خرید پستی صابون انار روشن کننده قوی

خرید پستی صابون انار,خرید صابون روشن کننده پوست,خرید صابون لایه بردار پوست,خرید صابون ضد جوش,خرید اینترنتی صابون ضد پیری,خرید آنلاین صابون ضد چروک

خرید پستی صابون انار

در این پس قصد معرفی صابونی بسیار عالی برای پوس شما عزیزان داریم. صابونی که در حال حاضر در حال معرفی و مشاهده آن هستید. محصولی از کشور سوئد است. از ویژگی های این صابون که به صابون پلینگ انار معروف است می توان به روشن کنندگی بسیار قوی که با ویتامین هایی مانند A C صورت میگیرد. درمان چربی یکی دیگر از مواردی است که این صابون می تواند در حل آن به شما کمک کند. جلوگیری از چروک شدن پوست از دیگر اثرات این صابون انار می باشد.

صابون پلینگ انار ویکتوریا محصول کشور سوئد می باشد، این صابون با روشن کنندگی و لایه برداری ملایم، پوست شفاف و سفید را برای شما هدیه می دهد. عصاره انار یک منبع غنی از تانن، آنتوسیانین ها، ویتامین های A، C، E و مواد معدنی است و به طور گسترده ای برای خواص آنتی اکسیدانی از آن استفاده می شود. خواص آنتی اکسیدانی انار، سه برابر بیشتر از چای سبز است. این سطح بالایی از آنتی اکسیدان جلوگیری از پیری زودرس سلول های پوست موثر است. عصاره انار همچنین بعلت داشتن تانن خواص قابض قابل توجهی دارد که منجر به بسته شدن منافذ باز پوست، درمان چربی و تقویت اپیدرم پوست می شود.

%d8%b5%d8%a7%d8%a8%d9%88%d9%86-%d9%be%d9%84%db%8c%d9%86%da%af-%d8%a7%d9%86%d8%a7%d8%b12

این صابون بدلیل داشتن ویتامین سی، باعث پیلینگ پوست می شود که پوست روشن، جوان و شاداب می گردد. صابون انار از پوست در برابر آلاینده ها و سموم محیطی دیگر محافظت کرده و تعادل PH پوست را حفظ می کند. اسیدآلاجیک موجود در پوست انار رطوبت پوست را حفظ می کند و آن را نرم و لطیف نگه می دارد.

 برخی از خواص فوق العاده صابون انار:

– شاداب و روشن کننده پوست
– پلینگ و لایه بردار پوست
– لایه بردار ملایم و ضد جوش
– جلوگیری از پیری و چروک
– آنتی اکسیدان قوی
– درمان چربی پوست
– درمان منافذ باز پوست
– ساخت سوئد
– دارای مجوز بهداشتی ۸۰۲۰۵۸۲۹۹۲۱۲۷۴۳۶
 
نحوه استفاده: هر روز یکبار صبح و یکبار شب پوستتان را با این صابون شستشو بدید.

قیمت: ۳۰۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید کرم ضد لک شیرین بیان میسن ادن

خرید صابون نرم کننده پوست لیفتینگ حلزون والنسی