فروشگاه ارزانی

۳۵ مطلب در مرداد ۱۳۹۶ ثبت شده است

خرید پستی ظروف شیشه ای سه تایی پرنده

خرید پستی ظروف شیشه ای سه تایی پرنده

خرید پستی ظروف شیشه ای سه تایی پرنده

خرید پستی ظروف شیشه ای سه تایی,ظرف شیشه ای درب دار,فروش ظروف شیشه ای,خرید ارزان ظروف شیشه ای در دار,ظروف فانتزی طرح دار,ظرف چند تایی,خرید بانکه شیشه ای

خرید پستی ظروف شیشه ای سه تایی

ظرف شیشه ای درب دار انعکاس شیرینی است از آنچه که دوستش دارید. دنیای رنگارنگ آب نباتهای لذیذ و شیرین. ظروف شیشه ایی پر از پاستیل های خوش رنگ وخوردنی های خوشمزه که شما را غرق درطعم های متنوع می کند.با انتخاب این ظروف می توانید مجموعه ای رنگین و خوشمزه در خانه داشته باشید.

قیمت : ۷۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ست ۵ تکه ظرف غذای بامبو

خرید بهترین ظرف غذای ۳ طبقه

حتماً شما هم در دوستان و آشنایان کسانی را دارید که از باز کردن در کابینت آنها احساس لذت می کنید . اما راز این زیبایی چیست ؟
راز زیبایی کابینت آشپزخانه شما
چیدمان ظروف داخل کابینت آشپزخانه شما مهم است . می توانید مواد غذایی را در قوطی های رنگارنگ که از خریدهای قبلی تان باقی مانده بریزید یا برای آن ها ظروف شیکی تهیه کنید که با باز کردن در کابینت و مشاهده هر باره آن احساس لذت کنید .
برای نگهداری پاستیل ، شکلات های رنگی و بیسکوییت می توانید از ظرف شکلات شیشه ای استفاده کنید .
استفاده از بانکه شیشه ای باعث می شود طعم و مزه آن ها حفظ شود و خشک نشود .

مواد معطر نگهداری شده در این بانکه های شیشه ای عطر و طعم ماندگار دارند . چرا که درپوش این ظرف شیشه ای درب دار ، واشر لاستیکی دارد که از ورود و خروج هوا جلوگیری می کند.مواد خشک افزودنی مثل هل و گل محمدی که نوشیدنی ها و دسرها را با آن معطر می کنید را می توانید در این ظروف نگهداری کرده و مطمئن باشید که عطر آن ها حفظ خواهد شد.
درپوش این بانکه شیشه ای با مجسمه های کوچک و ظریفی تزیین شده است که زیبایی آن را دو چندان کرده است. شیشه بکار رفته در این ظروف صاف و شفاف بوده و بدون حباب است و کیفیت مواد اولیه آن بسیار بالاست .

بانکه شیشه ای پرنده

• ظرف شیشه ای ست سه تایی
• شامل سه بانکه شیشه ای کوچک ، متوسط و بزرگ
• جنس شیشه ای با درپوش سرامیکی

ویژگی های کلی
جنس :شیشه
شکل :گرد
اطلاعات شستشو
قابلیت شستشو :دست
سایر مشخصات محصول
ابعاد مدل کوچک :ارتفاع ۱۰ سانتی متر و قطر ۷ سانتی متر
ابعداد مدل متوسط :ارتفاع ۱۲ سانتی متر و قطر ۱۰ سانتی متر
ابعاد مدل بزرگ :ازتفاع ۱۵ سانتی متر و قطر ۱۰ سانتی متر
جنس درپوش :سرامیک

قیمت : ۷۵۰۰۰ تومان

۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید اینترنتی گلدان عشق ارزان

خرید اینترنتی گلدان عشق ارزان

خرید اینترنتی گلدان عشق ارزان

خرید اینترنتی گلدان عشق ارزان,گلدان طرح عشق,خرید گلدان فانتزی عشق,قیمت گلدان طرح دوست دارم,خرید پستی گلدان شیک,گلدان ارزان شیک عشق

خرید اینترنتی گلدان عشق ارزان

مارکت شاپ امروز گلدان طرح I*U رو برای شما عزیزان روی سایت قرار داده که برای هدیه ولنتاین بهترین انتخاب هستن . جنس این گلدان ها سرامیکی هست و طرح I:heart:U رو نشون میدن و برای ابراز علاقه به عزیزانتون بهترین هدیه هستند ……خوبی این گلدان اینه که به راحتی قابل شستشو هستن و یک دکوری شیک و عالی به حساب میان و هر پکیج شامل یک گلدان سرامیکی هست .

قیمت : ۳۵,۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید گلدان آکواریوم شیک

خرید اینترنتی گلدان جادویی Fruits Plant

ویژگی ها
● گلدان عشق
● برند: Pastoral
● هدیه ای زیبا و شیک برای ولنتاین امسال
● پکیجینگ کادویی
● حاوی یک گلدان سرامیکی فانتزی
● حروف I*U بصورت جداگانه در گلدان
● ارتفاع گلدان: ۱۹cm عرض:۲۵
در دو رنگ بنفش و صورتی

   

قیمت : ۳۵,۰۰۰ تومان

۲۸ مرداد ۹۶ ، ۱۵:۴۶ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید اینترنتی آنلاین ست فنجان و قوری Hello kitty

خرید اینترنتی آنلاین ست فنجان و قوری Hello kitty

خرید اینترنتی آنلاین ست فنجان و قوری Hello kitty

خرید اینترنتی آنلاین ست فنجان,ست فنجان دونفره,فروش اینترنتی ست فنجان ارزان,قوری و فنجان دو نفره,خرید ست دو نفره قوری و فنجان,قیمت فنجان,ست فنجان طرح دار

خرید اینترنتی آنلاین ست فنجان

ست فنجان و قوری طرح Hello kitty، بسیار زیبا و کاربردی، در ۲ طرح متفاوت
طرح : Hello kitty
رنگ : سفید و صورتی
جنس : چینی
ارتفاع کلی : ۲۰Cm
ارتفاع فنجان : ۶/۵Cm
قطر فنجان : ۸Cm

– دارای ابعاد بسته‌بندی ۲۳×۱۰×۱۲ سانتی‌متر – قوری با قطر دهانه ۷ و قطر پایه ۵ سانتی‌متر – قوری به همراه دو فنجان بصورت روی هم – ارتفاع قوری ۱۰ سانتی‌متر

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی ست چای خوری خرگوش دو نفره

خرید اینترنتی ست قوری و فنجان مجلسی

خرید ارزان ست قوری و فنجان دو نفره MAIBY

    

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

۲۷ مرداد ۹۶ ، ۰۰:۱۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید ارزان پستی رادیو پخش پرتابل آنتیک

خرید ارزان پستی رادیو پخش پرتابل آنتیک

خرید ارزان پستی رادیو پخش پرتابل آنتیک

خرید ارزان پستی رادیو پخش پرتابل,خرید رادیو اسپیکر قابل حمل,رادیو پخش ارزان,اسپیکر طرح قدیمی رادیو,خرید اینترنتی پخش رادیویی همراه

خرید ارزان پستی رادیو پخش پرتابل

رادیو پخش پرتابل آنتیک با توان مصرفی ۱۲ وات دستگاهی با طراحی کلاسیک به شکل رادیوهای قدیمی است که با کارکرد مدرن و امروزی توانایی پخش فایل های صوتی با فرمت MP3 را از طریق درگاه های ورودی AUX و USB و ۲ پورت کارت حافظه TF و SD/MMC دارد. این رادیو قابلیت گیرندگی ۳ موج انتخابی SW، MW و FM توسط کلید کشویی را دارد و با داشتن آنتن تلسکوپی و تنظیم موج از طریق ولوم کنترلی و صفحه مدرج با نشانگر موج می توانید کیفیت صدای بهتری از ایستگاه های فرستنده رادیویی داشته باشید.

قیمت: ۱۳۰۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اسپیکر بلوتوثی همه کاره

 

رادیو اسپیکر قابل حمل ۸۲۵ مکسیدر از طریق سه منبع قابل تغذیه و استفاده می باشد که شامل اتصال به برق ۲۲۰ ولت شهری، جایگذاری ۴ عدد باتری UM-1 1.5 ولتی در جایگاه تعبیه شده پشت بدنه و شارژ کردن باتری داخلی دستگاه است که موجب خواهد شد تا بتوان وسیله را در هر مکانی مورد استفاده قرار داد، همچنین به منظور سهولت در جابجایی دستگیره ای تاشو بالای بدنه در نظر گرفته شده و از طریق کلیدهای کنترلی تعبیه شده روی پنل دستگاه به راحتی می توانید دستگاه را روشن و خاموش کرده و فایل های صوتی دلخواهتان را از حافظه جانبی متصل به پورت های ورودی پخش نموده و یا فایل های قبل و بعد را انتخاب کنید. در ضمن وجود یک ردیف چراغ LED پر نور با کلید عملکرد مجزا به شما این امکان را می دهد تا بتوانید این رادیو را به عنوان منبع نور در محیط های تاریک مورد استفاده قرار دهید.

  

قیمت: ۱۳۰۰۰۰ تومان

۲۵ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید ارزان پستی میکروسکوپ جیبی قابل نصب روی موبایل

خرید ارزان پستی میکروسکوپ جیبی قابل نصب روی موبایل

خرید ارزان پستی میکروسکوپ جیبی قابل نصب روی موبایل

خرید ارزان پستی میکروسکوپ جیبی,میکروسکوپ ارزان جیبی,خرید میکرو لنز جیبی,خرید اینترنتی میکرو لنز,خرید میکروسکوپ قابل نصب گوشی,قیمت میکروسکوپ کوچک,خرید میکروسکوپ دانش آموز

خرید ارزان پستی میکروسکوپ جیبی

میکروسکوپ آریا اولین میکروسکوپ تک لنزی جهان است که بوسیله یک میکرولنز قادر است بزرگنمائی های فوق العاده ای را به ارمغان آورد. این میکرولنزها با فناوری تراش لیزری تولید می گردند که برای اولین بار در دنیا مطرح گردیده است. با این تکنولوژی جدید و منحصر بفرد، ریزترین و قدرتمندترین میکرولنزها با نام ایران به دنیا معرفی شد و مایه بهت و تعجب دانشمندان و اساتید علم اپتیک از این محصول شد، چرا که به نوعی قانون تشکیل تصویر در میکروسکوپ را زیر سوال می برد.

قیمت: ۲۰۰۰۰ تومان

میکرولنز آریا ، اولین اختراع ثبت بین المللی در سطح جهان بوده که با بزرگنمایی ۱۸۳ برابری روی یک لنز بسیار کوچک توجه جهان را به خود جلب کرده است و کشورهایی چون استرالیا و آمریکای شمالی و آلمان درخواست های بسیاری برای این محصول که هم اکنون با قیمتی غیرقابل تصور قادر به خرید آن هستید ، درخواست های بالایی داده اند. محقیقین، اساتید، دانشجویان، دانش آموزان و علاقه مندان علوم طبیعی مشتریان اصلی این محصول هستند.

طراحی فوق العاده استثنائی این محصول باعث شده تا برای اولین بار شاهد یک میکروسکوپ کاملا حرفه ای بر روی گوشی های تلفن همراه باشید. این فناوری جزء ابزارهای برتر در حوزه گجت های تلفن های همراه معرفی شده است.شما می توانید به راحتی این میکروسکوپ جیبی را روی گوش همراه خود نصب کنید و از دنیای زیبا و حیجان انگیز ذره بینی عکاسی و یا فیلم برداری کنید. این میکروسکوپ ضد ضربه است و حجم بسیار کمی دارد به همین دلیل شما به راحتی می توانید آن را داخل جیبتان قرار دهید و حمل کنید.
نمایندگی فروش انحصاری این محصول توسط شرکت فروتل انجام می شود و شما می توانید میکرولنز آریا را با قیمت بسیار مناسب از این فروشگاه تهیه کنید.

خصوصیات

کشور سازنده ایران
شرکت سازنده آریا میکروسکوپ
وزن ۳ گرم
ابعاد ۱٫۵ * ۸٫۹ سانتی متر
قابلیت شستشو بله
منبع نوری نور محیطی
بزرگنمائی ۶۵۰ دیوپتر (~۱۸۳ برابر)
ضد ضربه کاملا
قابلیت نصب بر روی موبایل بله

نحوه استفاده:
میکرو لنز آریا، ابزاری بسیار کوچک است که روی لنز دوربین موبایل شما تنظیم می شود و قادر است تصاویر میکروسکوپی و کاملا زنده را از طریق موبایل نمایش داده و عکاسی و فیلم برداری نمایید.
پس از تنظیم شدن لنز میکرولنز با لنز دوربین شما ، روی لام های متعلق با میکرولنز وسایل میکروسکوپی خود را توسط مایع مخصوص بنفش رنگ بچسبانید و قرار دهید.این وسایل می تواند تار مو ، پای حشرات ، پوست پیاز یا میوه جات ، یک قطره خون ، برگ درخت ، شپش ، بال مگس و پروانه و یا هر شی ء میکروسکوپی دیگر باشد.
.

اما مقایسه یک میکروسکوپ سنگین و آزمایشگاهی در مقایسه با میکرو لنز آریا در یک نگاه : 

ویژگی / میکروسکوپ میکروسکوپ آریا میکروسکوپ های نسل قبل
وزن ۳گرم ۸۰۰ گرم
ابعاد ۱٫۵ * ۸٫۹ سانت ۲۵*۱۰*۲۰
قابلیت شستشو دارند ندارند
منبع نوری نور محیطی نور مصنوعی برق یا باطری
بزرگنمایی ۶۵۰ دیوپتر (~ ۱۸۳ برابر ) در این رده حدود ۱۰۰ دیوپتر
ضد ضربه کاملا خیر
آموزش بسیار آسان نیاز به آموزش سطح بالا
وضوح تصویر چندین برابر بیشتر
قابلیت نصب روی موبایل بله خیر

قیمت: ۲۰۰۰۰ تومان


۲۵ مرداد ۹۶ ، ۰۹:۰۰ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید ساعت مچی ارزان Aimarne Salima

خرید ساعت مچی ارزان Aimarne Salima

خرید ساعت مچی ارزان Aimarne Salima

خرید ساعت مچی ارزان,ساعت ارزان مچی مردانه,ساعت اسپرت ارزان,قیمت ساعت مچی مردانه,فروش اینترنتی ساعت اصل,ساعت اصل شیک,فروش نقدی ساعت مردانه

خرید ساعت مچی ارزان

نام ساعت مچی Aimarne Empcrio مدل Salima
نوع کاربری روزمره/مجلسی/اسپرت/کلاسیک/فشن
رنگ بند مشکی
رنگ صفحه زرد،نارنجی
موتور تک موتوره(طرح سه موتوره)
جنس بند چرم مصنوعی
جنس قاب فلزی
فرم صفحه گرد عقربه ای
قطر صفحه ۴۰ میلیمتر
قفل سگکی
روز شمار ندارد
منبع انرژی باتری

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید راحت ساعت مچی هابلوت مدل BIGBANG

خرید ارزان ساعت مچی کلاسیک اسپرت رولکس

خرید ساعت مچی اورجینال مردانه فیترون

ساعت مچی Aimarne Empcrio مدل Salima یک ساعت با طراحی فوق‌العاده شیک و باشکوه است که می‌توان در کنار استفاده روزمره، از آن در موقعیت‌های خاص و با لباس‌های رسمی نیز استفاده کرد. قاب نقره ای و مشکی  این ساعت در اوج ظرافت و سادگی طراحی شده و ترکیب آن با رنگ صفحه و  بند، ساعتی بسیار جذاب را پدید آورده است.

قاب این ساعت نیز از بهترین انواع فلز مقاوم ساخته شده که در کنار شیشه،از آن در برابر خراش‌ها و ضربات احتمالی محافظت کند. قطر صفحه این ساعت ۴۰ میلیمتر در نظر گرفته شده که برای یک ساعت با طراحی کلاسیک سایز مناسبی است

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید آنلاین جا شمعی طرح فانوس

خرید آنلاین جا شمعی طرح فانوس

خرید آنلاین جا شمعی طرح فانوس

خرید آنلاین جا شمعی طرح فانوس,جا شمعی ارزان,فروش اینترنتی جای شمع,جا شمعی شیک,خرید پستی انواع جا شمعی,جاشمعی ارزان قیمت,خرید نقدی جاشمعی ققنوس

خرید آنلاین جا شمعی طرح فانوس

بیش از ۷۰ سال است که شرکت سوئدی ایکیا IKEA در زمینه طراحی و تولید لوازم خانه و آشپزخانه، مبلمان منزل، تخت خواب، میز و همچنین لوازم برقی کوچک فعالیت میکند و با داشتن بیش از ۳۰۰ فروشگاه در سراسر جهان به یکی از بزرگترین تولید کنندگان این بازار تبدیل گشته‏.‏ شعار ایکیا سادگی، کارایی و زیباییست که میتوان آن را در طراحی های هوشمندانه محصولات این برند مشاهده کرد‏.‏ وجه تمایز محصولات IKEA، تاکید بر طراحی ساده و فروش کالا به صورت مونتاژ نشده است، با این رویه هزینه نصب و حمل و نقل به شکل چشمگیری کاهش یافته و همچنین لذت ساخت محصول را به مشتری هدیه میدهد‏.‏

قیمت: ۲۸۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید جاشمعی قفس فلزی سه تایی

خرید اینترنتی شمع های LED لوما کندل

خرید  شمع های میوه ای ۴ عددی

• جا شمعی طرح فانوس
• ساخته شده از استیل با روکش رنگ و شیشه
• به ارتفاع ۴۴ و طول و عرض ۲۴ سانتی متر
• قابلیت قرارگیری شمع و وارمر در داخل فانوس
• امکان استفاده از شمع با حداکثر ارتفاع ۲۵ و قطر ۷٫۵ سانتی متر
• مجهز به درب قفل دار شیشه ای
• مناسب استفاده در فضای داخل و خارج منزل
• با طراحی منحصر بفرد
• ابعاد بسته بندی ‏:‏ ۲۶x12x55 سانتی متر

   

قیمت: ۲۸۰۰۰ تومان

۲۴ مرداد ۹۶ ، ۱۹:۳۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید پستی جاشمعی قفس فلزی سه تایی

خرید پستی جاشمعی قفس فلزی سه تایی

خرید پستی جاشمعی قفس فلزی سه تایی

خرید پستی جاشمعی قفس,جاشمعی ارزان قیمت,جاشمعی طرح دار,خرید اینترنتی جاشمعی شیک,فروش نقدی جاشمعی,جاشمعی فلزی,خرید اینترنتی جا شمعی

خرید پستی جاشمعی قفس

بدنه این جاشمعی فلزی بوده و در داخل قفس های آن یک ظرف شیشه ای یا شمع استوانه ای می توان قرار داد. جهت شمع وارمر از آن استفاده می شود. پرنده زیبایی نیز در بالای قفس از جنس فلز درست شده و با شاخ و برگ فلزی تزئین شده است.
در طراحی های جدید بسیار به لوازم دکوری که در آنها از رنگ سفید استفاده شده است پرداخته می شود و همچنین رنگ سفید خنثی بوده که با هر دیزاینی مناسب است.

قیمت: ۹۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی شمع های LED لوما کندل

خرید  شمع های میوه ای ۴ عددی

توضیحات محصول
سایز به ترتیب از بزرگ به کوچک:
۸*۱۱سانت
۹*۶سانت
۷*۵سانت

  

قیمت: ۹۹۰۰۰ تومان

۲۳ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید ارزان پستی ساندویچ ساز ۸ تکه SOKANY

خرید ارزان پستی ساندویچ ساز ۸ تکه SOKANY

خرید ارزان پستی ساندویچ ساز ۸ تکه SOKANY

خرید ارزان پستی ساندویچ ساز,ساندویچ ساز ارزان,قیمت انواع ساندویچ ساز,ساندویچ ساز ۶ نفره,خرید پستی ساندویچ ساز,فروش اینترنتی ساندویچ ساز

خرید ارزان پستی ساندویچ ساز

اسنک جزو اون خوراکی های خوشمزه به حساب میاد که هم بچه ها و هم بزرگترها برای عصرانه و حتی وعده های غذایی از اون لذت میبرن و چه خوبه وقتی اونها رو مامان های عزیز و کاملا سالم و بهداشتی درست میکنن. با این دستگاه میتونید انواع اسنکها و سوخاری ها رو درست کنید و از این خوراکی های خوشمزه لذت ببرید … باید اشاره کنیم که این ساندویچ ساز ۸اسنک روبه طور همزمان آماده میکنه و در فرصت کوتاهی میتونید اونها رو نوش جان کنید .

قیمت: ۱۱۰۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ارزان ساندویچ ساز Sandwich Maker

خرید ساندویچ ساز جی تی اکسپرس

 

با کمک ساندویچ ساز sokany می توانید در کمترین مدت زمان ممکن ساندویچ خود را با هر سلیقه ای که دارید آماده نمایید. تنها کافیست تا مواد مورد نیاز ساندویچ را در نان مخصوص گذاشته و درون ساندویچ ساز قرار دهید تا آن را برای شما مهیا سازد.ساندویچ ساز sokany دارای قدرت ۷۵۰۰ وات بوده و با توجه به اندازه کوچک آن کار بسیار بزرگی را برای شما انجام می دهد. با کمک این ساندویچ ساز می توانید در سریعترین زمان ممکن ساندویچ خود را آماده نمایید. جنس بدن sokany از فلز بسیار مقاوم می باشد که از ۴۴ قسمت مجزا تشکیل شده است. پس از قرار دادن ساندویچ درون ساندویچ ساز با قفلی که بر روی دستگیره دستگاه طراحی شده است آن را قفل نمایید. روکشی که برای روی فلز طراحی شده از تفلن نچسب بوده که هرگز نان شما به آن نمی چسبد.

برای کار کردن با دستگاه کافیت که sokany در محل مناسبی قرار داده و آن را به برق متصل نمایید. بر روی صفحه کلید روشن و خاموش طراحی شده است که به کمک آن دستگاه را روشن می نمایید. دو چراغ قرمز و سبز نیز بر روی دستگاه وجود دارد که چراغ قرمز نشانه روشن بودن وسیله می باشد. در همان هنگام چراغ سبز نیز روشن می شود که چراغ نشانگر حرارت نام دارد. زمانی که صفحه ها به اندازه کافی داغ شدند چراغ نشانگر خاموش می شود. سپس شما باید ساندویچ خود را داخل دستگاه قرار داده و در آن را ببندید، بعد از مدت کوتاهیخواهید دید که ساندویچ شما آماده شده و می توانید آن استفاده نمایید.

با کمک این دستگاه شما می توانید به آسانی وعده غذایی خود را بدون دردسر آماده نمایید. فقط کافیست که ساندویچ خود را اماده نموده و آن را درون ساندویچ ساز قرار دهید. اکثر ساندویچ ها به صورت داغ مورد مصرف قرار می گیرند که با سلیقه های مختلف طبخ می شوند. اما یکی از بزرگترین مشکلات نحوه داغ کردن ساندویچ یا پختن محتوای داخل آن است. حال ساندویچ سازsokany این کار را برای شما آسوده کرده است که شما می توانید به راحتی آن را خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهید.

ویژگی ها

* برند: SOKANY
* مدل: KJ-102
* دارای ۴ خانه ،۸ برش اسنک (۴ تست)
* قدرت ۷۵۰ وات
* بدنه ترکیبی از استیل و پلاستیک با کیفیت
* طراحی جدید با ظاهر بهتر
* دارای چراغ نشان گر روشن/ خاموش
* ابعاد: ارتفاع۷- طول۲۵-عمق۲۰ سانتی متر
* برق مصرفی: ۲۴۰-۲۲۰ ولت -۶۰/۵۰ هرتز
* بدنه داخلی نچسب
* کم مصرف و ایمن با قدرت بالا
* دارای CE اروپا

قیمت: ۱۱۰۰۰۰ تومان

۲۳ مرداد ۹۶ ، ۲۰:۲۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور

خرید ارزان ریش تراش سه تیغه phnipros مدل RQ1290

خرید ارزان ریش تراش سه تیغه phnipros مدل RQ1290

خرید ارزان ریش تراش سه تیغه phnipros مدل RQ1290

خرید ارزان ریش تراش سه تیغه,ریش تراش سه تیغه ارزان,ریش تراش فیلیپش,خرید اینترنتی ریش تراش,خرید ریش تراش مسافرتی,خرید اینترنتی موزر همراه

خرید ارزان ریش تراش سه تیغه

ریش تراش شارژی phnipros مدل RQ1290 با نرمی اصلاح یکدست و تمیزی را برای شما انجام می دهد.سیستم Gyroflex دوبعدی به آسانی انحناهای صورت را پوشش داده و کوتاهترین موها را به وسیله تیغه هایی با سری دوگانه اصلاح می کند. سیستم فوق العاده بلندکردن و سپس قطع مو ، موجب اصلاح کامل صورت خواهدشد . الگوی سری تیغه ها به دو صورت می باشد بطوریکه یک سری برای اصلاح موهای معمولی و بخشی به منظور اصلاح موهای کوتاه درنظر گرفته شده است.

ریش تراش phnipros مدل RQ1290قابلیت انعطاف دارد و با منطبق شدن برروی پستی و بلندی های صورت، فشار دادن ریش تراش روی صورت را به حداقل می رساند که این عملکرد باعث نتیجه بهتر و صدمه کمتر به پوست می شود. این دستگاه تنها توسط پایه ای که به همراه دستگاه است بطور ایستاده قابل شارژ می باشد، که در عرض یک ساعت شارژ و به مدت یک ساعت هم بطور مداوم می توان از این دستگاه استفاده کرد.

قیمت : ۱۲۵,۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی ریش تراش پریتک Pritech rsm-1129

خرید اینترنتی ریش تراش Pritech سه تیغ

phnipros مدل RQ1290 تکنولوژی پیشرفته ای که دارد ریزترین موها را به راحتی بلند کرده و کوتاه می کند. به علاوه این دستگاه دارای محفظه جمع شدن مو می باشد که مانع ریزش ذره ای مو به بیرون می شود و جایی را هم کثیف نمی کند. این دستگاه با تکنولوژی پیشرفته ای که دارد ریزترین موها را به راحتی بلند کرده و کوتاه می کند.در ضمن سیم دستگاه طوری طراحی شده که به راحتی از بدنه دستگاه جدا می شود و به راحتی جمع می شود.

از ویژگی های که در این مدل تعبیه شده وجود سیستم تمیز کنندگی سریع Jet clean می باشد. این قابلیت به شما کمک می کند تا بطور همزمان علاوه بر شارژ شدن دستگاه نیز تیغه های اصلاح شسته و روانکاری شود. در ضمن توجه داشته باشید که این عملکرد به هیچ عنوان دستگاه را ضد عفونی نمی کند بنابراین نمی توانید آن را با دیگران بطور مشترک استفاده نمایید. کار کردن با این سیستم بسیار ساده است و نیازی به آموزش ندارد فقط کافیست مایع ضد عفونی کننده که به همراه این دستگاه می باشد را درون مخزن این پایه ریخته و سپس با گذاشتن اصلاح مو بر روی آن توسط دکمه ای که روی پایه دستگاه تعبیه شده، Jet clean را روشن و استفاده کرد همچنین نشانگر میزان شارژ و میزان روغن یا مایع تمییزکننده دستگاه نیز تعبیه شده است که به راحتی قابل مشاهده می باشند.

یکی از وجوه تمایز مدلهای گرانتر ریش تراش فیلیپس با مدلهای ارزانتر الگوهای موجود بر روی صفحه ریش تراش است . در مدلها ساده تر تنها یک حلفه اصلاح بر روی هر کدام از ۳ صفحه دایره ای قرار دارد در حالی که در این مدل با افزایش سطح و همچنین افزایش تعداد تیغه های اصلاح نتیجه سریعتر و اصلاح دقیق تر بدست می آید.

قیمت : ۱۲۵,۰۰۰ تومان

۲۱ مرداد ۹۶ ، ۱۷:۲۷ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
هادی ساور