خرید اینترنتی آبچکان طرح فیل

خرید پستی آبچکان طرح فیل

خرید اینترنتی آبچکان طرح فیل,خرید پستی آبچکان طرح فیل,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ارزان,خرید لوازم منزل,خرید پستیطرح فیل,خرید اینترنتی آبچکان جالب,خرید پستی لوازم آشپزخانه,خرید پستی با کیفیت لوازم آشپزخانه,خرید انواع لوازم آشپزخانه شیک؛خرید لوازم منزل با کیفیت بالا,خرید پستی فیل,خرید ارزان

آبچکان طرح فیل 4

طرح های جالبی برای آشپزخانه وجود دارد ، شما می توانید برای زیبا کردن آشپزخانه خود از طرح های مختلف استفاده کنید. آبچکان طرح فیل یک وسیله ی جالب برای آبگیری قاشق و چنگال آشپزخانه می باشد که قیمت آن مناسب است و دارای رنگ بندی های مختلف هم می باشد.

آبچکان طرح فیل

ویژگی­ های کلیدی:

مناسب برای آبگیری از قاشق و چنگال 

استفاده به عنوان گلدان

امکان استفاده در هر نقطه ای از منزل یا خارج از منزل

دارای رنگ بندی متنوع و زیبا

طراحی هوشمندانه

سرگرم کننده و کاربردی

آبچکان طرح فیل

مناسب برای آبگیری از قاشق و چنگال یا استفاده بعنوان گلدان

نوع کاربری

امکان استفاده در هر نقطه ای داخل یا خارج منزل

رنگ در رنگ های متنوع و زیبا

گارانتی ۷۲ ساعت گارانتی تست فیزیکی

آبچکان طرح فیل 6

آبچکان طرح فیل یک طرح عالی و نبوغ آمیز است که برای هر چیزی که به نوعی با آب و شستشو سروکار دارد مناسب می باشد.ماندن آب داخل لیوان جامسواکی و یا جا قاشقی باعث لیز شدن و بد بو شدن آب در داخل آن میشود.این مشکل با آبچکان طرح فیل حل خواهد شد.

آبچکان طرح فیل 3

با آبچکان طرح فیل که دارای کف سرازیر و خرطوم آبچکان می باشد به راحتی آب اضافی از داخل لیوان مسواک و یا گلدان و یا جا قاشقی و .. سرازیر شده و خالی میشود.

آبچکان طرح فیل 2

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۲۰۳۷ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی آبچـــکان طرح فیل – کلیک کنید

قیمت: ۱۵,۰۰۰ تومان