خرید تب سنج دیجیتال Fixo Therm

خرید تب سنج دیجیتال,خرید اینترنتی تب سنج دیجیتال,فروش راحت تب سنج دیجیتال,فروش آنلاین تب سنج دیجیتال,قیمت تب سنج دیجیتال,خرید نقدی تب سنج دیجیتال,خرید راحت تب سنج دیجیتال Fixo,فروش آنلاین تب سنج دیجیتال Fixo,فروش اینترنتی تب سنج دیجیتال Fixo,فروش پستی تب سنج دیجیتال Fixo

خرید تب سنج دیجیتال

همه ما ممکن است در شرایطی ممکن است بیمار شویم. یکی از احتمالاتی که همیشه ما در در معرض بیماری قرار می دهد، سرما است. سرماخوردگی هر چه زودتر تشخیص داده شود می تواند براحتی درمان شود. مخصوصا این داستان برای کودکان حیاتی تر است چرا که بدن کودکان نسبت به بقیه افراد ضعیف تر است و ممکن است به سرعت پیشرفت کند. حال برای اینکه کار کوچکی در خانه کرده باشیدتا از درجه تب خود و یا کودک تان مطلع شوید ما به شما تب سنج دیجیتال را پیشنهاد می کنیم.

ویژگی های کلیدی:

تب سنج دیجیتال Fixo Therm

گستره دمایی:۴۹٫۲ ~ ۳۲ درجه سانتی گراد

دقت:مثبت و منفی ۰٫۱ درجه سانتی گراد

کارکرد با یک عدد باتری ساعت

دارای یک محفظه طلقی برای نگهداری ایمن تر

دارای حافظه آخرین سنجش

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۶۵۰ را به شماره۱۰۰۰۱۰۰۰۴۵ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۰۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید اینترنتی خمیر دندان زغالی تکسو

خرید آنلاین بالش طبی صندلی

%d8%aa%d8%a8-%d8%b3%d9%86%d8%ac-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%842

مراقبت از کودک کار سختی نیست؛ به شرطی که برخی اصول و ملاحظات را بلد باشیم! برای بسیاری از پدر و مادرهای جوان، این مسئولیت بسیار اضطراب‌آور است اما خوب است بدانید با یک سری اقدامات به ظاهر ساده می‌توانید این اضطراب را کنترل کرده و در کمال آسودگی خاطر به مراقبت از فزرند دلبندتان بپردازید. اقدامات پیشگیرانه‌ای مانند چک کردن منظم دمای بدن کودک کمک شایانی به شما خواهد کرد. در مواقع بروز بیماری هم نیاز به بررسی مدوام تغییرات دمای بدن وجود دارد. بنابراین یک تب‌سنج دقیق از ملزومات لوازم کودک است. با وجود تنوعی که در عرضه انواع تب‌سنج وجود دارد، استقبال از نوع دیجیتالی آن روز به روز افزایش پیدا می‌کند. چرا که خطرات بالقوه استفاده از تب‌سنج‌های جیوه‌ای سالهاست که توسط پزشکان به اثبات رسیده است.

%d8%aa%d8%a8-%d8%b3%d9%86%d8%ac-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%844 %d8%aa%d8%a8-%d8%b3%d9%86%d8%ac-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%845
تب سنج دیجیتال Fixo Therm از نوع دیجیتالی است. با استفاده از این تب‌سنج می‌توان دمای بدن کودک را از دو روش مقعدی و دهانی اندازه‌گیری کرد. نوک قابل اطمینان و فاقد مواد شیمیایی مضر این محصول می‌تواند خیال شما را از جهت ملاحظات بهداشتی و پزشکی آسوده کند! این محصول دارای یک محفظه طلقی است تا امکان مراقبت بهداشتی آن به‌نحو احسن فراهم شود.

%d8%aa%d8%a8-%d8%b3%d9%86%d8%ac-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%846 %d8%aa%d8%a8-%d8%b3%d9%86%d8%ac-%d8%af%db%8c%d8%ac%db%8c%d8%aa%d8%a7%d9%847

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۶۵۰ را به شماره۱۰۰۰۱۰۰۰۴۵ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۰۰۰۰ تومان