خرید اینترنتی اسمارت کانکشن یوز

خرید پستی اسمارت کانکشن یوز از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی نویزگیر,خرید اینترنتی نویزگیر,خرید ارزان نویزگیر,خرید نقدی نویزگیر,قیمت نویزگیر,فروش پستی نویزگیر,فروش اینترنتی نویزگیر,فروش آنلاین نویزگیر,فروش راحت نویزگیر,خرید پستی اسپلیتر,خرید ارزان اسپلیتر,خرید اینترنتی اسپلیتر,قیمت اسپلیتر,فروش ارزان اسپلیتر,فروش راحت اسپلیتر

خرید اینترنتی اسمارت کانکشن یوز

در این پست می خواهسم وسیله کاربردی بسیاری خوبی را معرف کنیم. این وسیله برای کسانی که با adsl کار میکنند واجب و ضروری است. اسپلیتر و نویزگیر یکی از ضرورترین وسایلی هستند که باید از آنها استفاده کرد تا در مواقعی که به نت وصل هستیم از قطعی های مداوم راحت باشیم. توضیحات مفصل در ادامه امده است.

از اسپلیتر و نویزگیر ADSL بی نیاز خواهید شد

از سیم های اضافه و دست و پا گیر راحت خواهید شد

افت سرعت و قطع و وصلی اینترنت پایان خواهد یافت

بهترین وضعیت اتصال به اینترنت را تجربه خواهید کرد

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۶۱۰۳۸ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۸۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

برای خرید هدست بلوتوث دار به لینک زیر بروید

خرید ارزان هدست بلوتوث دار و رم خور NIA

esmart connetion2

اسمارت کانکشن یوز چیست؟

گروه متخصصین ارتباطات یوز، مجموعه ای دانش بنیان است که برای اولین بار با بهره گیری از استانداردها و دانش روز دنیا اتصالات خط تلفن را با رویکرد دریافت سرویس اینترنت پر سرعت ساخته است. در راستای تحقق بهترین وضعیت اتصال به اینترنت طراحی و استفاده از قویترین مدار ضد نویز، فیلتر فرکانس و بهترین هادی ها و کانتکتورها در این اتصالات صورت گرفته است.

esmart connetion5

راهکار های افزایش سرعت اینترنت

سرعت بالا در اینترنت یکی از عوامل رضایت کاربران در وب گردی است.سرعت اینترنت را شرکت های ارائه دهنده پهنای باند تعیین می کنند ولی کاربران نیز می توانند با چند ترفند ساده سرعت اینترنت خد را بالا برند.روش های متعددی برای کاربران وجود دارد.

esmart connetion3

چرا باید اسمارت کانکشن نصب کنم؟!

زیرا بیش از۷۰ % افت سرعت سرویس های ADSL مربوط به ضعف اتصالات داخلی، عدم استفاده صحیح از اسپلیتر، استفاده از اسپلیترهای غیر استاندارد و عدم رعایت استانداردهای سرویس ADSL در پریزهای تلفن است.

esmart connetion4

روش نصب اسمارت کانکشن:

برای نصب اسمارت کانکشن یوز باید پس از خارج کردن از جعبه قاب رویی را جداکنید و پیچ های اصلی را شل کنید.

esmart connetion6

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۶۱۰۳۸ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۱۸۰۰۰ تومان