خرید صابون نرم کننده پوست لیفتینگ حلزون والنسی

خرید صابون نرم کننده پوست,خرید صابون ضد پیری,خرید صابون پستی حلزون والنسی,فروش اینترنتی صابون ضد چروک,خرید صابون لیفتینگ,صابون شفاف کننده پوست,صابون صورت

خرید صابون نرم کننده پوست

در این لحظه و این پست می خواهیم شما را با صابونی بسیار خوب برای اشنا کنیم. این صابون می تواند افتادگی و شل بودن پوست را درمان کند. اگر شما هم از کسانی هستید که از افتادگی پوست رنج می برید این صابون موثر را امتحان کنید. از ویژگی های دیگر این صابون می توان به نرم کنندگی و مرطوب کنندگی پوست اشاره کرد. شما عزیزان می توانید این محصول را با  خیال راحت تهیه و استفاده کنید چرا که صابون حلزونی والنسی دارای مجوز بهداشت به شماره  ۸۸۶۰۷۲۳۹۰۱۱۴۴ می باشد.

صابون حلزون ولنسی باعث درمان افتادگی پوست صورت می شود، کسانی که دارای پوست افتاده و شل هستند می توانند با استفاده از این صابون، به پوست خود قوام و زیبایی را هدیه بدهند. همچنین این صابون برای درمان و جلوگیری از افتادگی پوست صورت و گردن مناسب می باشد.

حلزون دارای مقادیر بالایی از روی معدنی، کلسیم و ویتامین های مختلف است که باعث افزایش الاستین یا همان کشسانی پوست می شود و در اثر تولید کلاژن از پیری و افتادگی پوست جلوگیری و حتی باعث درمان افتادگی و پیری پوست می شود.
این صابون علاوه بر درمان افتادگی، صورت را کاملا روشن و شاداب می کند. یکی از ویژگی های منحصر بفردی که صابون حلزون را با دیگر صابون های متمایز می سازد وجود مرطوب کننده های طبیعی در آن است.

%d8%b5%d8%a7%d8%a8%d9%88%d9%86-%d8%b6%d8%af%da%86%d8%b1%d9%88%da%a92

» برخی از خواص صابون لیفتینگ حلزون ولنسی:
– درمان افتادگی و شلی پوست
– جلوگیری از پیری زودرس
– جوان کننده و شفاف کننده پوست
– نرم و مرطوب کننده پوست
– دفع رادیکال های آزاد
– دارای مجوز بهداشتی ۸۸۶۰۷۲۳۹۰۱۱۴۴

قیمت: ۲۲۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید کرم ضد لک شیرین بیان میسن ادن

خرید صابون انار روشن کننده قوی