خرید پستی روغن خالص نارگیل پوست و مو آگرادو

خرید پستی روغن خالص نارگیل پوست,روغن نارگیل پوست,خرید اینترنتی روغن نارگیل پوست,فروش نقدی روغن نارگیل پوست,فروش راحت روغن نارگیل پوست,روغن نارگیل مو,خرید پستی روغن نارگیل مو,فروش راحت روغن نارگیل مو

%d8%b1%d9%88%d8%ba%d9%86-%d8%ae%d8%a7%d9%84%d8%b5-%d9%86%d8%a7%d8%b1%da%af%db%8c%d9%84-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa-%d9%88-%d9%85%d9%881

اگر دارای پوستی خشک هستید. ما در این پست می خواهیم شما را با روغن نارگیل آشنا کنیم. این محصول که مجوز بهداشت را به شماره ۸۲۵۷۱۷۵۷۹۲۵۹۴۰۵۶ دارد، می تواند شما را در این امر یاری رساند.یکی از بهترین نرم کننده های پوس روغن نارگیل نام دارد. اگر شما ان را یک بار استفاده کنید مطمئنا به کار روزانه شما مبدل خواهد شد. خشکی پوست خود را با این روفن ماساژ دهید ا معجزه ی آن را در مدت کوتاهی مشاهده کنید. این روغن ویتامین های نظیر K و E را با خود بهمراه دارد. پوست و موی خود را به روغن نارگیل بسپارید.

به برخی از خواص درمانی روغن نارگیل در زیر اشاره می شود.

روغن بدن:
روغن نارگیل را می توانید بعنوان روغن ماساژ بدن استفاده کنید. این روغن حاوی چربی های اشباع شده هست که پوست بدن را مرطوب و ابرسانی و پوست بدن را فوق العاده نرم و مرطوب و باعث جوان ماندن پوست بدن می شود. از این روغن می توانید برای جلوگیری و حتی درمان ترک های پوست بدن مورد استفاده قرار داد.
ترمیم کننده سریع زخم ها:
روغن نارگیل حاوی اسیدهای چرب سه capric، کاپریلیک و اسید لوریک می باشد این اسیدهای چرب دارای مواد ضد عفونی کننده و خواص ضد میکروبی هستند که به ترمیم سریع و محافظت پوست در برابر عفونت های میکروبی جلوگیری می کند.
درمان شکنندگی ناخن:
روغن نارگیل باعث ترمیم و تقویت کوتیکول و کراتین ناخن می گردد. ماساژ ناخن با این روغن باعث ترمیم خشکی و شکنندگی ناخن می گردد.
درمان خشکی دست:
خشکی دست علل زیادی دارد اما علل شایع آن استفاده از مواد شوینده هست که اکثر خانم ها دچار خشکی پوست دست می باشد. روغن نارگیل یک درمان عالی است. ماساژ دست با روغن آرگان خشکی دست را بهبود می بخشد.
شستشوی صورت:
روغن نارگیل با خواص ضد میکروبی و توانایی های مرطوب کنندگی برای انواع پوست ها مناسب هست. برای تمیز کردن پوست پنبه را به روغن نارگیل آگرادو آغشته کرده و روی پوست بکشید. این روغن برای پوست های جوش دار که خشک هستند نیز مناسب می باشد.
جوان کننده و ضدپیری زودرس:
روغن نارگیل بعلت داشتن ویتامین E بالا، یک آنتی اکسیدان قوی می باشد که پوست را از رادیکال های ازاد محافظت کرده و باعث کاهش چین و چروک های سطحی تا متوسط می گردد و از ایجاد پیری زودرس پوست جلوگیری می کند.
مرهم لب:
اگر لب هایتان خشک و ترک خورده هست یا رژ استفاده می کنید و نمیخواهید مواد سمی رژ پوست لبتان را خراب کند می توانید از روغن نارگیل استفاده کنید.
تقویت و ضدریزشی مو:
روغن نارگیل با داشتن ویتامین E ریشه و ساقه مو را ترمیم و تقویت می کند. این روغن با نفوذ به بافت مو باعث نرمی و درخشندگی مو می گردد و از گره افتادگی و موخوره جلوگیری کرده و نیز باعث افزایش رشد مو می شود. این روغن برای تقویت ابرو نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

برخی از خواص روغن خالص نارگیل آگرادو:

– رطوبت رسانی عمقی پوست و مو
– ترمیم کننده جای زخم
– درمان و جلوگیری از ترک شکم
– درمان شکنندگی ناخن
– درمان خشکی دست و پا
– جوان و تقویت کننده پوست
– درمان چروک های سطحی تا متوسط
– درمان ترک و خشکی لب
– تقویت، ضدریزش و ضدموخوره مو
– افزایش رشد مو سر
– تقویت ابرو
– مجوز بهداشتی ۸۲۵۷۱۷۵۷۹۲۵۹۴۰۵۶

نحوه استفاده: هر روز یکبار پوست و موی خود را آغشته به روغن نارگیل کنید و بعد ۲ ساعت با اب ولرم شستشو بدید.

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید ماسک سفید کننده هالیوود

خرید ماسک خاک رس معدنی هالیوود