خرید پستی ست لباس بایرن مونیخ شماره ۱۰

خرید اینترنتی ستت لباس بایرن مونیخ شماره ۱۰ از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی ست لباس بایرن مونیخ,خرید اینترنتی ست لباس بایرن مونیخ,خرید ارزان ست لباس بایرن مونیخ,خرید راحت ست لباس بایرن مونیخ,فروش ارزان ست لباس بایرن مونیخ,فروش آنلاین ست لباس بایرن مونیخ,فروش پستی ست لباس بایرن مونیخ,خرید پستی لباس بایرن,خرید آنلاین لباس بایرن,فروش ارزان لباس بایرن,فروش راحت لباس بایرن,خرید پستی لباس شماره ۱۰ بایرن,خرید اینترنتی لباس شماره ۱۰ بایرن,فروش ارزان لباس شماره ۱۰ بایرن,قیمت لباس شماره ۱۰ بایرن

خرید پستی ست لباس بایرن مونیخ

امروز تصمیم گرفته ایم پیراهن یکی از محبوب های تیم آلمانی بایرن رو برای تان به فروش بگذاریم. حتما آرین روبن رو می شناسید. بازیکن سرشناس هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ. این بازیکن رو میشه یکی از نوابغ جهان در رشته فوتبال نام برد. تکنیک و سرعت این بازیکن مثال زدنیه. حالا اگه علاقه خاصی به این بازیکن دارید می تونید لباسشو تهیه و استفاده کنید.

ویژگی های کلیدی:

پیراهن بایرن مونیخ شماره ۱۰

شورت ورزشی بایرن مونیخ شماره ۱۰

نوع آستین پیراهن:کوتاه

سایز بندی: m, L,XL,XXL

لوگوی باشگاه و بند لباس کاملا دوخته شده

جنس:فلامنت-نخ صنعتی

قابل شستشو

نوع چاپ:لیزری

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۳۴ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۳۶۰۰۰ تومان

lebas bayrn munikh6

معرفی محصول :

برای خرید لباس وین رونی به لینک زیر بروید

خرید ست لباس منچستریونایتد شماره ۱۰

lebas bayrn munikh3

باشگاه فوتبال بایرن مونیخ (به آلمانی: Fußball-Club Bayern München) باشگاه فوتبال آلمانی است که در مونیخ پایتخت ایالت باواریا قرار دارد. بایرن به عنوان موفق‌ترین باشگاه فوتبال در آلمان و هم اکنون در جهان شناخته شده است، که موفق به کسب ۲۴ قهرمانی بوندسلیگا و ۱۷ قهرمانی در جام حذفی آلمان شده است. بایرن در سال ۱۹۰۰ میلادی توسط ۱۱ فوتبالیست که در راس آن فرانتس جان تاسیس شد. اگرچه بایرن برای اولین بار در سال ۱۹۳۲ قهرمان آلمان شد، در اولین دوره بوندسلیگا که در سال ۱۹۶۳ آغاز شد بایرن برای مسابقات انتخاب نشد.

lebas bayrn munikh2

بهترین دوران تاریخ باشگاه به اواسط دهه ۷۰ میلادی بر می‌گردد که بایرن تحت کاپیتانی فرانتس بکن‌باوئر موفق به ۳ قهرمانی پشت سر هم(۱۹۷۶-۱۹۷۴) در لیگ قهرمانان اروپا شدند. در مجموع بایرن ۱۰ بار به فینال لیگ قهرمانان رسیده هست که موفق به قهرمانی در ۵ بار آن شده است. آخرین قهرمانی باشگاه در سال ۲۰۱۳ است که با فتح سه‌گانه همراه شد . بایرن همچنین موفق به یک قهرمانی در لیگ اروپا و یک قهرمانی درجام برندگان جام اروپا و دو قهرمانی درجام باشگاه‌های جهان شده است که به عنوان یکی از پر افتخارترین تیم های اروپایی در سطح جهان بعد از رئال مادرید مطرح شده است. از زمان تاسیس بوندسلیگا بایرن موفقترین تیم بوده و با قهرمانی در ۲۳ تای آن که ۵ قهرمانی آن مربوط به یک دهه قبل است.

lebas bayrn munikh4 lebas bayrn munikh5

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۳۴ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۳۶۰۰۰ تومان