خرید پستی ماشین اصلاح مو Pritech مدل Rsm-1310

خرید آنلاین ماشین اصلاح مو Pritech مدل Rsm-1310 از فروشگاهshopmenow

خرید پستی ماشین اصلاح مو Pritech,خرید آنلاین ماشین اصلاح مو Pritech,خرید اینترنتی ماشین اصلاح مو Pritech,فروش ارزان ماشین اصلاح مو Pritech,خرید نقدی ماشین اصلاح مو Pritech,فروش نقدی ماشین اصلاح مو Pritech,فروش پستی ماشین اصلاح مو Pritech,فروش اینترنتی ماشین اصلاح مو Pritech

ماشین اصلاح مو Pritech

در این پست می خواهیم یکی از لوازم آرایشی و بهداشتی مردانه را برای شما خوبان عرضه کنیم. این ریش تراش با توجه به قیمتی که دارد از کیفیت خوبی برخوردار است. ویژگی ها و تصاویر این ریش تراش را در ادامه آورده ایم که می توانید آن را مشاهده کنید. دوستان عزیز می توانید بصورت پیامکی هم این ریش تراش را نیز خریداری کنید.

ویژگی های کلیدی:

ماشین اصلاح مو Pritech مدل Rsm-1310

منبع تغذیه:۲۲۰ ولت(برق شهری) و قابل شارژ

دارای ۲ تیغه غلطکی

طراحی آرگونومیک جهت استفاده و اصلاح آسان

دارای تیغه های فولادی و ضد زنگ و طول عمر طولانی تیغه ها
دارای توری برای اصلاح راحت تر زیر گلو و چانه

دارای یک عدد تیغه و توری یدکی

دارای قطعه ای مخصوص خط گیری و خط انداختن

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۴۵ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۵۵۰۰۰ تومان

rish tarash Pritech2

ماشین اصلاح مو Pritech مدل Rsm-1310 ، با داشتن ۲ تیغه غلطکی در کنار هم ، اصلاحی فوق العاده آسان ، سریع ، راحت و تمیز را برای شما به ارمغان می آورد. ماشین اصلاح مو Pritech مدل Rsm-1310 دارای طراحی بدنه آرگونومیک ، جهت استفاده و اصلاح آسان و توری خطی شکل ، برای اصلاح راحت تر قسمت هایی مانند زیر گلو ، زیر چانه و .. به خاطر حالت خم بودن ، دارای حالت متحرک به سمت بالا و پایین ، برای حرکت ساده تر و قرارگیری بهتر بر روی پوست می باشد.

rish tarash Pritech10rish tarash Pritech3

محصول مشابه:

برای خرید برس مو الکتریکی به لینک زیر مراجعه کنید

خرید راحت برس مو الکتریکی LCD دار

rish tarash Pritech4 rish tarash Pritech5 rish tarash Pritech6

این ماشین اصلاح با دارا بودن ۲ تیغه در کنار هم ، اصلاحی بسیار تمیز را به ارمغان می آورد و دارای باطری داخلی شارژی بدون نیاز به خرید باطری ، شارژ با برق مستقیم شهری ، بدون نیاز به آداپتور و مجهز به خط زن ، برای تنظیم خط ریش و مناسب برای پوست های حساس می باشد. ماشین اصلاح مو Pritech مدل Rsm-1310 دارای یک عدد توری و یک عدد تیغه یدکی در داخل بسته بندی جهت استفاده چند ساله از دستگاه می باشد.

rish tarash Pritech7 rish tarash Pritech8 rish tarash Pritech9

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۴۵ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۵۵۰۰۰ تومان