خرید پستی سوپ خوری تیانچه مسی زنجان

خرید اینترنتی خوری تیانچه مسی زنجان از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی سوپ خوری تیانچه,خرید آنلاین سوپ خوری تیانچه,خرید اینترنتی سوپ خوری تیانچه,فروش ارزان سوپ خوری تیانچه,فروش راحت سوپ خوری تیانچه,فروش نقدی سوپ خوری تیانچه,فروش اینترنتی سوپ خوری تیانچه,خرید پستی ظرف سوپ خوری,فروش ارازن ظرف سوپ خوری,خرید آنلاین ظرف سوپ خوری,قیمت ظرف سوپ خوری

خرید پستی سوپ خوری

در این پست قصد معرفی وسیله ای بسیار کاربردی را داریم که خانم های خانه می توانند از آن به دفعات استفاده کنند. سوپ خوری معروف زنجان را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. رنگ این سوپ خوری مسی و رنگ داخل آن نقره ای است. دیگر ویژگی های این سوپ خوری تیانچه مسی در ادامه آمده است.

سوپ خوری تیانچه مسی
رنگ قسمت خارجی:مسی 
رنگ قسمت داخلی:نقره ای
نوع پرداخت:چکش کاری
تعداد دسته : ۲ عدد
وزن: ۱۸۰۰
قطر:۲۵
درب دارد
قابل شست و شو
محل تولید : زنجان
قسمت داخلی ظرف با استفاده از قلع، سفیدکاری شده است
هزینه ارسال برای این محصول رایگان است.

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۶۵۸۲۰ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۱۱۰۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

خرید بوگیر طرح گل shiyu

خرید آویز حوله کابینت

خرید نگهدارنده تخته گوشت طرح آدمک

kharide soop khori2

در قدیم به دیگ بزرگی که دهانه‌ای فراخ‌تر از بدنه‌اش داشت، «تیان» می‌گفتند و تیانچه به معنای تیان کوچک است. کاربرد آن همانند قابلمه و دیگ‌های دیگر است. اما نکته‌ی جالب توجه مسی بودن آن است. با دیدن یک ظرف مسی خاطراتی از گذشته برایمان یادآوری می‌شود؛ ظرف‌هایی که در گذشته‌های نه چندان دور در خانه‌هایمان استفاده می‌کردیم و با آمدن ظروف جدید کنار گذاشته شدند. البته این پایان ماجرا نیست و چند سالی است که دوباره استفاده از این ظروف رونق پیدا کرده است. مزایای استفاده از ظروف مسی باعث شده که با وجود تنوع فراوان ظروف پخت و پز در این دنیای مدرن، بازهم به سراغ همان ظروف مسی برویم.

kharide soop khori4
از آنجایی که بسیاری از مواد مورد نیاز بدنمان از طریق غذاهایی که می‌خوریم تامین می‌شوند، ظرف‌هایی که برای پخت و پز استفاده می‌کنیم هم می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند. استفاده از ظروف مسی را بسیاری از پزشکان توصیه کرده‌اند. تیانچه مسی با قطر دهانه ۲۵ سانتی‌متر در شهر زنجان و توسط هنرمندان این شهر ساخته شده، وزن آن بیش از یک و نیم کیلوگرم است و یک درب هم دارد. روی درب آن یک دسته برنجی قرار دارد و علاوه بر آن ۲ دسته نیز روی بدنه پرچ شده که آنها از جنس مس هستند.

kharide soop khori3
مس به دلیل خاصیت شکل‌پذیری و چکش‌خوار بودن از قدیم برای ساخت ظروف استفاده می شده. حرارت در ظروف مسی به خوبی پخش می‌شود و این موضوع باعث خوشمزه‌تر شدن و به اصطلاح جا افتادن غذا می‌شود. البته نظرهای مخالف هم در مورد فواید این ظروف وجود دارد. شاید بهتر باشد از این ظروف برای پخت همه‌ی وعده‌های غذایی استفاده نکنیم و استفاده از آن را به چند بار در هفته محدود کنیم. البته برای اینکه در هنگام پخت غذا مقدار زیاد مس وارد غذا نشود، در این محصول درون دیگ مسی را با استفاده از قلع، سفیدکاری کرده‌اند. همچنین در این ظرف‌ها تا حد امکان نباید غذاهای اسیدی یا ترش پخت. چون باعث از بین رفتن پوشش قلع آن می‌شود. همچنین برای شستشوی این ظروف بهتر است آن‌ها را دست بشوییم و از قرار دادن آن در ماشین ظرف‌شویی خودداری کنیم.

kharide soop khori5

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۶۵۸۲۰ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۱۱۰۰۰۰ تومان