خرید ژل سفت کننده و درمان افتادگی سینه گلنیک

خرید ژل سفت کننده سینه گلنیک,خرید اینترنتی سفت کننده سینه,فروش راحت سفت کننده سینه,قیمت سفت کننده سینه,ژل درمان افتادگی سینه

خرید ژل سفت کننده سینه

در این پست محصولی مرتبط با خانم های عزیز را معرفی می کنیم. ممکن است به دلایل زیادی برای هر کدام از شما افتادگی سینه یا همان شل شدن سینه ها اتفاق افتاده باشد. البته این اتفاق تقریبا برای افراد بالای ۴۰ بیشتر رخ میدهد، اما دلایلی مانند بارداری، کاهش ورزش ناگهانی، یائسگی, ورزش های سنگین و .. هم میتواند از دلایل افتادگی سینه باشد. اما می تواند این شل بودن سینه ها را بهبود بخشید. در این پست محصولی را معرفی کرده ایم که به کمک شما عزیزان خواهد آمد.

 ماساژ سینه ها با روغن بادام و پروتئین گندم می تواند برای محکم کردن پوست و بافت سینه مفید باشد. هر دوی روغن بادام و پروتئین گندم به سفت شدن و تغذیه پوست سینه کمک می کند. این روغن ها سرشار از آنتی اکسیدان و اسیدهای چرب است که آسیب ناشی از رادیکال های آزاد را برطرف کرده و مانع از افتادگی سینه ها می شود. علاوه بر آن به بهبود بافت پوست سینه و درمان شلی سینه ها نیز کمک خواهد کرد.

آزمایشگاه های گلنیک فرانسه، به علت دقت در دانش فنی دارویی و شناخت کامل پوست، توانسته اند مواد فعال طبیعی را انتخاب کرده و با استخراج جوهر اصلی آنها سودمندی استثنایی آنها را به نمایش بگذارند و حداکثر درجه تحمل پوست را نسبت به آنها تضمین کنند.

ژل سفت کننده و درمان افتادگی سینه گلنیک فرانسه، محکم کننده و حالت دهنده سینه می باشد و باعث نرمی، لطافت و حفظ قابلیت ارتجاعی سینه می گردد. از دیگر نکات برتر آن اثرات ضد پیری، احیا کنندگی و ضد رادیکال های آزاد می باشد.

دارای عصاره خالص جلبک آبی ( این جلبک به عنوان منبع انرژی حیاتی، به شدت مقاوم و کاملا با ارزش است و دارای خاصیت احیاکنندگی بر روی سلولها و افزایش دهنده قدرت بازسازی سلولی می باشد. این عصاره ساخت کلاژن را ۱۳۳% و ساخت الاستین را ۲۳۳% افزایش می دهد)
حاوی فیبریلین با منشاء طبیعی محیط های آبی ( باعث افزایش چسبندگی میان درم و اپیدرم شده و اتصالات فیبری را افزایش می دهد و از افتادگی پوست جلوگیری می نماید)

حاوی آب نعناع، این آب باعث تحریک بافت سینه به سفت شدن می شود.

موارد مصرف ژل سفت کننده و درمان افتادگی سینه گلنیک فرانسه:

– شل شدگی سینه

– افتادگی سینه ناشی ازبارداری، شیردهی، سیکل ماهانه، یائسگی و تغییرات وزن

برخی از خواص و کاربرد ژل سفت کننده و درمان افتادگی سینه گلنیک فرانسه:

– درمان شل شدگی سینه

– درمان افتادگی سینه

– سفت کننده و جمع کننده بافت سینه

– کاملا ارگانیگ و گیاهی

– فاقد مواد هورمونی

– افزایش الاستین سینه

– شاداب و روشن کننده پوست سینه

– حاوی پروتئین های گندم، روغن بادام،عصاره خالص جلبک آبی، فیبریلین، الاستین، Vit E ، آب نعناع

– بدون عوارض

– ساخت فرانسه

– مجوز بهداشتی ۱۰۰۳۸۱۰۱۲۰۳۱

– بهتر هست در دوران بارداری و شیردهی استفاده نشود.

نحوه مصرف: روزی ۲ بار از قاعده سینه تا زیر چانه همراه با ماساژ استفاده شود.

قیمت: ۸۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید کرم درمان ترک شکم الانسیل گلنیک