خرید راحت ساعت مچی Omega مدل Fabian

خرید راحت ساعت مچی Omega,خرید پستی ساعت امگا,خرید آنلاین ساعت امگا,فروش راحت ساعت امگا,فروش اینترنتی ساعت امگا,قیمت ساعت امگا,خرید ارزان ساعت مچی Omega,فروش راحت ساعت مچی Omega,خرید اینترنتی ساعت مچی Omega,فروش نقدی ساعت مچی Omega

خرید راحت ساعت مچی Omega

در این پست می خواهیم شما را با ساعتی با بند چرم آشنا کنیم. این ساعت با رنگ کرم و ضد حساسیت و رنگ صفحه مشکی، طلایی به یکی از زیباترین ساعت های فروشگاه ما مبدل شده است که از استقبال خوبی هم برخوردار بوده است. عکس ها و ویژگیهای این ساعت را در ادامه خواهید دید.

ویژگی های کلیدی :

جنس بند طرح چرم

جنس بدنه فلز

ضدحساسیت

رنگ بند:کرم

رنگ صفحه:مشکی،طلایی

نوع قفل:سگکی

مقاوم در برابر آب در حد شستشوی دست

رنگ قاب:مسی

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۳۴۳ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید راحت ساعت مچی Curren مدل Conrad

خرید ساعت مچی Rolex مدل Randall

خرید ساعت مچی porsche مدل Orson

ساعت امگا مردانه7

این ساعت، جزو خانواده‌ی ساعت‌های مردانه با طراحی کلاسیک ساخت کمپانی omega است. جنس بند این ساعت طرح چرم و جنس قاب این ساعت فلزی میباشد که دارای هماهنگی بسیار زیبای ترکیب رنگ بین بند و قاب و صفحه ساعت می باشد.این ساعت مقاوم در برابر آب در حد شستشوی دست می باشد.این ساعت مچی دارای صفحه ای به قطر ۳٫۴ میلیمتر می باشد که تقریبا سایز متوسط بوده و دارای دو رنگ زمینه مشکی و طلایی می باشد.

ساعت امگا مردانه2 ساعت امگا مردانه3 ساعت امگا مردانه4

بند این ساعت به رنگ کرم و قاب آن مسی براق به همراه عقربه ها و علائم آن ترکیب رنگ فوق العاده ای به وجود آورده است که با تمامی سلایق سازگار می باشد.

ساعت امگا مردانه5 ساعت امگا مردانه6 ساعت امگا مردانه8

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۳۴۳ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۲۹۰۰۰ تومان