خرید فلش مموری ۱۶GB عروسکی اورجینال

خرید فلش مموری ۱۶GB,خرید انواع فلش عروسکی,فلش فانتزی عروسکی,فلش ۱۶ گیگ فانتزی,فلش خوشگل ۱۶ گیگ,فلش اورجینال شیک,خرید آنلاین فلش فانتزی

خرید فلش مموری 16GB

به جرات می توان گفت که همه مردم دارای وسیله ی فلش هستند. وسیله ای بسیار کاربردی که جزء لاینفک زندگی شده است. همانطور که مطلع هستید فلش ها در انواع و اقسام مدل ها و سایز ها طراحی شده اند. فلش های ساده، فلش های با طراحی مدرن و یا نوع دیگر و بامزه ی آن که فانتزی هستند. امروز و در این پست قصد معرفی فلشی فانتزی را داریم. اینگونه فلش مموری ها معمولا مورد استفاده خانم ها قرار می گیرند. پس اگر می خواهید مادر، خواهر و یا دوست خود را شگفت زده کنید، میتوانید با خرید این فلش و هدیه دادن به او اینکار را به بهترین نحو انجام دهید.

یکی از مهمترین وسیله هایی که امروزه در زندگی روزمره ی ما به عنوان یک وسیله پر کاربرد و کارآمد در آمده است فلش مموری میباشد. در واقع امروزه هر کسی برای نگه داری و انتقال اطلاعات مورد نظرش از فلش های با حافظه ذخیره سازی متفاوت استفاده میکند.

قیمت: ۴۷۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید فلش مموری طرح سیلوستر EMTEC

یکی از ملاک های ما علاوه بر حافظه قابل اسقفاده بودن فلش برای ویندوز های مختلف میباشد.که این فلش این مزیت را دارا میباشد.

یکی دیگر از ویژگی های این فلش طرح های بسیار جذاب و پر طرفدار  آنها میباشد که طرفداران زیادی پیدا کرده و باعث پرفروش شدن این محصول شده است.

قیمت: ۴۷۰۰۰ تومان