خرید کرم میگو ضد جوش والنسی

خرید کرم میگو ضد جوش,فروش اینترنتی کرم میگو ضد جوش,فروش نقدی کرم میگو ضد جوش,قیمت کرم میگو ضد جوش,فروش راحت کرم میگو ضد جوش

خرید کرم میگو ضد جوش

با پستی دیگر جهت از بین بردن جوش های صورت و بدن در خدمت شما هستیم. اگ شما هم به کرارت صورتتان جوش می زند و می خواهید از دست این جوش ها خلاص شوید. می توانید این کرم میگو والنسی که پر شده از عصاره میگو و دیگر آبزیان را مصرف کنید.

کرم میگو والنسی حاوی عصاره میگو و دیگر آبزیان دریایی ، چیتوسان و ویتامین C می باشد. عصاره میگو حاوی آهن ، فسفر ، ویتامین B12 , D ، سلنیوم ، پروتئین با کیفیت بالا ، چربیهای غیر اشباع است.مواد آنتی اکـسیدانی آن در جلوگیری از سرطان پوست موثر می باشد و باعث از بین رفتن انواع جوشهای صورت اعم از جوش غرور جوانی ، سرسیاه و معمولی می باشد.ویتامین C پوست را برای تشکیل کلاژن تحریک میکند و در حقیقت باعث درخشندگی و صافی پوست میگردد. طریقه مصرف : ابتدا صورت را با آب ولرم و صابون ضد جوش میگو شسته و خشک نمایید . سپس کرم را به ملایمت روی پوستتان قرار دهید ، انرا در تمام نواحی صورت بغیر از دور چشم ماساژ دهید تا کاملا جذب پوست گردد. پس از مصرف در یخچال نگه داری شود.

برخی از امکانات و قابلیتها:
# حاوی عصاره میگو و دیگر آبزیان دریایی
# حاوی چیتوسان و ویتامین C
# حاوی حاوی آهن ، فسفر ، ویتامین B12 , D ، سلنیوم ، پروتئین
# ضد جوش غرور جوانی ، سرسیاه و معمولی
# باعث درخشندگی و صافی پوست
# شماره مجوز بهداشتی :۱۰۰۲۴۱۰۱۲۰۰۲

قیمت: ۳۳۵۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید پک درمان جوش تری پرفکت میس ادن

خرید کرم ضدجوش پوستهای چرب avene