خرید پستی سشوار بدنه استیل

خرید اینترنتی سشوار بدنه استیل از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی سشوار,خرید اینترنتی سشوار,فروش نقدی سشوار,خرید ارزان سشوار,فروش نقدی سشوار,قیمت سشوار,خرید نقدی سشوار,خرید آنلاین سشوار,فروش آنلاین سشوار,خرید پستی سشوار بدنه استیل,خرید آنلاین سشوار بدنه استیل,فروش ارزان سشوار بدنه استیل,قیمت سشوار بدنه استیل,خرید راحت سشوار بدنه استیل,فروش اینترنتی سشوار بدنه استیل,فروش آنلاین سشوار بدنه استیل

خرید پستی سشوار

یکی از لوازم آرایشی که اکثر مردم از آن استفاده می کنند سشوار نام دارد. ما در این پست تصمیم گرفته ایم سشوار با بدنه استیل برایتان معرفی کنیم. این نوع سشوار یکی از قدیمی ترین سشوارهایی است که در خانه های مردم یافت می شود. ویژگی های این وسیله در ادامه آمده است.

سشوار rainbow مدل۸۵۰w
با بدنه استیل 
با بهترین کیفیت
موتور ac با توان ۸۵۰ وات
استفاده آسان و راحت
کم سرو صدا
طول عمر بالای موتور
دارای دکمه تنظیم باد خروجی ، جهت باد سرد و گرم
شبکه ورودی هوا جهت جلوگیری از ورود کُرک و مو به داخل سشوار

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۶۰۶۱۷ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۳۰۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

برای خرید برس موی حرارتی به لینک زیر بروید

خرید ارزان برس مو حرارتی princely

seshoar estil2

این سشوار  ۸۵۰ وات rainbow است با بدنه فلزی و  با قدرت بیشتر طراحی و ساخته شده است.طرح سشواری که بسیاری از آرایشگران مدتها از آن استفاده می کرده اند. با توجه به نیاز می توانید از هر کدام از این حالت های متفاوت برای خشک کردن و حالت دهی به موها استفاده کنید . می توان از دهانه متمرکز کننده برای بالا بردن کیفیت کار استفاده کرد .این مدل از سشوار  با توان بالا مناسب برای استفاده خانگی و حرفه ای می باشند .

seshoar estil3

seshoar estil4

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۶۰۶۱۷ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۳۰۰۰۰ تومان