خرید روغن آرگان ترمیم کننده پوست

خرید روغن آرگان ترمیم کننده پوست,روغن جلوگیری از پروک شدن پوست,فروش روغن آرگان,روغن مرطوب کننده قوی,جلوگیری از پیری پوست,روغن برای چروک پوست

خرید روغن آرگان ترمیم کننده پوست

روغن آرگان با نام طلای مایع شهرت یافته است، که این مایع با ارزش از دانه ی روغن آرگان ،که تنها در کشور مراکش است ،به وجود آمده است .

روغن آرگان دارای مواد مغذی بسیار مفید از جمله اسیدهای چرب و ویتامین E و A است. امروزه محققان روغن ارگان را برای استفاده پوست و مو بسیار حائز اهمیت می دانند، حتی بازیگران مشهور دنیا بعد از گریم از روغن آرگان برای جوان ماندن استفاده می کنند.

روغن آرگان معمولا برای مرطوب سازی، آبرسانی، نرم کنندگی و ترمیم پوست مصرف می شود، شرکت تولید کننده لوازم بهداشتی آگرادو اسپانیا با بهره گیری از جدیدترین متد دنیا به تولید روغن آرگان برای پوست و مو کرده است . این روغن به راحتی می تواند در سطح پوست جذب شود و بدون اینکه بر روی بدن چربی به جا بگذارد پوست ابرسانی کرده و از ایجاد چین و چروک جلوگیری می کند و باعث جوان شدن پوست می شود. روغن ارگان اگرادو شامل ویتامین E  و مواد مغذی می باشد. همچنین به دلیل دارا بودن مقادیر زیادی از ویتامین A پوست را به خوبی تغذیه می کند. آثار پیری را که بر روی پوست نمایان گردیده است بهبود می بخشد. اگزما،جوش و جای زخم را ترمیم می کند. پوست را مرطوب می کند و الاستیته پوست را افزایش می دهد در این محصول هیچگونه کلسترولی وجود ندارد.

فواید آرگان برای پوست صورت:

می توان از روغن ارگان بصورت یک مرطوب کننده و آبرسانی کل پوست استفاده کرد و آن را بجای لوسیون یا کرم پوست استفاده کرد. روغن آرگان باعث درمان چین و چروک، جلوگیری از افتادگی پوست و پیری زودرس استفاده می شود.

فواید آرگان برای مو:

از روغن آرگان برای نرم کردن و تقویت غنی مو استفاده کرد. روغن آرگان غنی از انواع ویتامین های مورد نیاز برای مو می باشد. این روغن باعث تقویت موهای ریز شده و موها را پرپشت می کند.

فواید آرگان برای پوست بدن:

در خانمهاى باردار می توان از این روغن براى پیشگیرى از ترک و چروک شکم استفاده کرد. این روغن برای درمان ترک پا، شکم، دست بسیار مقوی می باشد و همچنین باعث نرم و ابریشمی شدن پوست بدن می شود. روغن ارگان یکی از بهترین روغنها برای دستها هست خصوصا اگر پوست دستها و ناخنها مستعد پوسته پوسته شدن و شیار دار شدن هستند .

خلاصه ایی از خواص روغن آرگان آگرادو :

_ مرطوب کننده فوق العاده قوی

_ ابرسانی پوست

_ مناسب برای از بین بردن شکنندگی ناخن

_ ترمیم کننده پوست

_ از بین بردن ترک های شکم

_ درمان و جلوگیری از چین و چروک

_ جلوگیری از پیری زودرس

_ آنتی اکسیدان فوق العاده قوی برای مقابله با رادیکال های آزاد مانند آلودگی هوا و…

_ ۳۰۰ میل

_ دارای مجوز بهداشتی: ۸۲۵۷۱۷۵۷۹۲۵۹۴۰۵۶

طریقه مصرف:

پوست صورت و بدن: روزانه می توانید یک الی دو مرتبه بر روی پوست تمیز استفاده کنید و بعد از ۲ الی ۳ ساعت پوست را شستشو دهید.

مو: روزی یک مرتبه بر روی پوست سر تمیز و خشک مورد استفاده قرار گیرد. ۵ دقیقه آرام ماساژ بدید سپس بعد از ۲ ساعت بشورید.

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید آنلاین روغن برنزه کننده آرگان

خرید کرم دست و ناخن روغن آرگان

خرید کرم دورچشم روغن آرگان