خرید پستی عینک مردانه Gucci

خرید اینترنتی عینک Gucci از فروشگاه شاپ می نو

خرید پستی عینک مردانه Gucci,خرید اینترنتی عینک مردانه Gucci,خرید آنلاین عینک مردانه Gucci,خرید نقدی عینک مردانه Gucci,قیمت عینک مردانه Gucci,فروش عینک مردانه Gucci,فروش پستی عینک مردانه Gucci,فروش اینترنتی عینک مردانه Gucci,فروش ارزان عینک مردانه Gucci,فروش آنلاین عینک مردانه Gucci,خرید پستی عینک Gucci,خرید اینترنتی عینک Gucci,خرید آنلاین عینک Gucci,خرید نقدی عینک Gucci,فروش پستی عینک Gucci

eynak Gucci1

عینک آفتابی گوچی از بهترین عینک هایی است که می توانید آن را برای داشتن چهره ای زیبا خریداری کنید. اگر می خواهید عینکی بسیار شیک و در خور شأن خود داشته باشید. این عینک را به خاطر بسپارید. سایت شاپ می نو از محصولات خود به خوبی پشتیبانی می کند.

ویژگی های کلیدی:

جنس دسته:پلاستیک منعطف

نوع دسته:یک تیکه

رنگ دسته:دوگانه سبز قهوه ای

با تکنولوژی آنتی رفلس

رنگ شیشه:مشکی،قهوه ای

جنس قاب:پلاستیک فشرده مستحکم

شیشه(لنز):نوع UV 400 ضد خش با رنگ ثابت دارای تکنولوژی آنتی رفلس

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۵۳ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

خرید پیامکی فوق سریع: برای این کار روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید پیامکی سریع

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان

eynak Gucci6عینک GUCCI با طراحی مدرن و متفات. عینکی اسپرت و فوق العاده شیک برای آنهایی که میخواهند به روز باشند! فقط چند قدم با جذابیت فاصله دارید …. عینک GUCCI را حتما می شناسید! این مارک یکی از معروفترین های بازار عینک های آفتابی در دنیا است و بسیار پر طرفدار است. عینکی که در عکس مشاهده میکنید یکی از جدید ترین مدل های عرضه شده کمپانی GUCCI است.
عینک مذکور به دلیل طراحی بسیار زیبا و مدرن توانسته است محبوبیت بسیاری در بین اقشار مختلف بدست بیاورد.لنزهای این عینک دارای استاندارد جهت محافظت از اشعه ماوراء بنفش است. این عینک قابل استفاده برای آقایان می باشد.

eynak Gucci3

عینک Gucci به رنگ مشکی و قهوه ای می باشد و شیشه های این عینک به لایه یو وی ۴۰۰ مجهز شده و از چشمان شما در برابر اشعه های مضر خورشیدی محافظت می کند . اندازه ی شیشه های این عینک آفتابی دارای حجم بزرگ می باشد و اطراف چشم شما را بصورت کامل می پوشاند و مانع رسیدن نور خورشید به چشم شما می شود. مطالعات نشان داده است که اشعه ماورای بنفش می تواند شانس ابتلا به بیماری های خطرناک چشمی نظیر آب مروارید، تحلیل رفتگی و آسیب به شبکیه و حتی آفتاب سوختگی را افزایش دهد.

eynak Gucci4

نحوه نگهداری عینک:

۱ – از قراردادن عینک در مکان‌های بسیار گرم (داخل اتومبیل) یا بسیار سرد اجتناب کنید.
۲ – اسپری تمیز کننده عدسی باید به صورت هفتگی یا دو هفته یکبار استفاده شود. (استفاده بیش از حد سبب از بین رفتن لایه ضد یووی می‌شود.)
۳ – هنگام تمیز کردن عدسی حتما از دستمال مخصوص استفاده کنید و از آب دهان و ها کردن عدسی خودداری کنید زیرا مواد تشکیل دهنده بذاق دهان سبب از بین رفتن لایه‌های محافظ عدسی می‌شود.

eynak Gucci5eynak Gucci2

محصول مشابه:

در لیک زیر می توانید عینک زیبایی را مشاهده کنید

خرید عینک Mvrano

eynak Gucci7

خرید پیامکی: دوستانی که زمان کافی برای ثبت سفارش ندارند می توانند عدد ۲۹۴۵۲۰۵۳ را به شماره۱۰۰۰۸۳۱۰پیامک کنند تا دوستان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.

خرید پیامکی فوق سریع: برای این کار روی لینک زیر کلیک کنید.

خرید پیامکی سریع

قیمت: ۳۵۰۰۰ تومان