خرید اینترنتی کفش پارچه ای دخترانه Traxion

خرید آنلاین کفش پارچه ای دخترانه Traxion از سایت شاپ می نو

خرید پستی کفش پارچه ای دخترانه,خرید اینترنتی کفش پارچه ای دخترانه,قیمت کفش پارچه ای دخترانه,خرید ارزان کفش پارچه ای دخترانه,خرید نقدی کفش پارچه ای دخترانه,خرید آنلاین کفش پارچه ای دخترانه,فروش پستی کفش پارچه ای دخترانه,فروش ارزان کفش پارچه ای دخترانه,فروش راحت کفش پارچه ای دخترانه,فروش نقدی کفش پارچه ای دخترانه,خرید پستی کفش پارچه ای دخترانه Traxion,خرید آنلاین کفش پارچه ای دخترانه Traxion,خرید اینترنتی کفش پارچه ای دخترانه Traxion

خرید اینترنتی کفش پارچه ای دخترانه Traxion

در این پست می خواهیم شما را با کفش دخترانه تراکشن آشنا کنیم. این کفش دخترانه نرم و بسیار راحت بوده و می توانید این کفش را با شلوار های جین و کتان و .. ست کنید. شما می توانید برای خرید این کفش پس از خواندن ویژگی ها و مشاهده عکس های آن از طریق فرم سفارش کفش Traxion را خریداری کنید

ویژگی های کلیدی:

کفش پارچه ای دخترانه Traxion
بسیار نرم و راحت
قابلیت ست کردن با انواع شلوارهای جین/کتان/ساپورت و…
جنس رویه:پارچه و دارای ابر بسیار نرم سرتاسری داخل رویه و دوخته شده
جنس کفی:پلاستیک کوپلیمر (EVA)
دارای یک پارچه دوخته شده اضافی در قسمت خارجی پشت پا جهت استحکام و فرم بهتر
دارای کفی صاف و عاج های بسیار کوچک جهت جلوگیری از سر خوردن
دارای طرح های گل

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۹۱ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۴۴۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

برای خرید کفش مدل سوپر استار به لینک زیر بروید

خرید کفش زنانه Adidas مدل سوپراستار

kafsh Traxion4

تیپ های قدیمی و تکراری و کفش های مشکی و قهوه ای را که در طول سال همیشه می پوشید فراموش کنید و آنها را کنار بگذارید و یک تغییر بزرگ به استایل خود بدهید.این کفش های شیک و مد روز نه تنها شما را به روزتر نشان می دهد بلکه پاهای شما در این کفش ها احساس راحتی بیشتری خواهد داشت.کفش پارچه ای دخترانه Traxion بهترین انتخاب برای میهمانی های دوستانه،پارک،رستوران و بازارگردی است و شما را بسیار شیک و متفاوت نشان می دهد.

kafsh Traxion2

در روزهای گرم تابستانی تغییری زیبا و جدید در سبک لباس پوشیدن تان بدهید و شیک و امروزی شوید.کفش های پارچه ای بهترین انتخاب برای شماست تا بتوانید تابستان را با لباس ها و کیف و کفش رنگی بسیار زیبا بگذرانید و تحولی نوین در ظاهرتان پدید آورید و حس شادابی و نشاط را به خود و دیگران منتقل کنید.کفش پارچه ای دخترانه Traxion یکی دیگر از مدل های کفش پارچه ای است که در تابستان ۹۵ به بازار عرضه شده است و چون زنان و دختران جوان استقبال بسیار خوبی از این کفش های پارچه ای داشته اند مدل های مختلف و زیبای این کفش ها برای شما عزیزان عرضه شده است تا مدل مورد علاقه تان را انتخاب کنید و تیپ تابستانی شیک و زیبایی داشته باشید و همه جا مورد توجه قرار بگیرید.کفش پارچه ای را می توانید با انواع لباس های اسپرت و نیمه اسپرت براحتی ست کنید.

kafsh Traxion5

کفش پارچه ای دخترانه Traxion دارای رویه ی پارچه ای بسیار باکیفیت و جنس زیره پلاستیک کوپلیمر می باشد که پای شما را در هنگام راه رفتن اذیت نمی کند و می توانید فاصله ی زیادی را با این کفش ها بدون خستگی پیاده روی کنید.کفش های پارچه ای به دلیل استفاده از پارچه ی مرغوب در تهیه ی آنها از عرق کردن پاهای شما جلوگیری می کند و اجازه نمی دهد پای شما در کفش بوی نامطبوع به خود بگیرد و در طول تابستان با این کفش های پارچه ای احساس خنکی خواهید کرد زیرا هوا به راحتی درون کفش جریان دارد.مانتو و شال و حتی کیف و کفش های رنگی و گل دار بسیار مد شده اند و شما می توانید این کفش های پارچه ای بسیار زیبا را با انواع مانتوها ست کنید و تیپی خاص و بسیار متفاوت داشته باشید.

راهنمای سایزبندی کفش های ورزشی:

به دلیل متفاوت بودن سایزبندی در برندهای مختلف توصیه میشود پایتان را به سانتی متر CM اندازه گیری نمایید. برای این کار کافی است طبق شکل زیر پایتان را در سطحی صاف قرار دهید و به صورت عمود و دقیق علامت گذاری نمایید. سپس با استفاده از متر یا خط کش طول پایتان را اندازه گیری نمایید.

kafsh Traxion6

اکنون عدد به دست آمده را در جدول زیر قرار دهید و سایز کفش خود را تعیین نمایید.

kafsh Traxion7

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۹۱ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۴۴۰۰۰ تومان