خرید پن ضد آکنه و جوش

خرید پن ضد آکنه و جوش,خرید داروی ضد جوش,خرید پستی داروی ضد آکنه,پن درمان پوست چرب,کرم رفع پوست چرب,پن جمع کردن منافذ پوست

خرید پن ضد آکنه و جوش

اگر پوست شفاف و درخشانی می خواهید این پست را با ما همراه باشید. محصولی که می خواهیم آن را معرفی کنیم یکی از بهترین محصولاتی است که می تواند پوستی درخشان را به شما هدیه دهد. این محصول همچنین ضدآکنه و جوش می باشد. اگر پوست ناصاف بهمراه چربی اضافی دارید یا اینکه منافذ پوست بدن تان باز است می توانید از این پن استفاده کنید.

این پن جهت پاکسازی عمیق پوست از آلودگی ها و ازبین بردن جوش های سرسیاه تهیه شده است.این پن باعث تسهیل در جدا شدن سلولهای مرده پوست از سطح پوست می شود و پوست شفاف تر و درخشان تر می گردد.
وجود مواد تشکیل دهنده نظیر آلفا هیدروکسی اسید موجود در این پن باعث می شود علاوه بر رطوبت رسانی به پوست سرعت نوسازی پوست نیز افزایش یابد. این پن غنی از مواد طبیعی و کائولن می باشد که چربی اضافی پوست را جذب کرده، جوش های سرسیاه را از بین می برد و منافذ پوست را کوچکتر و باعث تنظیم غدد چربی پوست می شود.

چه کسانی از این پن استفاده کنند:
– افرادی که خواستار پوستی روشنتر و شفاف تر هستند.
– پوست های ناصاف و ضخیم با چربی اضافی و جوش های زیرپوستی
– افراد داری پوست چرب و جوش دار
– افراد در دوره بلوغ با ترشح زیاد چربی صورت
– افرادی با منافذ باز صورت(جهت جمع کردن منافذ)
پوست صورت بخصوص در مواقع استراحت باید تمیز و عاری از هرگونه مواد آرایشی و همچنین چربی اضافی باشد. زیر که بیشترین فعالیت و ترمیم پوست در زمان استراحت و خواب اتفاق می افتد.
بدلیل اینکه این پن علاوه بر پاک کردن و رفع آلودگی ها و چربی های منجر به لایه برداری و راحت تر زدوده شدن لایه ها و پوست مرده می گردد.

%d9%be%d9%86-%d8%b6%d8%af-%d8%a2%da%a9%d9%86%d9%872

خواص پن ضد آکنه و کوچک کننده منافذ باز پوست:
– ضد آکنه پوستی
– درمان جوش های غرور جوانی
– درمان پوست چرب
– تنظیم غدد سباسه پوست
– جمع کردن منافذ باز پوست

دارای مجوز بهداشتی ۱۰۲۷۲۱۰۱۲۰۱۱

قیمت: ۳۱۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ژل روشن کننده بدن صابون سیاه

خرید کرم ضد لک شیرین بیان میسن ادن

خرید اینترنتی پک رفع جوش چرب