خرید پستی بادکنک آبی ۱۲۰تایی Balloon

خرید اینترنتی بادکنک آبی ۱۲۰تایی Balloon از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی بادکنک آبی,خرید اینترنتی بادکنک آبی,فروش آنلاین بادکنک آبی,فروش نقدی بادکنک آبی,خرید آنلاین بادکنک آبی,خرید نقدی بادکنک آبی,فروش ارزان بادکنک آبی,فروش راحت بادکنک آبی,قیمت بادکنک آبی,خرید ارزان بادکنک آبی

Balloon1

همه ما در کودکی انواع بازی ها رو انجام دادیم. و به یه سری از اونها علاقه خاصی داشتیم. بادکنک بازی شاید از این دست از بازی ها بوده. خب حالا اگه میخایین برای بچه هاتون هم خاطرات شیرین کودکیتونو زنده کنید ما به شما خرید این بسته ۱۲۰تایی بادکنک رو پیشنهاد میدیم. توضیحاتی که در ادامه اومده رو بخونید تا متوجه بشید نحوه کار با این بادکنکا چطوریه. این لوازم سرگرمی بسیار خوبی برا کودک دلبند شما خواهد بود.

بادکنک آبی Balloon bonanza
 تعداد ۱۲۰عدد بادکنک
 قابلیت اتصال به سر شیلنگ آب
 پر شدن ۴۰ بادکنک به صورت همزمان
 هر پک شامل ۳ رنگ زرد- آبی- قرمز
 مناسب برای گروه سنی بالای ۸ سال

برای خرید پیامکی این محصول می توانید عدد ۵۷۱۳۳ را به شماره ۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنید.

قیمت : ۳۵۰۰۰ تومان

محصول مشابه:

برای خرید عروسک معروف جناب خان به لینک زیر سر بزنید

خرید عروسک جناب خان اورجینال

بادکنک آبی 120تایی Balloon

همه ما خاطرات جالب و خوبی از آب بازی در دوران کودکی‌مان داریم، اینجا به معرفی یک وسیله مدرن با همان نوع کارکرد می‌پردازیم که هم برای ما و هم برای بزرگسالان جالب خواهد بود. این محصول جالب توسط مخترع آمریکایی، جاش مالون طراحی شده است و به وسیله‌ی آن می‌توان در کمتر از ۱ دقیقه ۱۰۰ بادکنک را پر آب کرد و سر آن‌ها را گره زد!

برای این کار به سادگی دسته بادکنک‌ها را به سر شیلنگ وصل کرده و شیر آب را باز می‌کنیم، بادکنک‌ها به طور خودکار پر آب و سرشان گره زده خواهد شد. با این وسیله شما در کمتر از ۶۰ ثانیه ۱۰۰ بادکنک آبی برای بازی خواهید داشت.

Balloon3

Balloon4 Balloon5 Balloon6

برای خرید پیامکی این محصول می توانید عدد ۵۷۱۳۳ را به شماره ۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنید.

قیمت : ۳۵۰۰۰ تومان