خرید پستی کرم دست و ناخن روغن آرگان

خرید پستی کرم دست و ناخن,فروش اینترنتی کرم دست و ناخن,فروش نقدی کرم دست و ناخن,کرم رفع خشکی پوست,کرم رفع شکنندگی ناخن,کرم ضدپیری پوست دس,کرم براق کننده دست,کرم روشن کننده ناخن

خرید پستی کرم دست و ناخن

بافت ناخن برخلاف تصور مردم از نوعی پروتئین، انواع اسیدهای آمینه و کمی آهن تشکیل شده است و شکنندگی ناخن یا وجود لک روی آن به دلیل کمبود کلسیم بدن نیست . هنگامی که به دلایلی مانند رژیم غذایی یا تغذیه نامناسب مقدار ورود پروتئین به بدن فرد کاهش یابد، ناخن‌ها شکننده می‌شود.

روغن آرگان که به آن طلای مایع هم می گویند ، یک فرآورده طبیعی است که از هسته میوه درخت آرگان به دست می آید . درخت ارگان ، بومی کشور مراکش است . روغن آرگان سرشار از مواد مغذی مفیدی از جمله اسیدهای چرب و ویتامین E است . روغن آرگان علاوه بر اینکه باعث رطوبت رسانی و آبرسانی پوست  می شود سبب پیشگیری از چروک ،اگزما و خشکی آن می شود .

داشتن خاصیت آنتی اکسیدانی ، روغن آرگان را به یک ماده ضد پیری پوست تبدیل کرده است . این روغن ، خاصیت ارتجاعی پوست را بازیابی می کند و آن را صاف تر ، نرم تر و جوان تر می سازد .شرکت آگارادو اسپانیا با بهره گیری از پیشرفته ترین متد دنیا ، به تولید کرم روغن آرگان برای درمان شکنندگی و براق کردن ناخن ها، درمان چروک، جوانسازی دست و ناخن پرداخته است . استفاده مداوم از محصولات دارای روغن آرگان ، باعث تنظیم ترشح چربی پوست می گردد .

خواص روغن آرگان برای دست و ناخن :

_ درمان شکنندگی ناخن

_ درمان اگزما و خشکی پوست

_ درمان و جلوگیری از چروک

_ براق کننده دست و ناخن

_ ابرسانی و رطوبت رسانی پوست و ناخن

_ جوان کننده و ضدپیری پوست

_ شاداب کننده پوست

_ ۳۰۰ میل

_دارای مجوز بهداشتی: ۸۲۵۷۱۷۵۷۹۲۵۹۴۰۵۶

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید پن ضد آکنه و جوش

خرید کرم بوم لب avene