خرید آنلاین کرم جلوگیری از ترک پوست دست

خرید آنلاین کرم جلوگیری از ترک پوست دست,کرم ضد خشکی پوست دست,کرم ضد چین و چروک پوست,کرم هالیوود ضد ترک پوست,کرم ضد تیرگی دست

خرید آنلاین کرم جلوگیری از ترک پوست دست

کرم دست و ناخن آگرادو اسپانیا دارای مجوز بهداشتی …. می باشد. این کرم با دارا بودن کوآنزیم۱۰ و ویتامین C باعث جوانسازی پوست دست می شود. کیوتن و ویتامین C موجود در این کرم باعث درمان خشکی، چین و چروک، پینهف نازکی و تیرگی دست می شود و همچنین از خشکی و شکنندگی ناخن جلوگیری می کند.

کوانزیم Q10 با اثر آنتی اکسیدانی بالای خود، رادیکالهای آزاد(عامل اصلی شروع فرایند پیری وتخریب سلولی و ایجاد سرطان) را بی اثر می نماید و پوست را تحریک به تولید کلاژن و الاستین می نماید.رادیکالهای آزاد ، ترکیباتی می باشند که در اثر سوخت و ساز بدن و آلودگی هوا ایجاد گردیده و به هسته سلول حمله می نمایند و از تولید کلاژن والاستین جلوگیری نموده و باعث مرگ سلول، ایجاد لکه های پیری و شروع فرایند تخریب سلولی و انواع سرطان می گردد. پوست سالم نیازمند انرژی کافی جهت مبارزه با روند پیری است.به همین دلیل بیشتر شرکتهای تولید کننده مواد بهداشتی در پی بکار گیری محصولاتی با قدرت ضد پیری بالا حاوی کوآنزیم Q10 میباشند.

کلاژن که فراوا‌ن‌ترین پروتئین پوست است، برای ساخته شدن نیازمند ویتامین‌c است. مصرف ویتامینc از پیری زودرس و ایجاد چین و چروک زودرس در پوست پیشگیری کرده و باعث ترمیم پوست می شود.

برخی از خواص کرم دست و ناخن آگرادو اسپانیا:

– درمان و جلوگیری از چین و چروک دست
– درمان و جلوگیری از پینه بستن دست
– درمان و جلوگیری از ترک پوست دست
– درمان تیرگی دست
– درمان و جلوگیری از خشکی دست
– جلوگیری از خشکی وشکنندگی ناخن
– حاوی Q10 , Vit C
– بدون چرب کردن پوست
– جذب سریع
– دارای مجوز بهداشتی ۸۲۰۹۰۹۶۸۱۸۷۹۴۰۷۶

نحوه استفاده: هر روز چندبار دست های خود را آغشته به کرم کنید.

قیمت: ۲۲۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید صابون نرم کننده پوست لیفتینگ حلزون والنسی

خرید ژل روشن کننده بدن صابون سیاه

خرید کرم دست و ناخن روغن آرگان