خرید ارزان ترین کوله پشتی CAT مدل NIEL

خرید ارزان ترین کوله پشتی,بهترین کوله پشتی ارزان,کوله پشتی ارزان قیمت,خرید کوله پشتی ورزشی,خرید آنلاین کوله پشتی کوهنوردی,قیمت کوله مردانه

خرید ارزان ترین کوله پشتی

در این پست می خواهیم شما را با کوله پشتی باجنس خوب آشنا کنیم. این کوله مناسب برای بزرگسالان، جوانان و.. میباشد. اگر به صورت مداوم کوهنوردی میرید و می خواهید وسایل لازم خود را بدون دردسر حمل کنید فروشگاهشاپ می نو به شما عزیزان این کوله را پیشنهاد می کند. عکس ها و ویژگی های این کوله در ادامه مطلب آمده است.

کوله پشتی ها به دلیل کارایی بالا همیشه مورد توجه تمام اقشار جامعه اعم از بزرگسالان، جوانان و نوجوانان بوده است. همه ما با ورود به هر فروشگاه فروشنده کیف کوله، همیشه با دامنه ی گسترده ای از انواع و اقسام کیف های کولی مواجه می شویم. اما در این مسابقه انتخاب، همیشه کیف های کولی ای پیروز می شوند که علاوه بر داشتن زیبایی ظاهری و جذابیت در نگاه اول، از دوام و استحکام بالایی نیز بر خوردار باشند.

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ارزان کوله پشتی برزنتی Speedo

کوله پشتی Cat به علت بهره بردن از پارچه های مقاوم و مورد پسند شما، علاوه بر زیبایی ظاهری و تنوع رنگی از استحکام بالایی نیز برخوردار می باشند. این کوله ها با پشتوانه طراحی خوب و منحصر به فرد خود، توانایی جا دادن وسایل بیشتری را از حد تصور شما در خود دارند. این کوله ها برای استفاده های ورزشی، تحصیلی و روزانه مناسب می­ باشند.

مشخصات جزئی:

نام محصول:کوله پشتی ورزشی

برند:cat

مدل: niel

رنگ بندی: تک رنگ

جنس:برزنت مقاومم

بزرگ و جا دار

دارای بند های قابل تنظیم

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان