خرید آنلاین عینک Marc Jacobs

خرید پستی عینک Marc Jacobs از فروشگاه shopmenow

خرید پستی عینک Marc Jacobs,خرید اینترنتی عینک Marc Jacobs,خرید آنلاین عینک Marc Jacobs,فروش ارزان عینک Marc Jacobs,قیمت عینـک Marc Jacobs,فروش ارزان عینـک Marc Jacobs,فروش آنلاین عینک Marc Jacobs,فروش پستی عینک Marc Jacobs,فروش اینترنتـی عینک Marc Jacobs

عینک Marc Jacobs

برای اینکه بتوانید در این روز های گرم سال از چشمان خود در برابر نور خورشید محافظت کنید؛ به عینک آفتابینیاز دارید. ما در این پست عینکی مردانه را برای شما عزیزان ترتیب داده ایم. شما عزیزان می توانید با بررسی ویژگی ها و شکل و شمایل این عینک آن را به لیت خرید اضافه کنید.

ویژگی های کلیدی:

جنس دسته:پلاستیک قهوه ای منعطف و قسمت جلو طلایی

روزمره/مجلسی/فشن

رنگ دسته:دوگانه قهوه ای طلایی

با تکنولوژی آنتی رفلس

رنگ شیشه:قهوه ای

جنس قاب:پلاستیک فشرده مستحکم

شیشه(لنز):نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت دارای تکنولوژی آنتی رفلس

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۶۴ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

eynak Marc Jacobs5یکی از جدیدترین عینک های ارائه شده در سال جدید عینک Marc Jacobs می باشد.یک عینک فوق العاده شیک با شیشه های استاندارد برای آقایانی که اهمییت زیادی به شیک پوشی خود میدهند.رنگ طلایی به کار رفته در دسته ی این عینک جذابیت و زیبایی این عینک را چندین برابر کرده است. اگر به دنبال هدیه جذاب و ماندگار هستید عینک Marc Jacobs استاندارد را به شما پیشنهاد میکنیم.

eynak Marc Jacobs3

محصول معرفی:

برای خرید عینک آفتابی زنانه به لینک زیر بروید

خرید پستی عینک زنانه Dior نگین دار مدل ۱۶۶۶

eynak Marc Jacobs4

یک عینک آفتابی مناسب باید واجد چند ویژگی باشد که از سوی انجمن اپتومتری آمریکا تعریف شده است:
۱) شیشه های عینک باید ۱۰۰ـ۹۹ درصد اشعه ماورای بنفش خورشید را جذب کند.
۲) به میزان ۹۰ـ۷۵ درصد از شدت نور مریی بکاهد. خود انجمن اپتومتری آمریکا اعلام کرده که عمده عینک های مد روز فاقد این ویژگی هستند.
۳) باعث تغییر ماهیت نور و تصاویر نشود.
۴) شیشه ها باید خاکستری، مشکی ، سبز ، زرد یا قهوه ای باشند. همچنین عینک آفتابی باید کل فضای چشم و اطراف محوطه قرارگیری چشم در صورت را در بر بگیرد.

eynak Marc Jacobs6

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۶۴ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

وجه را آنلاین پرداخت کنید تا ۱۰درصد تخفیف بگیرید

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان