خرید پستی ژل بهداشتی بانوان آگرادو

خرید پستی ژل بهداشتی بانوان,فروش اینترنتی ژل بهداشتی بانوان,فروش راحت ژل بهداشتی بانوان,فروش نقدی ژل بهداشتی بانوان,خرید اینترنتی ژل بهداشتی بانوان,خرید پستی ژل شست وشوی واژن

خرید پستی ژل بهداشتی بانوان

خانم های عزیز میدانند که رعایت بهداشت یکی از اصولی اس که همراه در طول روز می بایست آن را رعایت کنند. یکی از موادی که باید همیشه مورد توجه خانم ها باشد بهداشت ناحیه تناسلی آنان است. در این پست قصد معرفی محصولی را داریم که از عصاره درخت چای گرفته شده است. این روغن در درمان عفونت های پوستی نیز بسیار کاربرد دارد. از شما میخواهیم قبل از تهیه این محصول متن زیر را به دقت مطالعه کنید.

روغن درخت چای (TTO) به عنوان یک جزء مؤثر در بسیاری از فرمولاسیون‌های مورد استفاده در درمان عفونت‌های پوستی نیز وجود دارد و بطور گسترده‌ای در بسیاری از کشورها از جمله استرالیا، اروپا و آمریکای شمالی به عنوان داروئی مؤثر به فروش می‌رسد. در مطالعات علمی متعددی خواص ضد میکروبی و ضد باکتریایی TTO به اثبات رسیده است. و از سال ۱۹۹۰ تاکنون گزارش‌های متعددی خاصیت ضدمیکروبی TTO را در مقالات علمی معتبر تأیید کرده‌اند .

بنابراین یکی از مهم ترین ویژگی هایی که باعث ممتاز شدن این محصول می شود و طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است وجود عصاره درخت چای است .این عصاره بدلیل خاصیت ضد قارچ قوی و همچنین خواص ضد باکتریایی در درمان عفونت های واژن، مانند التهاب واژن، واژینوز باکتریال، و عفونت های قارچی کمک می کندو علاوه بر این به از بین رفتن بوی بد واژن کمک خواهد کرد.

برخی از خواص ژل بهداشتی بانوان :

*حاوی مواد پاک کننده ملایم و فاقد مواد صابونی

* حاوی عصاره درخت چای

* درمان عفونت های قارچی واژن

* از بین بردن التهاب واژن

* رفع بوی بد واژن

* ۵۰۰ میل

* محصول کشور اسپانیا

این محصول توسط درماتولوژیست های مجرب تست گردیده و تایید شده می باشد.

* دارای مجوز بهداشتی ۸۲۵۷۱۷۵۷۹۲۵۹۴۰۵۶

قیمت: ۳۳۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ژل سفت کننده و درمان افتادگی سینه گلنیک