خرید کفش ارزان اسپرت هوگو

خرید کفش ارزان اسپرت هوگو,کفش های اسپرت ارزان,فوش نقدی کفش ورزشی,کفش ارزان ورزشی مردانه,خرید بهترین کفش ورزشی,ارزان ترین کفش باشگاه

خرید کفش ارزان اسپرت هوگو

یکی از مواردی که پسران مورد توجه قرار می دهند. استفاده از کفش برای سالن و یا ورزش هایی مانند پیاده روی است. ما تصمیم گرفته ایم که کفشی بسیار شیک و با کیفیت را برای شما عرضه کنیم. ویژگی های این کفش را می توانید در ادامه بخوانید. عکس های این کفش نیز برای راحتی انتخاب شما در ادامه مطلب آمده اند.

متداول‌ترین حرکت ورزشی انسان راه رفتن و دویدن است. پس باید کفشی راحت برای این کار انتخاب نمود. کفش‌های مخصوص پیاده روی باید پاشنه‌های مناسب داشته باشند و از انعطاف‌پذبری خوبی برخوردار باشند. ضربه‌گیر بودن از دیگر ویژگی‌های یک کفش پیاده روی خوب است. همچنین برای دویدن کفشی مناسب است که علاوه بر داشتن ویژگی‌‌های گفته شده بسیار سبک باشد و حرکت انگشتان پا داخل کفش در هر جهت آزادانه انجام شود.

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ارزانترین کفش مردانه آدیداس maraton

خرید ارزان کفش مردانه NIKE SS مشکی

خرید کفش مردانه ریبوک Salivan

کفش مردانه hugo از سری کفش‌‌های مخصوص پیاده روی و دویدن می باشد که با سایزهای مخصوص آقایان ساخته شده است. رویه کفش از جنس الیاف مصنوعی ست.دارای کفی نرم و انعطاف پذیر می باشد.به طور کلی این کفش یک کفش مناسب پیاده روی و دویدن است.

ویژگی های کلیدی:

کفش ورزشی مردانه
رنگ بندی:تک رنگ
سایزبندی:۴۱ تا ۴۴
جنس رویه:الیاف مصنوعی
جنس زیره:PU
دارای رویه مشبک

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان