خرید آنلاین هندزفری Adidas مدل H-06

خرید ارزان هندزفری Adidas مدل H-06 از shopmenow

خرید پستی هندزفری Adidas,خرید اینترنتی هندزفری Adidas,خرید ارزان هندزفری Adidas,خرید راحت هندزفری Adidas,خرید آنلاین هندزفری Adidas,خرید آنلاین هندزفری Adidas,فروش پستی هندزفری Adidas,فروش ارزان هندزفری Adidas,فروش آنلاین هندزفری Adidas,خرید اینترنتی هندزفری آدیداس,خرید آنلاین هندزفری آدیداس,فروش ارزان هندزفری آدیداس,خرید نقدی هندزفری آدیداس,قیمت هندزفری آدیداس

hanzferi Adidas1

یک هندزفری شیک دیرگ را در سایت برای فروش قرار می دهیم. این هندزفری با کیفیت بسیار بالا به یکی از پرفروش ترین محصولات سایت مبدل شده است. اگر می خواهید موزیک را بهترین شکل گوش کنید پیشنهاد می کنیم این هندزفری را خریداری کنید. ویژگی ها و عکس های این محصول را برای بهتر دیده شدن برای تان آورده ایم.

ویژگی های کلیدی:

دارای Hands-Free و میکروفن داخلی جهت مکالمه برای موبایل و تبلت

مجهز به سیستم حذف صدای اطراف جهت استفاده در محیط پر صدا

کیفیت صدای بی‌نظیر در ابعادی کوچک و جمع و جور

دارای قلاب گوشی جهت جلوگیری از درآمدن گوشی ها

دارای جک ۳٫۵ میلیمتری

دارای چهار رنگ مختلف و زیبا

مقاوم و بادوام و در عین حال بسیار سبک

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۱۲ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۲۰۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

برای خرید هندزفری نایک به لینک زیر بروید.

خرید آنلاین هندزفری Nike مدل NK38

خرید آنلاین هندزفری Adidas

همیشه یکی از مشکلات کاربران و دوست داران موسیقی ،‌درآمدن و افتادن ایرفون و هندزفری ها از گوش آنها می باشد.
اما هندزفری Adidas مدل H-06 این مشکل شما را حل می کند .

شما با خیال آسوده می توانید آن را در گوش خود قرار داده و در هر مکانی و با هر حرکتی بدون دغدغه از آن استفاده کنید بدون آنکه گوشی ها از گوش شما خارج شود.

دارای جک استاندارد ۳٫۵ میلیمتری بوده و قابل استفاده با تمام گوشی های موبایل، تبلت و موزیک پلیرها می باشد.دارا بودن میکروفن داخلی برای مکالمه از مزیت های بسیار خوب این هندزفری است.

hanzferi Adidas5طراحی جدید این مدل هندزفری منطبق با هندسه گوش شما است و در هنگام استفاده از آن ، احساس راحت‌تری در مقایسه با سایر هندزفری ها دارید. بلندگوهایی که در داخل این هندزفری تعبیه شده‌اند، طوری طراحی شده‌اند که کاهش صدا را به حداقل می‌رساند و صدایی که می‌شنوید حداکثر خروجی را دارد. بنابراین شما می‌توانید صدایی رسا و با کیفیت بالا بشنوید. این مدل دارای پنل کنترل کننده صدا است که با آن می‌توان به تماس‌ها هم پاسخ دهید.

hanzferi Adidas2

hanzferi Adidas3 hanzferi Adidas4

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۱۲ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۲۰۰۰۰ تومان