خرید پستی دستگاه لاغری شکم و پهلو RevoFlex

خرید اینترنتی دستگاه لاغری شکم و پهلو RevoFlex از سایت شاپ می نو

خرید پستی دستگاه لاغری شکم,خرید آنلاین دستگاه لاغری شکم,خرید ارزان دستگاه لاغری شکم,فروش آنلاین دستگاه لاغری شکم,فروش ارزان دستگاه لاغری شکم,خرید اینترنتی دستگاه لاغری شکم,فروش اینترنتی دستگاه لاغری شکم,خرید پستی دستگاه لاغری RevoFlex,قیمت دستگاه لاغری RevoFlex,خرید اینترنتی دستگاه لاغری RevoFlex,فروش آنلاین دستگاه لاغری RevoFlex,فروش آنلاین دستگاه لاغری RevoFlex

دستگاه لاغری شکم و پهلو

لوازم پزشکی در سایت شاپ می نو به کرات معرفی شده است. حال در این قسمت می خواهیم شما را با وسیله ای بسیار مناسب جهت آب کردن شکم و پهلو آشنا کنیم. این محصول ساخته شده از کشور ترکیه است. می توانید با این وسیله عضلات پهلو, ران, عضلات بالای شکم و … را درگیر و تقویت کنید. ویژگی های این دستگاه در ادامه آمده است.

دستگاه لاغری شکم و پهلو RevoFlex

ساخت کشور ترکیه

عضلات درگیر:پهلوها/ران/شکم/عضلات بالای شکم/پشت کمر و کتف ها

عضلات درگیر:بازوها/سرشانه/عضلات سینه/پشت بازوها

عضلات درگیر:تقریبا تمام عضلات و ماهیچه های بدن

انجام بیش از ۵۰ حرکت ورزشی

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۹۹ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

برای خرید بالش طبی به لینک زیر بروید

خرید بالش طبی مموری پیلوو

dastgahe laghari RevoFlex2

دستگاه لاغری شکم و پهلو RevoFlex وسیله ای ورزشی است که جهت شکل دادن عضلات شکم به شما کمک کرده تا شکمی صاف،ماهیچه ای و جذاب را راحت تر و سریع تر از دیگر وسایل ورزشی موجود در بازار داشته باشید. عضلات پا ,فیله کمر , زیر بغل و سرشانه های خود را با دستگاه لاغری شکم و پهلو RevoFlex در خانه مانند یک ورزشکار و بدنساز حرفه ای پرورش دهید.

dastgahe laghari RevoFlex5

دستگاه لاغری شکم و پهلو RevoFlex یک وسیله کاملا مناسب برای یک تمرین کامل در منزل و همچنین سوزاندن چربی است.دستگاه لاغری شکم و پهلو RevoFlex شما قادر خواهید بود حرکات کششی مخصوص دستها و پاها را بر روی آن به آسانی انجام داده و از ورزش کردن نهایت لذت را ببرید.

dastgahe laghari RevoFlex3

dastgahe laghari RevoFlex4

حرکاتی که با دستگاه لاغری شکم و پهلو RevoFlex می توانید انجام دهید کاملا موثر بوده و برای چربی سوزی و انعطاف پذیری بسیار مفید است. تمامی حرکات این دستگاه منحصر به فرد به شما کمک می کند به آسانی و بدون خستگی زیاد زمانی را به فعالیت ورزشی بپردازید.

dastgahe laghari RevoFlex6

RevoFlex دستگاه ورزشی که تمرینات سخت شکم، پهلو، بالا تنه و سایر حرکات بدنسازی را برای شما به شکل مفرح و لذت بخش امکان پذیر می سازد. با انجام حرکات دستگاه لاغری شکم و پهلو RevoFlex به صورت متداوم در مدت زمان کوتاهی تاثیرات مثبتش را در اندام و ظاهر خود حس خواهید کرد.

dastgahe laghari RevoFlex7

دستگاه لاغری شکم و پهلو RevoFlex با قابلیتهایی که دارد شما را به انجام صحیح و طولانی حرکات تشویق می کند و باعث می شود به تناسب اندام و وزن دلخواه خود برسید. با دستگاه لاغری شکم و پهلو RevoFlex اکثر نقاط بدن خود از جمله عضلات بالا و پایین شکم، پهلو، بازو، پشت بازو، عضلات سینه و ران را تمرین دهید و اندامی متناسب، خوش فرم و لاغر داشته باشید.

dastgahe laghari RevoFlex8

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۹۹ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۳۹۰۰۰ تومان