خرید ژل لاغری زنجبیل والنسی

خرید ژل لاغری زنجبیل والنسی,خرید راحت ژل لاغری زنجبیل,قیمت ژل لاغری زنجبیل,خرید اینترنتی ژل لاغری والنسی,فروش نقدی لاغر کننده زنجبیل

خرید ژل لاغری زنجبیل والنسی

در این پست قصد معرفی ژلی را با شما عزیزانی که قصد لاغر شدن را دارید معرفی می کنیم. این کرم که به ژل لاغری جلبک ریایی والنسی معروف است می تواند با بازگرداندن رطوبت به پوست، و همچنین شکسن توده های چربی باعث آب شدن آن شود. این محصول مود تایید F>D>A اروپا نیز می باشد. شما عزیزان می توانید با خیال آسوده این ژل را تهیه و در مدت کوتاهی اثرات خوب آن را مشاهده کنید.

همچنین جلبک دریایی باعث باز گرداندن رطوبت لازم به پوست می شود که چین و چروک های ایجاد شده بعلت چاقی-لاغری را از بین می برد. زنجبیل با گرم کرم توده های چربی و با نفوذ جلبک دریایی، توده ها را شکسته و باعث آب شدن چربی ها می شود. این ژل از ایجاد سلولیت ها( سلولیت به معنی تجمع بد شکل چربی‌هایی در زیر پوست به خصوص در خانمها که در سوخت و ساز آنها اختلال به وجود آمده‌است) در بدن جلوگیری می کند.
 
افزایش سایز دور کمر بیش از ۱۰۲ در اقایان و ۹۸ در خانم ها منجر به افزایش ابتلا به دیابت و بیماری های قلبی و عروقی می شود، در عین حال باعث می شود تا اندام بدن زیبایی خود را از دست بدهد .بنابراین بهترین روش برای از بین بردن چاقی شکم و  پهلو ورزش به همراه ژل لاغری جلبک دریایی و زنجبیل می باشد . جلبک دریایی موجود در این ژل به بافت چربی ها نفوذ کرده و باعث شکستن توده چربی می شود و در عین حال زنجبیل با گرم کردن توده های چربی سبب اب کردن چربی ها می شود.

برخی از ویژگی ژل لاغری جلبک دریایی والنسی:
– حاوی جلبک دریایی و دیگر گیاهان دریایی
– حاوی عصاره زنجبیل
– مرطوب کننده پوست
– تنظیم و تثبیت لایه چربی
– ترمیم کننده و از بین برنده چین و چروک به خاطر چاقی
– جلوگیری از ایجاد سلولیت های بدن
– مورد تایید F.D.A اروپا
– لاغری ۶ الی ۸ کیلو در ۴۰ روز
-شماره مجوز بهداشتی :۱۳۷۶۲۶۹۳۱۲۵۱۷۸۴۳

طریقه مصرف :  ژل را روی نواحی مورد نظر(شکم، پهلو، بازو) بمالید و به حالـــت چرخشی با حرکات سریع و متناوب ماساژ دهید تا جذب شود. این محصول بدون عوارض می باشد.

قیمت: ۵۴۵۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید صابون نرم کننده پوست لیفتینگ حلزون والنسی