خرید اینترنتی ست تیشرت و شلوار مدل Venusha

خرید اینترنتی ست تیشرت و شلوار,ست لباس دخترانه,فروش نقدی ست لباس,فروش ارزان تیشرت دخترانه,مدل ست جدید دخترانه,فروش شلوار و تیشرت زنانه

خرید اینترنتی ست تیشرت و شلوار

اگر به ست های دخترانه علاقمند هستید می توانید این ست را تهیه کنید و از پوشیدن آن لذت ببرید. تیرت وشلوارک مارک CK که از جنس نخ تهیه شده است برای سایز های مختلفی چون ۳۶ – ۳۷ – ۳۸ – ۳۹ – ۴۰ – ۴۱ و ۴۲ عرضه شده است. یقه این تیشرت قایقی می باشد. آستین آن بلند، همچنین کمر آن دارای کش می باشد. رنگ بندی این ست تیشرت وشلوار دخترانه در ۲ رنگ خاکستری و ذغال سنگی می باشد. شما عزیزان می توانید برای خرید هر یک از ان رنگ ها در سبد خرید، رنگ مورد نظر خود را انتخاب و سپس اقدام به پر کردن فرم سفارش کنید. مبلغ را هنگام تحویل به ممامور پست بدهید.

نام ست تیشرت و شلوار CK مدل Venusha
جنس نخی
سایز فری سایز(مناسب برای سایز های ۳۶-۴۲)
یقه قایقی
آستین بلند
فاق بلند
کمر دارای کمر کشی
رنگ بندی ذغال سنگی،خاکستری

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ست دخترانه تیشرت و شلوار Sharina

خرید اینترنتی ست تونیک و شلوار CK مدل Angela

دغدغه بسیاری از بانوان، پیدا کردن لباس مناسب با قیمت خوب و جنس عالی می‌باشد. این ست دارای جنس عالی بوده و طرح جالب و به روز این محصول آن را برای استفاده در دورهمی‌های دوستانه و خودمانی و حتی منزل نیز مناسب نموده است. ین ست متشکل از یک تیشرت آستین بلند و یک شلوار بوده و در دو رنگ ذغال  سنگی و خاکستری عرضه شده است. سایز آن به صورت Free Size می‌باشد که برای سایز‌های ۳۶_۴۲ مناسب می‌باشد.

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان