خرید پستی شارژر همراه پاوربانک ۵۶۰۰

شارژر همراه پاوربانک ۵۶۰۰

خرید پستی شارژر همراه پاوربانک ۵۶۰۰,شارژر همراه پاوربانک ۵۶۰۰,خرید اینترنتی شارژر همراه پاوربانک,خرید شارژ همراه,خرید پستی ارزان,خرید پاور بانک همراه؛خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی پاوربانک همراه با قیمت مناسب,خرید پستیارزان,خرید پستی شارژر همراه پاوربانک,خرید پستی پاوربانک ۵۶۰۰,خرید پاور بانک طرح اپل,شارژر همراه پاوربانک

شارژر همراه پاوربانک 5600

پاوربانک وسیله ای که همیشه می تونه برای گوشی های هوشمند یه معجزه باشه ، با وجود استفاده از شبکه های اجتماعی مختلف شما می توانید به راحتی با پاوربانک گوشی خود را شارژ کنید و دیگر نگران خاموش شدن گوشی های موبایل خود نباشید ، با شارژر همراه پاور بانک ۵۶۰۰ همراه باشید.

شارژر همراه پاوربانک ۵۶۰۰

ویژگی­ های کلیدی:

فشرده و کم حجم در عین کارآیی و دوام بالا

ماندگاری انرژی شارژ بسیار بالا

باتری های با کیفیت

دارای ظرفیت ۵۶۰۰ میلی آمپر ساعت

سازگار با اکثر گوشی های موبایل،تبلت ها،موزیک پلیر و دوربین های دیجیتال

محافظت شده در برابر اتصال کوتاه،افزایش جریان،ولتاژ،حرارت،تخلیه بار و اتصال نادرست کانکتور کابل ها

جنس:رویه پلاستیکی جذاب و لوکس از جنس ABS+PC

دارای یک عدد LED به عنوان چراغ قوه

پاور بانک

نام پاور بانک ۵۶۰۰
باتری Li-Ion
جنس رویه پلاستیکی جذاب و لوکس از جنس ABS+PC
ولتاژ ورودی/خروجی
۵ ولت
شدت جریان ورودی
۱ آمپر
شدت جریان خروجی
۱ آمپر
سازگار مناسب برای شارژ انواع گوشی های دارای سوکت مینی یو اس بی ،آیفون ۴ و محصولات اپل که سوکت پهن دارند و سایر گوشی ها و تبلت ها تنها با اتصال کابل مخصوص به دستگاه
ظرفیت
۵۶۰۰ میلی آمپر ساعت
رنگ سفید
چراغ دارای ۴ چراغ به صورت مخفی و در داخل بدنه نشانگر شارژ(با زدن دکمه این پاور بانک و مشاهده تعداد چراغهای روشن شده در هر زمان که خواستید میتوانید از میزان برق موجود در باطری مطلع شوید و بفهمید که نیاز به شارژ دارد یا خیر)
LED دارای یک عدد LED به عنوان چراغ قوه
ابعاد ۲۵*۵۲*۱۰۵ میلیمتر
وزن نسبت به اندازه کمی سنگین تر بوده که نشان دهنده باطری خوب و قوی میباشد
گارانتی ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی

پاور بانک 2

پاور بانک 3

پاور بانک 5

با افزایش روز افزون تلفن ها و ابزار های هوشمند و افزایش استفاده از شبکه های اجتماعی تلفن های هوشمند خیلی زود باتری شان خالی میشود و شما مجبورید در صورتی که دسترسی به برق دارید دستگاهتان را به شارژ بزنید اما همیشه که به برق دسترسی ندارید در این جور مواقع چاره کار خرید یک پاور بانک (باتری همراه )است.

همگی ما در زندگی روزمره خودمان بارها و بارها اتفاق افتاده که شارژ تلفن همراهمان به اتمام رسیده است و در همان زمان کار ضروری با گوشیمان داشته ایم. این وسیله می تواند به سرعت شارژ از دست رفته شما را باز گرداند. توسط این پاور بانک هرجا و هر زمان می توانید گوشی خود را شارژ نمایید. پاور بانک ۵۶۰۰ میلی آمپر با ظاهری زیبا و با قابلیت شارژ گوشی همراه شما ,کمک می کند تا هیچ موقع موبایل شما خاموش نشود.اگر شما می خواهید وسیله ایی ارزان ، زیبا و کارآمد را بصورت اشانتیون برای تبلیغات حرفه خود تهیه کنید و نمیخواهید هزینه زیادی نیز بپردازید ما به شما این پاور بانک را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید به راحتی برروی این پاور بانک لوگوی شرکت خود را با دستگاه لیزر حک کنید و بصورت ماندگار تبلیغ خود را با محصول داشته باشید.

پاور بانک 6

پاور بانک 7

پاور بانک 8

پاوربانک‌ها دارای یک کابل USB هستند و از این طریق به منبع برقی نظیر لپ‌تاپ متصل شده و شارژ می‌شوند. برخی دیگر هم دارای دو شاخه هستند و مستقیما به پریز متصل می‌شوند. در هر دو صورت پس از شارژ پاوربانک کاربر می‌تواند آن را در داخل جیب یا کیف خود حمل نماید و در هر زمان که لازم داشت با استفاده از همان کابل USB گوشی یا تبلت خود را شارژ کند.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۳۸ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی شارژر همـراه پاوربانک ۵۶۰۰ – کلیک کنید

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان