خرید اینترنتی لگ نخی زنانه Eliza

خرید اینترنتی لگ نخی زنانه,شلوار لگ لی,خرید اینترنتی شلوار لگ زنانه,قیمت شلوار لگ دخترانه,خرید شلوار لگ دخترانه,شلوار لگ ارزان دخترانه

خرید اینترنتی لگ نخی زنانه

در این پست قصد معرفی شلوار شیک برا دختر خانم های گرامی را داریم. این شلوار لگ نخی که مشاهده می کنید از جس پارچه کشی Lycra می باشد. فری سایز بودن این شلوار از مزیت های خوب آن می توان عنوان کرد.

قد این شلوار ۹۶ سانت و اندازه دور کمر این شلوار لگ ۵۴ سانتی متر می باشد. همچنین اندازه فاق آن ۲۷ سانت است. کشی بودن کمر آن نیز یکی دیگر از ویژگی های این شلوار خوب زنانه محسوب می شود.

از این شلوار می توانید در فصل های بهار و تابستان استفاده کنید. همانطور که در تصاویر مشاهده می کنی این شلوار در رنگ ذغال سنگی عرضه شده است.

قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان

نام لگ نخی زنانه Eliza
مدل Eliza
رنگ بندی ذغال سنگی
جنس نخی
سایز فری سایز
قد ۹۶ سانتی متر
فاق ۲۷ سانتی متر
دور کمر ۵۴ سانتی متر
گارانتی ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی
کمر دارای کمر کشی
مناسب فصل بهار و تابستان

معرفی اجمالی محصول:

لگ های زنانه بخاطر داشتن Lycra (کش) در ترکیب پارچه و راحت تر بودن نسبت به شلوارهای جین و کتان ، طرفداران زیادی در بین خانم ها دارد و تا امروز مدل های مختلف ساده و طرح دار ، با ضخامت های متفاوت روانه بازار شده اند.لگ نخی زنانه Eliza که پارچه نرم و لطیفی دارد بسیار مناسب برای فصل بهار و تابستان می باشد.ویژگی بعدی فاق بلند و کمر کشی بودن این مدل می باشد که باعث میشود برای سایزهای بیشتری قابل استفاده باشد.

لگ نخی زنانه Eliza در رنگ ذغال سنگی دارای پارچه کشی (Lycra) و با تراکم بالایی می باشد و پا به هیچ عنوان مشخص نمیشود و بدن‌نما نمی باشد و در مقایسه با لگ‌های دیگر ، ضخامت بیشتری دارد و کاربردی تر و دارای قابلیت استفاده ی بیشتری می باشد.این محصول بخاطر داشتن ظاهر ساده می تواند علاوه بر استفاده در منزل و …برای پوشیدن در هنگام ورزش و انجام حرکات کششی مثل یوگا و ایروبیک نیز بسیار کاربردی باشد.

  

قیمت: ۱۵۰۰۰ تومان