خرید ارزان تبدیل فندکی مدل WF-0120

خرید ارزان تبدیل فندکی,خرید نقدی تبدیل فندکی,فروش راحت تبدیل فندکی,فروش اینترنتی تبدیل فندکی,خرید اینترنتی تبدیل فندکی,قیمت تبدیل فندکی,تبدیل فندکی چندکاره,خرید پستی تبدیل فندکی چندکاره,فروش اینترنتی تبدیل فندکی چندکاره,فروش راحت تبدیل فندکی چندکاره,قیمت تبدیل فندکی چندکاره

خرید ارزان تبدیل فندکی

ویژگی های کلیدی:

تبدیل فندکی مدل WF-0120

تعداد خروجی:۴ عدد

خروجی USB:یک عدد ۵V/500MA DC

خروجی فندکی:سه عدد ۱۲/۲۴V

کل توان خروجی:۶۰ وات

طول:۱۲/عرض:۲٫۵/عمق:۵ سانتی متر

دارای یک چراغ LED

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۳۲۲ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۲۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید آنلاین حشره کش راکت

خرید آنلاین چراغ مطالعه ultra bright usb

خرید شارژر همراه پاوربانک ۵۶۰۰

خرید ارزان تبدیل فندکی10

هنگامی که شارژ برقی گوشی موبایل، تبلت و یا پخش کننده موسیقی شما به اتمام برسد و به برق شهری دسترسی نداشته باشید، فقط شارژرهای فندکی خودرو هستند که می‌توانند به شما کمک کنند.تبدیل فندکی مدل WF-0120 طوری طراحی شده که به وسیله پورت USB، وسایل الکترونیکی قابل حمل ۵ ولت مانند گوشی‌ موبایل، تبلت، پخش کننده موسیقی و غیره را از طریق جافندکی خودرو، به راحتی شارژ کند. البته این مدل علاوه بر یک پورت خروجی USB دارای سوکت های سه گانه فندکی نیز می باشد که شما می توانید انواع وسایل دیگر که توسط شارژر فندکی خودرو شارژ می شوند را همزمان با این وسیله شارژ نمایید.

خرید ارزان تبدیل فندکی2 خرید ارزان تبدیل فندکی3 خرید ارزان تبدیل فندکی4 خرید ارزان تبدیل فندکی5

خروجی های فندکی این مدل دارای قدرت ۱۲/۲۴ ولت می باشند.اندازه کوچک این تبدیل فندکی مدل WF-0120 نیز با فضای داخلی اکثر خودروها متناسب است. علاوه بر این،در این محصول یک فیوز محافظت کننده وجود دارد که می تواند از دستگاهی که به آن متصل است حفاظت کند بنابراین شما با آرامش خیال می‌توانید به رانندگی بپردازید و نگران دستگاه خود و شارژش نباشید. نحوه کار با این تبدیل فندکی بسیار آسان است، کافیست یک سر آن را به جافندکی ماشین وصل نمایید و سرهای دیگر آن که شامل سه سوکت فندکی و یک پورت USB می باشد را به دستگاههای شارژی خود وصل نمایید تا دستگاه‌هایتان به راحتی شارژ شوند.

خرید ارزان تبدیل فندکی6 خرید ارزان تبدیل فندکی7 خرید ارزان تبدیل فندکی8 خرید ارزان تبدیل فندکی9 خرید ارزان تبدیل فندکی11

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۳۲۲ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۲۰۰۰ تومان