خرید آنلاین هدست بلوتوث Mini-503

خرید اینترنتی هدست بلوتوث Mini-503 از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی هدست بلوتوث,خرید اینترنتی هدست بلوتوث,خرید آنلاین هدست بلوتوث,قیمت هدست بلوتوث,خرید نقدی هدست بلوتوث,فروش ارزان هدست بلوتوث,فروش نقدی هدست بلوتوث,هدست بلوتوث mini,خرید پستی هدست بلوتوث mini,خرید آنلاین هدست بلوتوث mini,خرید ارزان هدست بلوتوث mini,قیمت هدست بلوتوث mini,فروش پستی هدست بلوتوث mini,فروش اینترنتی هدست بلوتوث mini

خرید آنلاین هدست بلوتوث Mini-503

در این پست قصد معرفی هدست بلوتوث را داریم. همه با کار این وسیله پرکابرد آشنا هستیم. دقت در انتخاب هدست می تواند کمک بزرگی به ما کند. سایت شاپ می نو هم تصمیم گرفته است که یکی از با کیفیت ترین هدست های موجود را برای شما عرضه کنید. این وسیله جانبی موبایل را می توانید در لپ تاپ و کامپیوتر نیز استفاده کنید.

صدایی فوق العاده با کیفیت
طراحی زیبا
با قابلیت اتصال به موبایل و لپ تاپ و کامپیوتر
قابل استفاده به عنوان هدفون در کامپیوتر هم با کابل و هم با بلوتوث
نسخه بلوتوث: بلوتوث V3.0
حافظه خارجی رم : TF کارت میکرو  (۸G حداکثر)
پشتیبانی از فرمت های صوتی: MP3_WMA_ WAV
دارای سیستم EQ جهت انتخاب تونهای موزیک دارای ۸ تن صدای مختلف
صدای شماره گیری suport
مدت زمان مکالمه مداوم  ۱۵ ساعت
مدت زمان نگهداری شارژ بدون استفاده : حدود ۲۴۰ ساعت
سایز :  میلی متر ۶٫۵*۱۵*۱۵
مدت زمان شارژر شدن: ۲٫۵ ساعت
پاسخ فرکانسی :۲۰-۲۰،۰۰۰ هرتز
سیگنال به نویز: ۹۰dB
برد بلوتوث : ۱۰ متر

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۷۱۱۲ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۵۹۰۰۰ تومان

معرفی محصول:

برای خرید پایه نگهدارنده موبایل به لینک زیر مراجعه کنید

خرید اینترنتی پایه نگهدارنده موبایل Remax

hedset blotos mini503 2

بولوتوث  ام پی تری پلیر به شما این امکان را میدهد که از گوشی هم برای شنیدن موسیقی با بهترین و بالاترین کیفیت استفاده کنید. همچنان که هیچ تماسی را از دست نمی دهید و با خیالی راحت و آسوده بهترین اوقات فراغت را میتوانید تجربه کنید.همچنین عزیزانی که در مکانهای پر سر و صدا مثل شرکتهای تولیدی ، و پالایشگاه ها و …مشغول به کار هستند و نیاز به تمرکز و آرامش دارند میتوانند با این ام پی تری پلیر دور از هیاهو با موزیکی ملایم  و اعصابی راحت به کار خود مشغول باشند.

hedset blotos mini503 3 hedset blotos mini503 4 hedset blotos mini503 5

دیگر نگران زنگ گوشی موبایل خود نباشید و از ویبره خارج کنید چون بلوتوث ام پی تری پلیر هدفون را در اختیار دارید.این دستگاه همه کار میکند.با این ام پی تری پلیر میتوانید به جای گوشی موبایل از طریق بلوتوث با دوستان خود با کیفیتی باور نکردنی صحبت کنید.همه تماس هایتان را با این ام پی تری پلیر جواب خواهید داد و بدون اینکه تماسی را از دست بدهید  به موزیک با خیالی راحت گوش  خواهید داد.موسیقی را با بهترین کیفیت و قدرت، با این پلیر تجربه کنید.

hedset blotos mini503 6 hedset blotos mini503 7 hedset blotos mini503 9

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۵۷۱۱۲ را به شماره۳۰۰۰۷۹۷۷ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

قیمت: ۵۹۰۰۰ تومان