خرید آنلاین پستی آبکش تیتیز Smart Door

خرید آنلاین پستی آبکش تیتیز Smart Door

خرید آنلاین پستی آبکش,خرید آبکش جادویی,آبکش خانگی ارزان,فروش اینترنتی آبکش,خرید آبکش پلاستیکی,فروش آنلاین انواع آبکش,قیمت آبکش جنس خوب

خرید آنلاین پستی آبکش

اگر برای آبکش کردن انواع پاستا یا سایر مواد غذایی به سبدی کاربردی نیاز دارید، آبکش «Titiz» (تیتیز) مدل «Smart Door» بهترین انتخاب برای شماست. این سبد برای انواع پاستا، میوه‌های کوچک مانند توت‌فرنگی و… قابل‌استفاده است و آبکشی این خوراکی‌ها را برایتان آسان‌تر خواهد کرد. این مدل چهار پایه دارد که در صورت لزوم بتوان آن را با فاصله‌ای کم روی سطوحی مثل سینک قرار داد. با گذاشتن آبکش روی سینک، آب اضافی سریع‌تر از سوراخ‌های درشت آن خارج می‌شود. به علت درشت بودن این سوراخ‌ها، امکان آبکشی مواد غذایی ریز مانند برنج با این سبد وجود ندارد.

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ست شش تایی آبکش و سبد استیل آشپزخانه

خرید اینترنتی آبکش سینک دو کاره

دو طرف این مدل دو عدد دسته وجود دارد که به بدنه‌ی آن متصل هستند و به حمل و جا‌به‌جایی آسان آبکش کمک خواهند کرد. ویژگی منحصر‌به‌فرد مدل «Smart Door» تعبیه دو دریچه در قسمت زیرین آن است. این دریچه‌ها به‌صورت کشویی باز و بسته می‌شوند و می‌توان با کشیدن آن‌ها به طرفین، مواد غذایی را از داخل آبکش به ظرف دیگری منتقل کرد. با در نظر گرفتن تمام ویژگی‌های مثبت و برجسته آبکش تیتیز، شستن و آبکشی انواع مواد غذایی راحت‌تر و لذت‌بخش‌تر از همیشه انجام خواهد شد. جنس این مدل پلاستیک است و علاوه بر دوام و طول عمر بالا، در برابر حرارت آب داغ نیز بسیار مقاوم است.

    

قیمت: ۲۵۰۰۰ تومان