خرید آنلاین حشره کش راکت

خرید اینترنتی حشره کش راکت از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی حشره کش راکت,خرید اینترنتی حشره کش راکت,خرید آنلاین حشره کش راکت,خرید ارزان حشره کش راکت,خرید راحت حشره کش راکت,قیمت حشره کش راکت,فروش پستی حشره کش راکت,فروش ارزان حشره کش راکت,فروش اینترنتی حشره کش راکت,فروش نقدی حشره کش راکت,فروش نقدی حشره کش راکت

hashare kosh raket1

در این پست می خواهیم شما را وسیله ای کاربردی در فصل تابستان آشنا کنیم. این وسیله برای از بین بردن موجودان و حشرات مزاحم مانند مگس و پشه کاربرد فراوانی دارد. حشره کش شارژی دستی که شکل و شمایل تنیس را دارد می تواند شما را در این امر یاری رساند. ویژگی های این حشره کش در ادامه آمده است.

حشره کش الکتریکی شارژی با طرح راکت تنیس 
بدون له شدن حشره و ایجاد آلودگی
 همراه با صدای انفجارحشره
قابل شارژ از طریق دو عدد باطری
همراه با  چراغ قوه
پر قدرت و موثر بدون هیچگونه عوارض
قابلیت جذب حشرات به سمت راکت با استفاده ار انرژی الکتریکی
در دو رنگ سبز و آبی
ارسال رنگ به صورت تصادفی (رندوم) میباشد

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۶۰۶۲۸ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

برای خرید حشره کش ریداکس به لینک زیر مراجعه کنید

خرید حشره کش برقی RIDDEX

hashare kosh raket2

حشره کش الکتریکی شارژی با طرح راکت تنیس دارای انرژی الکتریکی  برای جذب حشرات استفاده میشود. حشره کش الکترونیک یکی از  وسایل  بسیار مفید برای شب های پر پشه تابستان است.  این وسیله همان مگس کش سابق است، منتها تکنولوژی در داخلش تزریق شده است. با این پشه کش برقی در کسری از ثانیه می شود پشه را با برق از بین برد. طرز کار آن مثل همان پشه کش های برقی با لامپ بنفش است که در رستوران ها و اغذیه فروشی های خودمان هم به وفور دیده می شود.حشرات از قبیل پشه و مگس را در کمتر از چشم به هم زدن از بین میبرد.

با این وسیله از شر مزاحمت حشرات پرنده مانند پشه و مگس بدون نیاز به مواد شیمیایی مضر برای انسان رها می شوید.قابلیت جذب حشرات به سمت راکت با استفاده ار انرژی الکتریکی ،حشره را به سرعت از بین می برد. به دلیل شکل ویژه دستگاه در همه جا میتواند استفاده شود و لطمه ای به دکوراسیون منزل و یا محل کار شما وارد نمی سازد.

خرید آنلاین حشره کش راکت hashare kosh raket4

-هنگام روشن بودن دستگاه حشره کش برقی از دست زدن به شبکه ها جدا خودداری فرمایید.

– ارتفاع دستگاه حشره کش برقی از سطح زمین حداقل ۲ متر در نظر گرفته شود و از دسترس کودکان دور نگهداشته شود.

– سینی مخصوص جمع آوری حشرات را حداقل دو بار در ماه تمیزگردد.

– حشره کش برقی باید در محیط بسته و دور از رطوبت و ریزش باران مورد استفاده قرار گیرد.

– از وارد کردن ضربه به قسمتهای مختلف دستگاه خودداری کنید.

hashare kosh raket5 hashare kosh raket6

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۶۰۶۲۸ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۴۵۰۰۰ تومان