خرید کرم چین و چروک صورت Q10 آگرادو

خرید کرم چین و چروک صورت,خرید کرم چین و چروک,کرم ضد چروک,کرم ضد چروک صورت,کرم ضد پیری,خرید کرم کم کردن چروک,از بین بردن چروک دست

خرید کرم چین و چروک صورت

همانطور که می دانید عوامل متعددی وجود دارد که سبب اضافه شدن چین و چروک پوست می شود. اگر روند کلاژن سازی در پوست بدن هر فردی مختل شود، پوست کم کم دچار چروک و افتادگی می شود. با افزایش سن این مزان افتادگی بیتر نیز می شود. حال ما در این پست می خواهیم کرمی را برای شما معرفی کنیم که می تواند شما را از چروک بیش از اندازه دست و صورت شما در امان دارد. این کرم صورت با قیمتی بسیار پایین و با مجوز بهداشت به شماره  ۸۲۵۷۱۷۵۷۹۲۵۹۴۰۵۶ در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

علاوه بر کمبود کلاژن ، استرس، فشار عصبی، سیگار و … نیز سبب چروک زودرس و پیری می شود .برای به تعویق انداختن روند پیری و جلوگیری از چروک ، کشور اسپانیا با بهره گیری از تکنولوژی روز ، به تولید کرم حاوی Q10 پرداخته است ، علاوه بر این ، کرم به علت داشتن کره درخت روغن قلم ، هیدراتاسیون ( رطوبت ) پوست را حفظ کرده و در نتیجه باعث درخشان و شدن و صافی پوست می شود . همچنین کرم به علت آنتی اکسیدان و وجود ویتامین E در جلوگیری از ایجاد چروک و همچنین درمان خطوط چین و چروک بسیار موثر است .

کرم به علت وجود کلاژن بالا ، لایه های پوستی را در برابر عوامل محیطی حفظ می کند و با دارا بودن ضد آفتاب با SPF 15 پوست را در برابر رادیکال های آزاد محافظت کرده و در نتیجه قوام و زیبایی پوست باقی می ماند .

کوانزیم Q10 با اثر آنتی اکسیدانی بالای خود، رادیکالهای آزاد(عامل اصلی شروع فرایند پیری وتخریب سلولی و ایجاد سرطان) را بی اثر می نماید و پوست را تحریک به تولید کلاژن و الاستین می نماید.رادیکالهای آزاد ، ترکیباتی می باشند که در اثر سوخت و ساز بدن و آلودگی هوا ایجاد گردیده و به هسته سلول حمله می نمایند و از تولید کلاژن والاستین جلوگیری نموده و باعث مرگ سلول، ایجاد لکه های پیری و شروع فرایند تخریب سلولی و انواع سرطان می گردد. پوست سالم نیازمند انرژی کافی جهت مبارزه با روند پیری است.به همین دلیل بیشتر شرکتهای تولید کننده مواد بهداشتی در پی بکار گیری محصولاتی با قدرت ضد پیری بالا حاوی کوآنزیم Q10 میباشند .

قیمت: ۵۰۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید روغن آرگان ترمیم کننده پوست

خرید کرم آبرسان و تقویتی پوست چرب