خرید کرم آبرسان و تقویتی پوست چرب

خرید کرم آبرسان و تقویتی پوست چرب,خرید کرم تقویتی پوست چرم,فروش راحت کرم تقویتی پوست چرم,فروش نقدی کرم تقویتی پوست چرم,قیمت کرم تقویتی پوست چرم

خرید کرم آبرسان و تقویتی پوست چرب

در این پس قصد معرفی محصولی را برای شما عزیزانی که از پوست چرب رنج می برید، داریم. از بصورت مداوم جوش صورت میزنید و پوست تان بیش از حد معمول چرب است، این کرم تقویتی می تواند لایه های چربی را از میان بردارد و پوست شما را به بهترین شکل بازسازی کند. همچنین اگر پوست تان چین و چروک برداشته است می توانید، از همین کرم استفاده کنید. دیگر ویژگی های این کرم آبرسان را ادامه خواهید دید.

کرم آبرسان و تقویتی پوست چرب و مختلط آکوا پالپ ساخت فرانسه، با توجه به مواد موثر گیاهی موجود در آن،برای تغذیه و مراقبت از پوست های چرب دست و صورت مناسب بوده و برای کاهش آکنه و بازسازی لایه محافظ طبیعی پوست ایده آل است. همچنین با فرمولاسیون پیشرفته خود از پوست در برابر رادیکال های آزاد و عوامل خارجی تسریع کننده پیری پوست محافظت می کند.

کرم آبرسان و تقویتی آکوا پالپ با تغذیه کامل پوست در عین اینکه حس چربی بر روی پوست شما ایجاد نمی کند با جذب بالا و ماندگاری طولانی مدت حس لطافت و نرمی بی نظیری برای پوست شما به همراه می آورد. این کرم برای افراد با پوست های چرب مانند، نوجوانان و افراد با پوست های مستعد آکنه، چرب ارثی یا بر اثر اختلالات هورمونی و پوست های مختلط که می تواند چربی پوست را کنترل کرده و بدون ایجاد چربی اضافی آبرسانی کامل پوست را تامین و باعث تقویت پوست شود. با استفاده مداوم از این کرم بافت نرم و غنی شده پوست خود را کاملا تغذیه نموده و هر روز بیشتر از لطافت و درخشندگی فوق العاده پوست خود لذت ببرید.

این عصاره انحصاری تمشک های وحشی (Redcurrant, Blueberry, Raspberry ) نتیجه ۳۰ سال تحقیقات روی مکانیسم های طبیعی آب رسانی پوست است. این ماده تاریخی گلنیک با یک سیستم ذخیره آب استثنایی و منحصر به فرد ترکیب شده است تا پوست عمیقا آب رسانی شود و ذخایر آب پوست در طولانی مدت پر شود.

برخی از خواص کرم آبرسان و تقویتی آکوا پالپ:

– آب رسانی اولین قدم زیبایی برای داشتن پوستی جوان
– آب رسانی و مرطوب کردن طولانی مدت پوست
– ایجاد احساس راحتی و انعطاف پذیری در پوست
– صاف کردن چروک های ناشی از کم آبی
– نگه داشتن آب ۲ برابر ظرفیت پوست
– پوست ۱۰۰ % آب رسانی می شود.
– رطوبت پوست پس از ۱ ساعت،بیش از ۶۵ % افزایش می یابد.
– چروک ها را تا ۴۷ % کاهش می دهد.
– فاقد چربی
– فاقد الکل
– مقوی پوست
– پیشگری و درمان از چین و چروک
– آبرسانی کامل و ۲۴ ساعته
– محافظت کامل از پوست
– تغذیه موثر پوست
– مناسب پوست نرمال تا چرب و مختلط و مستعد آکنه
– دارای مجوز بهداشتی ۱۱۲۳۱۳۰۶۸۵۹۳۹۹۸

نحوه مصرف:

هر روز می توانید ۱ الی ۲ مرتبه استفاده کنید.

قیمت: ۷۸۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید پک درمان جوش تری پرفکت میس ادن

خرید کرم آبرسان و تقویتی پوست چرب

خرید کرم ضد لک شیرین بیان میسن ادن