خرید پستی دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال

خرید اینترنتی دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال

خرید پستی دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال,خرید اینترنتی دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال,خرید فشار سنج,فشار سنج دیجیتالی,خرید پستی فشار سنج مچی,خرید اینترنتی لوازم پزشکی,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی فشارسنج همراه,خرید پستیفشار سنج دیجیتالی ارزان,فشارسنج مچی دیجیتال,دستگاه برای اندازه گیری فشار خون,خرید دستگاه فشار سنج مچی دیجیتالی با کیفیت

دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال

با توجه به روند غذایی این روزهای خانواده های ایرانی برای تشخیص فشار خون و نبض باید یک دستگاه فشارسنچ دیجیتال در منزل داشت تا قبل از هر چیزی فشار را در مواقع ضروری کنترل کرد ، امروز برای شما عزیزان وسیله ای کاربردی را آورده ایم که با قیمت مناسب عرضه می شود.

ویژگی های کلیدی:

دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال

اندازه گیری سریع و دقیق از فشار خون و نبض

ایده آل برای آمارگیری روزانه از فشار

دارای قابلیت انتخاب واحد میلیمتر جیوه یا پاسکال

دارای سیگنال ضربان قلب نامنظم

دارای شاخص ضربان قلب بالا و پایین

دارای ال سی دی بزرگ و روشن برای خواندن آسان

دارای شاخص ضربان قلب بالا و پایین

فشارسنج 3

نام محصول :  دستگاه فشارسنج مچی دیجیتال

محدوده فشار : ۲۰ الی ۲۸۰ میلی متر جیوه

دقت فشار : ۳ میلی متر جیوه

نرخ پالس : ۴۰ الی ۱۶۵ ضربه/دقیقه

نمایشگر : دارای ال سی دی بزرگ و روشن برای خواندن آسان

واحد اندازه گیری : میلیمتر جیوه یا پاسکال

دور مچ دست : ۱۳۵ الی ۱۹۵ میلیمتر

فشارسنج 4

این دستگاه فشارسنج دیجیتال از نمونه های مچی موجود در بازار می باشد که شرکت آن در تولید دستگاه های سلامت و بهداشت یکی از برترین‌ها در تمامی دنیا بشمار می‌آید. این مدل قابلیت ذخیره‌ی اطلاعات را داشته و برای ۲ کاربر مختلف دارد. همچون بسیاری از فشارسنج‌ها علاوه بر محاسبه‌ی فشارخون بر روی مانیتور، قابلیت نمایش ضربان قلب نیز وجود دارد و دارای سیستم خاموشی خودکار پس از مدتی استفاده نکردن است.
دستگاه فشار سنج دیجیتال با طراحی و رنگ بسیار زیبا و با صفحه نمایش بزرگ و خوانا تبدیل به گزینه ای ایده آل برای افرادی شده که به سلامت خود و کیفیت محصول توجه بسیاری دارند. همانطور که بسیاری از افراد مبتلا به بیماری فشارخون در جریان هستند فشارسنج‌های مچی به نسبت فشارسنج‌های بازویی از دقت بالاتر و درصد خطای کمتری برخوردار است و به فرد امکان کنترل دقیق‌تری از شرایط خود می‌دهد. در چنین افرادی با این نوع بیماری مراقبت و کنترل در درجه‌ی اول اهمیت قرار دارد و نمی‌توانند با خریدی بی دقت سلامت خود را به خطر بیندازند.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۵۹ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی فشارسنج مچی دیجیتال – کلیک کنید

قیمت: ۷۰,۰۰۰ تومان