صبح موهای زیباتری داشته باشید. اگر با موهای خیس و نامرتب بخوابید، صبح روز بعد باید مدت بیشتری را برای حالت دادن موهایتان صرف کنید.

۵- از ژل استفاده کنید:

برای این که موهایتان بهتر حالت بگیرند، هر بخشی از آن را که می‌خواهید ببافید، ژل بزنید، این کار موجب می‌شود موهایتان بهتر حالت بگیرند و زیبا و براق نیز به نظر بیایند.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۷۰ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی دستگاه بافـت مو Glam twirl – کلیک کنید

قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان

۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید کفش Reebok مدل Zquick

خرید کفش Reebok مدل Zquick

خرید اینترنتی Reebok مدل Zquick

خرید کفش Reebok مدل Zquick,خرید اینترنتی Reebok مدل Zquick,کفش Reebok مدل Zquick,خرید پستی Reebok مدل Zquick,خرید پستی ارزان,خرید پستی کفش Reebok,خرید پستی کفش Reebok,خرید اینترنتی کفش Reebok,خرید پستیکفش شیک,کفش مردانه Zquick,خرید پستی کفش Zquick,خرید اینترنتی کفش Zquick,خرید اینترنتی Reebok مدل Zquick ارزان

کفش Reebok مدل Zquick 13

کفش Reebok مدل Zquick یک کفش با ۴ رنگ مختلف می باشد که در سایزبندی ۴۱ تا ۴۴ وجود دارد ، این کفش بسیار شیک می باشد و تصاویری که میبینید همگی واقعی هستند و از تصاویر نت نمی باشد. قیمت آن مناسب است و کیفیت آن قابل قبول است ، با خیال راحت می توانید از فروشگاه shopmenow خریداری کنید.

کفش Reebok مدل Zquick

ریباک رویایی واقعی برای متفاوت بودن

امکان استفاده در باشگاه و فضای باز

دارای کفی دوخته شده برای استحکام بیشتر

ارائه شده در ۴ رنگ مشکی، سبز، آبی و سفید و سایزبندی ۴۱ تا ۴۴

کفش Reebok مدل Zquick

کفش Reebok مدل Zquick 2

این کفش در ۴ رنگ مشکی، سبز، آبی و سفید و سایز بندی ۴۱ – ۴۲ – ۴۳ و ۴۴ عرضه شده است.

هنگام ثبت سفارش می توانید رنگ و سایز مورد نظر را انتخاب کنید.

محصول پیش روی شما نوعی انقلاب در عرصه ی کفش های ورزشی محسوب می شود، چرا که در برابر محصولات مشابه از داشته های بیشتری در ساخت بهره می برد و با قالب دوست داشتنی خود نگاه خیل عظیمی از دوستداران دنیای کتاتی را به خود جلب کرده.

کفش Reebok مدل Zquick 3

کفش Reebok مدل Zquick 4

تاریخچه برند ریباک

شرکت ریبوک یک تولید کننده کفش های ورزشی، پوشاک و لوازم ورزشی و شرکت تجهیزات ورزشی بریتانیایی مستقر در شهر کانتون، ماساچوست، ایالات متحده آمریکا است. نام آن از تلفظ آفریقایی ربوک(REBOOK) که یک نوع غزال آفریقایی است، گرفته شده است. سابقه ریبوک به دهه ۱۸۹۰ بر می گردد که شخصی به نام جوزف ویلیام فاستر خود را به عنوان اولین سازنده کفش های ورزشی میخ دار معرفی کرد. تا سال ۱۸۹۵ او شرکتی در شهر بولتون با نام اصلی جی.دبلیو فاستر و پسران تاسیس کرد و پس از مدتی این کمپانی کفش های خخود را به کلیه ورزشکاران سرتاسر جهان عرضه می کرد. در سال ۱۹۵۸ دو نوه بنیانگذار کفش دوزی، شرکتی ایجاد کردند و نام آن را با الهام از یک غزال آفریقایی ریبوک نامیدند که در نهایت با کمپانی فاستر و پسران ادغام گردید. جو و جف فوستر نام را در لغت نامه‌ای پیدا کردند که ،جو فوستر در یک مسابقه برده بود. این دیکشنری نسخه‌ی جنوب آفریقایی بود، برای همین، اینگونه تلفظ می‌شود..در سال ۱۹۸۱ جمع فروش ریبوک ۱/۵ میلیون دلار بود و نقطه عطف سال بعد بوجود آمد که ریبوک اولین کفش ورزشی طراحی شده برای بانوان را عرضه کرد که با عنوان فری استایل معروف شد.

کفش Reebok مدل Zquick 5

سال ۱۹۸۶ میزان فروش ۹۱۹ میلیون دلار
سال ۱۹۸۷ ۴/۱ میلیارد دلار
سال ۱۹۹۱ ۷/۲ میلیارد دلار و به عنوان بهترین و نوآورترین شرکت سازنده وسایل ورزشی در جهان شناخته شد.
شرکت آدیداس در سال ۲۰۰۵ میلادی با پرداخت مبلغ ۳ میلیارد یورو توانست تمام سهام شرکت آمریکایی ریباک را خریداری کند و عملا صاحب این شرکت شود.اما چیزی که جلب توجه کرد، سیاست مدیران آدیداس بود که پس از خریداری ریباک نام این شرکت را تغییر ندادند ، چرا که نمیخواستند با این اقدام بازار فروش خود را از دست بدهند و فقط تکنولوژی آدیداس را در خطوط ساخت محصولات ریباک جایگزین کردند.

کفش Reebok مدل Zquick 6

ادغام آدیداس با ریبوک در ژانویه سال ۲۰۰۶ را می توان فصل جدیدی در تاریخ ریبوک دانست. ادغام این دو برند مطرح با یکدیگر به انها این فرصت را می داد که با ایجاد ویژگی های مکمل در این دو برند به بازار گسترده ای دست یابند و توانایی ارائه محصولات متنوع تری را به بازار داشته باشند.

کفش Reebok مدل Zquick 7

کفش Reebok مدل Zquick 8

ویژگی های محصول:
– کفش ورزشی
– برند: Reebok
– مدل: Zquick
– کفی نرم و راحت
– امکان استفاده در باشگاه و فضای باز
– لوگو Reebok کنار کفش
– کفی دوخته شده برای استحکام بیشتر
– در ۴ رنگ: مشکی – سبز – آبی – سفید
– سایزبندی: ۴۱-۴۴
– به همراه جعبه
– دارای کفی شیاردار
– عکس های اسلایدر، عکس واقعی از محصول هستند و عکس اینترنتی نیستند.

کفش Reebok مدل Zquick 9

کفش Reebok مدل Zquick 10

کفش Reebok مدل Zquick 11

کفش Reebok مدل Zquick 12

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

قیمت: ۴۶,۰۰۰ تومان

۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید پستی دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال

خرید پستی دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال

خرید اینترنتی دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال

خرید پستی دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال,خرید اینترنتی دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال,خرید فشار سنج,فشار سنج دیجیتالی,خرید پستی فشار سنج مچی,خرید اینترنتی لوازم پزشکی,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی فشارسنج همراه,خرید پستیفشار سنج دیجیتالی ارزان,فشارسنج مچی دیجیتال,دستگاه برای اندازه گیری فشار خون,خرید دستگاه فشار سنج مچی دیجیتالی با کیفیت

دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال

با توجه به روند غذایی این روزهای خانواده های ایرانی برای تشخیص فشار خون و نبض باید یک دستگاه فشارسنچ دیجیتال در منزل داشت تا قبل از هر چیزی فشار را در مواقع ضروری کنترل کرد ، امروز برای شما عزیزان وسیله ای کاربردی را آورده ایم که با قیمت مناسب عرضه می شود.

ویژگی های کلیدی:

دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال

اندازه گیری سریع و دقیق از فشار خون و نبض

ایده آل برای آمارگیری روزانه از فشار

دارای قابلیت انتخاب واحد میلیمتر جیوه یا پاسکال

دارای سیگنال ضربان قلب نامنظم

دارای شاخص ضربان قلب بالا و پایین

دارای ال سی دی بزرگ و روشن برای خواندن آسان

دارای شاخص ضربان قلب بالا و پایین

فشارسنج 3

نام محصول :  دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال

محدوده فشار : ۲۰ الی ۲۸۰ میلی متر جیوه

دقت فشار : ۳ میلی متر جیوه

نرخ پالس : ۴۰ الی ۱۶۵ ضربه/دقیقه

نمایشگر : دارای ال سی دی بزرگ و روشن برای خواندن آسان

واحد اندازه گیری : میلیمتر جیوه یا پاسکال

دور مچ دست : ۱۳۵ الی ۱۹۵ میلیمتر

فشارسنج 4

این دستگاه فشارسنج دیجیتال از نمونه های مچی موجود در بازار می باشد که شرکت آن در تولید دستگاه های سلامت و بهداشت یکی از برترین‌ها در تمامی دنیا بشمار می‌آید. این مدل قابلیت ذخیره‌ی اطلاعات را داشته و برای ۲ کاربر مختلف دارد. همچون بسیاری از فشارسنج‌ها علاوه بر محاسبه‌ی فشارخون بر روی مانیتور، قابلیت نمایش ضربان قلب نیز وجود دارد و دارای سیستم خاموشی خودکار پس از مدتی استفاده نکردن است.
دستگاه فشار سنج دیجیتال با طراحی و رنگ بسیار زیبا و با صفحه نمایش بزرگ و خوانا تبدیل به گزینه ای ایده آل برای افرادی شده که به سلامت خود و کیفیت محصول توجه بسیاری دارند. همانطور که بسیاری از افراد مبتلا به بیماری فشارخون در جریان هستند فشارسنج‌های مچی به نسبت فشارسنج‌های بازویی از دقت بالاتر و درصد خطای کمتری برخوردار است و به فرد امکان کنترل دقیق‌تری از شرایط خود می‌دهد. در چنین افرادی با این نوع بیماری مراقبت و کنترل در درجه‌ی اول اهمیت قرار دارد و نمی‌توانند با خریدی بی دقت سلامت خود را به خطر بیندازند.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۵۹ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی فشارسنج مچی دیجیتال – کلیک کنید

قیمت: ۷۰,۰۰۰ تومان

۳۱ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید اینترنتی چسب UV

خرید اینترنتی چسب UV

خرید پستی چسب UV

خرید اینترنتی چسب UV,خرید پستی چسب UV,خرید پستی چسب,خرید چسب یو وی,خرید پستی چسب فرابنفش,خرید اینترنتی چسب فرابنفش با قیمت مناسب,خرید چسب صنایع الکتریکی,خرید اینترنتی چسب یو وی برای صنعت,خرید چسب صنعتی,خرید پستی چسب صنعتی با قیمت مناسب,خرید پستی چسب صنعتی جدید,خرید پستی ارزان,خرید چسب آبی uv,چسب UV با قیمت مناسب


چسب UV 2

چسب فرابنفش یک چسب با قدرت چسبندگی بالا می باشد که در موراد ضروری می تواند برای کاربردهای مختلف استفاده شود ، این چسب را می توان به راحتی استفاده کرد و کاربردهای صنعتی و پزشکی مختلفی دارد ، قیمت آن مناسب است و افرادی که به آن احتیاج دارند می توانند به راحتی خرید کنند.

چسب UV

ویژگی­ های کلیدی:

چسب UV یا فرابنفش

قدرت چسبندگی بالا

سرعت بسیار بالا در استفاده

استفاده آسان

کاربرد در چسباندن صنایع دکوری و ساخت اشیاء تزئینی

کاربرد در چسباندن تجهیزات پزشکی

کاربرد در صنایع الکتریکی

چسب UV

فناوری چسبندگی ایجاد جوش قوی با نور یو وی برای چسباندن اجسام مختلف
سرعت چسبیدن چسبیدن هر نوع شیئی فقط در مدت ۵ ثانیه
مناسب برای مناسب و ایده آل جهت چسباندن انواع پلاستیک بهم بدون جدا شدن
نوع طراحی طراحی به شکل یه قلم با نوک باریک جهت افزایش دقت کار و کم شدن ضایعات چسب در اطراف شکستگی ها
ویژگی بدون حالت چسبندگی چسب های معمول به پوست دست
گارانتی ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی

چسب UV 4

چسب UV یا فرابنفش به نوعی از چسب های شیمیایی اطلاق می شود که توسط جذب نور فرابنفش ، یا همان اشعه x سخت شده و پس از سخت شدن هیچ اثری از خود به جای نمی گذارند .

از کاربردهای این محصول می توان در سه بخش به آن اشاره نمود :

الف- صنایع دکوری و ساخت اشیائ تزئینی (ساخت مجسمه های شیشه ای ،ظروف شیشه ای و میزهای تزئینی )
ب- کابردهای پزشکی و تجهیزات (چسباندن سوزنهای استیل به قسمت انتهایی سرنگ)
ج- کابردهای الکترنیکی و صنایع وابسته (تولید لامپ های هالوژن و پوشش دادن بردهای الکتریکی ، همچنین آب بندی کردن قطعات مختلف در مدارها و بردها )
د- مصارف عمومی (از این نوع چسب ها در چسباندن شیشه به شیشه ، فلز و سایر موارد استفاده میشود)

چسب UV 5

در این نوع چسب ها میزان زمان خشک شدن و مقاومت بعد از سخت شدن به عوامل زیر بستگی دارد :
۱٫ میزان تابش اشعه یا لامپ
۲٫نوع شی یا موادی که به شیشه چسبانده می شود
۳٫میزان ضخامت و رنگ شیشه
۴٫غلظت چسب
قدرت چسبندگی بالا
سرعت بسیار بالا در استفاده
استفاده آسان
چسب های یو وی بهترین گزینه برای چسباندن تمیز اشیاء ظریف مثل عینک و میز می باشند که نباید جای شکستگی و چسب به کار رفته در آن مشخص باشد.
در این نوع چسب ها میزان زمان خشک شدن و مقاومت بعد از سخت شدن به عوامل زیر بستگی دارد :
-میزان تابش اشعه یا لامپ
-نوع شی یا موادی که به شیشه چسبانده می شود
-میزان ضخامت و رنگ شیشه
-غلظت چسب

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۴۳ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی چسـب UV – کلیک کنید

قیمت: ۲۰,۰۰۰ تومان

۲۹ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید پستی مانتو بهاره آتنا

خرید پستی مانتو بهاره آتنا

خرید اینترنتی مانتو بهاره آتنا

خرید پستی مانتو بهاره آتنا,خرید اینترنتی مانتو بهاره آتنا,خرید مانتو بهاره,خرید اینترنتی مانتو بهاره,خرید پستی مانتو بهاره ارزان,خرید پستی پوشاک بهاره زنانه,خرید اینترنتی پوشاک زنانه با کیفیت بالا,خرید پستی پوشاک بهاره,مانتو دخترانه,خرید پستیمانتو زنانه,مانتو بهاره آتنا,خرید پستی مانتو آتنا,مانتو زنانه آتنا,مانتو شیک,خرید پوشاک زنانه ارزان,خرید اینترنتی پوشاک زنانه جدید,پوشاک زنانه

مانتو بهاره آتنا

امروز در این نوشته می خواهیم به شما عزیزان همیشه همراه مانتو بهاره را معرفی کنیم ، مانتویی که در فصل بهار می توانید از آن استفاده کنید ، در دو رنگ متنوع و مختلف برای شما ارائه شده است و مناسب برای خانم ها و دخترهای شیک پوش می باشد. کیفیت دوخت آن عالی می باشد و بسیار مقاوم است. جنس آن از تریکو پنبه می باشد.

مانتو بهاره آتنا

جنس :تریکو پنبه
با طراحی زیبا، ساده و شیک
کیفیت عالی و بسیار مقاوم
مخصوص بانوان شیک پوش ایرانی
ارائه شده در ۲ رنگ متنوع
کیفیت دوخت بی نظیر
درجه کیفی :درجه دو
قد آستین: ۵۸cm قد مانتو : ۱۲۵cm
عرض سینه :۴۸cm

مانتو آتنا

مانتو آتنا 7

مانتو‌های طرح دار با رنگ روشن در بهار بهترین انتخاب هستند. این مانتو از جنس تریکو بوده و طرح راه راهی که دارد شما را قد بلند‌تر نشان می‌دهد. از مزیت این مدل بلند بودن قد آن می‌باشد. به وسیله کمربندی که دارد می‌توان آن را به صورت جلو بسته نیز استفاده نمود. دارای دو رنگ متفاوت بوده و به صورت Free Size می‌باشد که مناسب سایز‌های ۳۶_۴۰ است.

مانتو آتنا 4

مانتو آتنا 5

مانتو آتنا 6

جنس :تریکو پنبه
با طراحی زیبا، ساده و شیک
کیفیت عالی و بسیار مقاوم
مخصوص بانوان شیک پوش ایرانی
ارائه شده در ۲ رنگ متنوع
کیفیت دوخت بی نظیر
درجه کیفی :درجه دو
قد آستین: ۵۸cm قد مانتو : ۱۲۵cm
عرض سینه :۴۸cm

برای خرید پیامکی این محصول می توانید عدد ۴۱۹۲۶ را به شماره ۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنید.

مانتو بهاره آتنا مشکی /  قیمت: ۳۹,۰۰۰ تومان

مانتو بهاره آتنا طوسی /  قیمت: ۳۹,۰۰۰ تومان

۲۹ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید پستی شکرپاش zevro

خرید پستی شکرپاش zevro

خرید اینترنتی شکرپاش zevro

خرید پستی شکرپاش zevro,خرید اینترنتی شکرپاش zevro,خرید پستی شکرپاش,خرید اینترنتی شکرپاش,خرید شکرپاش,خرید اینترنتی شکرپاش,خرید لوازم منزل,خرید لوازم خانگی,خرید نقدی شکرپاش zevro,خرید پستی شکرپاش ارزان,خرید اینترنتی ظرف شکر,خرید پستی ظروف شکر,خرید شکرجا,جای شکر,خرید اینترنتی شکرپاش zevro با کیفیت بالا

شکرپاش zevro 3

خرید شکرپاش ، وسیله ای جالب برای منازل شما ، امکان استفاده از دو طرف ظرف برای شما وجود دارد ، به وسیله اهرمی که در کنار آن قرار دارد می توانید از آن استفاده کنید ، علاوه بر شکر می توانید در آن از نمک ، فلفل و … استفاده کنید. با قیمت مناسب و کیفیت بالا خدمت شما ارائه می شود.

شکرپاش zevro

شکرپاش و نمک پاش برند: zevro
طراحی شیک و زیبا
سبک، کوچک و خوش دست
بدنه طلقی شفاف مناسب برای نگهداری شکر، نمک، فلفل و…
امکان استفاده از دو طرف ظرف
دارای سه سری قابل تنظیم برای کنترل خروجی مواد
کارکرد به وسیله نگه داشتن اهرم کناری ظرف

شکرپاش zevro

شکرپاش zevro 2

شکرپاش zevro

قابل استفاده برای شکر،نمک،فلفل و انواع ادویه ها…
با هر بار فشار دادن دکمه این دستگاه میتوانید مقدار مورد نظر از محتویات داخل ظرف رو در اندازه های ۱/۴ قاشق چایخوری،۱/۲ قاشق چایخوری و ۱ قاشق چایخوری تنظیم و به غذا یا نوشیدنی خود اضافه کنید. برای کسانی به روش های سنتی علاقه دارند دو عدد محفظه در بالای دستگاه گذاشته شده که علاوه بر استفاده از روش دلخواه بتوانند از زیبایی منحصر به فرد و طراحی متریال این محصول استفاده کنند.

شکرپاش zevro 5

شکرپاش zevro 6

شکرپاش zevro 7

شکرپاش و نمک پاش برند: zevro
طراحی شیک و زیبا
سبک، کوچک و خوش دست
بدنه طلقی شفاف مناسب برای نگهداری شکر، نمک، فلفل و…
امکان استفاده از دو طرف ظرف
دارای سه سری قابل تنظیم برای کنترل خروجی مواد
کارکرد به وسیله نگه داشتن اهرم کناری ظرف 

برای خرید پیامکی این محصول می توانید عدد ۴۱۲۴۲  را به شماره ۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنید.

 قیمت: ۲۳,۰۰۰ تومان

۲۸ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید پستی ساعت بند چرم دیزل مدل Mega Chief

خرید پستی ساعت بند چرم دیزل مدل Mega Chief

خرید اینترنتی ساعت بند چرم دیزل مدل Mega Chief

خرید پستی ساعت بند چرم دیزل مدل Mega Chief,خرید اینترنتی ساعت بند چرم دیزل مدل Mega Chief,خرید پستی ساعت مچی دیزل,خرید اینترنتی ساعت مچی دیزل ارزان,خرید اینترنی ساعت مچی دیزل با کیفیت بالا,خرید ساعت مچی مردانه,خرید اینترنتی ساعت مچی Mega Chief,ساعت ارزان Mega Chief,خرید پستی ساعت دیزل Mega Chief,خرید نقدی ساعت مچی Mega Chief

ساعت بند چرم دیزل مدل Mega Chief

ساعت دیزل مدل Mega Chief یک ساعت شیک با رنگ بندی مختلف و قیمت مناسب می باشد ، این ساعت دارای تقویم روز شمار می باشد و به خریداران عزیز جعبه شکیل تقدیم می شود. ساعت دیزل دارای ۶ ماه گارانتی تعویض می باشد تا خیال خریداران از بابت کیفیت آن راحت شود و بتوانند به راحتی خرید کنند.

ساعت بند چرم دیزل مدل Mega Chief

طراحی بی نظیر و فوق العاده شیک

دارای کیفیت استثنایی و بند چرم

دارای تقویم روز شمار

عرضه شده در رنگ های مختلف

دارای جعبه شکیل و ۶ ماه گارانتی تعویض

ساعت Mega Chief

ساعت Mega Chief 2

این ساعت در ۳ رنگ بند مشکی با صفحه سفید، بند قهوه ای با صفحه سفید و بند قهوه ای با صفحه آبی عرضه شده است.

در هنگام ثبت سفارش در سبد خرید می توانید رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید.

ساعت مچی Diesel Mega Chief یکی از جدیدترین مدل های عرضه شده کمپانی معتبر دیزل می باشد. این ساعت دارای بند چرم بسیار با کیفیت و صفحه شیشه ای ضدخش می باشد که در ۳ رنگ بند مشکی با صفحه سفید، بند قهوه ای با صفحه سفید و بند قهوه ای با صفحه آبی عرضه شده است. این ساعت دارای تقویم روز شمار می باشد و تا ۸۰ درصد نیز ضد آب است. هم اکنون می توانید ساعت مچی دیزل Mega Chief را همراه با جعبه شکیل و ۶ ماه گارانتی تعویض با قیمت استثنایی از فروشگاه میهن استور سفارش دهید.

ساعت Mega Chief 3

ساعت Mega Chief 4

ساعت Mega Chief 5

امکانات و ویژگی های ساعت بند چرم دیزل مدل Mega Chief:
– دارای بند چرم با کیفیت (عرضه شده در ۲ رنگ بند مشکی و قهوه ای)
– صفحه شیشه ای ضد خش (عرضه شده در ۲ رنگ صفحه سفید و آبی)
– ضد آب تا ۸۰%
– مقاوم در برابر ضربه
– دارای تقویم روز شمار
– وضعیت موتور: تک موتوره به همراه روز شمار
– جعبه چوبی بسیار شکیل
– شش ماه گارانتی تعویض

ساعت Mega Chief 6

ساعت Mega Chief 7

ساعت Mega Chief 8

ساعت فوق العاده شیک و با کیفیت

قابل ست کردن با لباس های اسپرت و رسمی

دارای بند چرم با کیفیت و صفحه ضد خش

همراه با ۶ ماه گارانتی تعویض

بهترین هدیه برای کسی که دوستش دارید …

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

قیمت: ۵۹,۰۰۰ تومان

۲۸ فروردين ۹۵ ، ۲۳:۴۹ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید پستی فلش مموری طرح سیلوستر EMTEC

خرید پستی فلش مموری طرح سیلوستر EMTEC

فلش مموری طرح سیلوستر EMTEC

خرید پستی فلش مموری طرح سیلوستر EMTEC ,فلش مموری طرح سیلوستر EMTEC,خرید فلش مموری ارزان,خرید اینترنتی فلش مموری,خرید پستی فلش ۸گیگ,خرید پستی انواع فلش کامپیوتر,فلش مموری طرح سیلوستر EMTEC,خرید پستی فلش مموری طرح سیلوستر EMTEC,خرید اینترنتی فلش مموری طرح سیلوستر EMTEC,خرید پستی فلش مموری ۸ گیگ

فلش emtec 5

فلش مموری ۸ گیگ ، دارای طراحی زیبا می باشد ، این فلش دارای حافظه ۸ گیگ می باشد و مقاوم در برابر آب و گرد و خاک می باشد ، ظاهر آن الهام گرفته از شخصیت های کارتونی می باشد که بسیار جالب است ، در ادامه می توانید ویژگی های دیگر این فلش مموری را مطالعه کنید.

فلش مموری طرح سیلوستر EMTEC

طراحی بسیار زیبا و فانتزی
ظرفیت: ۸ گیگابایت 
ساخته شده از پلاستیک نرم
مقاوم در برابر آب، مقاوم در برابر ضربه
مقاوم در برابر شوک و لرزش
مقاوم در برابر گرد و غبار
ابعاد: ۲۰*۳۰*۵۵ میلیمتر
سرعت انتقال اطلاعات: حداکثر ۱۵ مگابایت بر ثانیه
قابلیت خواندن اطلاعات با سرعت حداکثر ۵ مگابایت بر ثانیه
الهام گرفته شده از شخیصت های کارتونی
ابعاد کوچک و وزن کم
دارای یک زنجیر که می‌توان آن را به بدنه فلش مموری متصل کرد
برای انتقال اطلاعات و ارتباط با دستگاه‌های دیگر از رابط USB 2.0 بهره می‌برد

فلش emtec

فلش emtec 2

فلش مموری طرح سیلوستر EMTEC

کمپانی Emtec (امتک) که در زمینه تولید فلش مموری نیز فعالیت دارد در جدیدترین محصولات خود ، اقدام به طراحی و تولید فلش مموری های بسیار زیبا برگرفته از شخصیت های معروف کارتونی که ما با آن خاطره های زیادی داریم کرده است .همه ما در دوران کودکی و نوجوانی خاطرات خوبی با کارتون ها و انیمیشن های شرکت والت دیزنی داریم . خاطراتی که هیچ گاه از ذهن دوستداران شخصیت های کارتونی این شرکت پاک نمیشود . با وجود شخصیات تخیلی فاقد هویت که امروزه متاسفانه در برخی کارتون ها به وفور شاهد هستیم ، شخصیت های  گذشته کارتونی هنوز آن هویت و اصالت خود را حفظ کرده اند .

فلش emtec 3

فلش emtec 4

یکی از این شخصیت های انیمیشی جذاب ، شخصیت کارتونی شخصیت سیلوستر میباشد .امتک یک فلش مموری بسیار جذاب است که در طراحی آن از همین شخصیت  کارتونی الهام گرفته شده است. بدنه این محصول از پلاستیک باکیفیت ساخته و استحکام خوبی دارد.ابعاد این محصول بسیار کوچک است که می‌توانید آن را به دسته کلید، کوله‌پشتی ، گوشی موبایل و … نصب کنید تا همیشه آن را به عنوان یک فضای ذخیره‌سازی به همراه داشته باشید و اطلاعاتی که روی آن دارید، همیشه در دسترس شما باشد.

برای خرید پیامکی این محصول می توانید عدد ۳۹۷۹۲ را به شماره ۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنید.

 قیمت: ۴۵,۰۰۰ تومان

۲۸ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید پستی شارژر همراه پاوربانک ۵۶۰۰

خرید پستی شارژر همراه پاوربانک ۵۶۰۰

شارژر همراه پاوربانک ۵۶۰۰

خرید پستی شارژر همراه پاوربانک ۵۶۰۰,شارژر همراه پاوربانک ۵۶۰۰,خرید اینترنتی شارژر همراه پاوربانک,خرید شارژ همراه,خرید پستی ارزان,خرید پاور بانک همراه؛خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی پاوربانک همراه با قیمت مناسب,خرید پستیارزان,خرید پستی شارژر همراه پاوربانک,خرید پستی پاوربانک ۵۶۰۰,خرید پاور بانک طرح اپل,شارژر همراه پاوربانک

شارژر همراه پاوربانک 5600

پاوربانک وسیله ای که همیشه می تونه برای گوشی های هوشمند یه معجزه باشه ، با وجود استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف شما می توانید به راحتی با پاوربانک گوشی خود را شارژ کنید و دیگر نگران خاموش شدن گوشی های موبایل خود نباشید ، با شارژر همراه پاور بانک ۵۶۰۰ همراه باشید.

شارژر همراه پاوربانک ۵۶۰۰

ویژگی­ های کلیدی:

فشرده و کم حجم در عین کارآیی و دوام بالا

ماندگاری انرژی شارژ بسیار بالا

باتری های با کیفیت

دارای ظرفیت ۵۶۰۰ میلی آمپر ساعت

سازگار با اکثر گوشی های موبایل،تبلت ها،موزیک پلیر و دوربین های دیجیتال

محافظت شده در برابر اتصال کوتاه،افزایش جریان،ولتاژ،حرارت،تخلیه بار و اتصال نادرست کانکتور کابل ها

جنس:رویه پلاستیکی جذاب و لوکس از جنس ABS+PC

دارای یک عدد LED به عنوان چراغ قوه

پاور بانک

نام پاور بانک ۵۶۰۰
باتری Li-Ion
جنس رویه پلاستیکی جذاب و لوکس از جنس ABS+PC
ولتاژ ورودی/خروجی
۵ ولت
شدت جریان ورودی
۱ آمپر
شدت جریان خروجی
۱ آمپر
سازگار مناسب برای شارژ انواع گوشی های دارای سوکت مینی یو اس بی ،آیفون ۴ و محصولات اپل که سوکت پهن دارند و سایر گوشی ها و تبلت ها تنها با اتصال کابل مخصوص به دستگاه
ظرفیت
۵۶۰۰ میلی آمپر ساعت
رنگ سفید
چراغ دارای ۴ چراغ به صورت مخفی و در داخل بدنه نشانگر شارژ(با زدن دکمه این پاور بانک و مشاهده تعداد چراغهای روشن شده در هر زمان که خواستید میتوانید از میزان برق موجود در باطری مطلع شوید و بفهمید که نیاز به شارژ دارد یا خیر)
LED دارای یک عدد LED به عنوان چراغ قوه
ابعاد ۲۵*۵۲*۱۰۵ میلیمتر
وزن نسبت به اندازه کمی سنگین تر بوده که نشان دهنده باطری خوب و قوی میباشد
گارانتی ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی

پاور بانک 2

پاور بانک 3

پاور بانک 5

با افزایش روز افزون تلفن ها و ابزار های هوشمند و افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی تلفن های هوشمند خیلی زود باتری شان خالی میشود و شما مجبورید در صورتی که دسترسی به برق دارید دستگاهتان را به شارژ بزنید اما همیشه که به برق دسترسی ندارید در این جور مواقع چاره کار خرید یک پاور بانک (باتری همراه )است.

همگی ما در زندگی روزمره خودمان بارها و بارها اتفاق افتاده که شارژ تلفن همراهمان به اتمام رسیده است و در همان زمان کار ضروری با گوشیمان داشته ایم. این وسیله می تواند به سرعت شارژ از دست رفته شما را باز گرداند. توسط این پاور بانک هرجا و هر زمان می توانید گوشی خود را شارژ نمایید. پاور بانک ۵۶۰۰ میلی آمپر با ظاهری زیبا و با قابلیت شارژ گوشی همراه شما ,کمک می کند تا هیچ موقع موبایل شما خاموش نشود.اگر شما می خواهید وسیله ایی ارزان ، زیبا و کارآمد را بصورت اشانتیون برای تبلیغات حرفه خود تهیه کنید و نمیخواهید هزینه زیادی نیز بپردازید ما به شما این پاور بانک را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید به راحتی برروی این پاور بانک لوگوی شرکت خود را با دستگاه لیزر حک کنید و بصورت ماندگار تبلیغ خود را با محصول داشته باشید.

پاور بانک 6

پاور بانک 7

پاور بانک 8

پاوربانک‌ها دارای یک کابل USB هستند و از این طریق به منبع برقی نظیر لپ‌تاپ متصل شده و شارژ می‌شوند. برخی دیگر هم دارای دو شاخه هستند و مستقیما به پریز متصل می‌شوند. در هر دو صورت پس از شارژ پاوربانک کاربر می‌تواند آن را در داخل جیب یا کیف خود حمل نماید و در هر زمان که لازم داشت با استفاده از همان کابل USB گوشی یا تبلت خود را شارژ کند.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۳۸ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی شارژر همـراه پاوربانک ۵۶۰۰ – کلیک کنید

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان

۲۸ فروردين ۹۵ ، ۰۰:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور