خرید تی شرت یقه ایستاده Dimitri

خرید تی شرت یقه ایستاده Dimitri,تی شرت مردانه,فروش نقدی تی شرت پسرانه,تیشرت مدل یقه ایستاده,تیشرت نخی پسرانه,فروش نقدی لباس آستین بلند مردانه

خرید تی شرت یقه ایستاده Dimitri

در این پست می خواهیم برای شما یکی از تی شرت های آستین بلند را عرضه کنیم. این تی شرت یکی از با کیفیت ترین تیشرت هایی است که در این سایت به فروش می سد. نوع یقه ی ایستاده آن بسیار جلب توجه می کند. رنگ بندی این تیشرت مردانه سفید می باشد. اگر می خواهید از سایز بندی این تیشرت مظلع شوید به ادامه مطلب توجه کنید. جنس این تیشرت پسرانه از نخ می باشد. شما عزیزان می توانید از سایت شاپ می نو خریدی بدون دردسر داشته باشید. و هزینه محصول را پس از دریافت به مامور پست بدهید.

نام تیشرت Abercrombie&Fitch مدل Dimitri
جنس نخی
نوع آستین آستین بلند
نوع یقه یقه ایستاده
رنگ بندی سفید
نوع بسته شدن یقه ۲ دکمه
سایز فری سایز(مناسب برای لارج و ایکس لارج)

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید تیشرت یقه ایستاده Organic

راهنمای انتخاب سایز:

قد ۶۸ سانتی متر
زیربغل تا زیربغل ۴۴ سانتی متر
شانه تا شانه ۳۶ سانتی متر
آستین ۵۹ سانتی متر

در فصل های گرم و خنک سال آقایان کمد لباس خود را مملو از تیشرت و پولوشرت های اسپرت و راحت می بینند‏. تیشرت Abercrombie&Fitch مدل Dimitri حس راحتی را برای شما به ارمغان می آورد و همزمان ظاهری شیک و مردانه دارد‏.‏ این تیشرت ساده را می توانید به هنگام گردش و تفریح با دوستان یا حتی در مناسبت های نیمه رسمی و محل کار به تن کنید‏.‏ آن را به همراه شلوار جین، کتان، کلاه کپ، عینک آفتابی و حتی کت تک اسپرت هماهنگ و فعالیت روزانه  را آغاز کنید‏.

شرایط نگهداری:

-از آب ۳۰ درجه برای شست و شو استفاده شود
-قابل شست و شو با ماشین لباسشویی
 -درسایه خشک شود

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان