خرید ساعت مچی Walar مدل Armando

خرید پستی ساعت مچی Walar مدل Armando

خرید ساعت مچی Walar مدل Armando,خرید پستی ساعت مچی Walar مدل Armando,خرید مچی والار,خرید اینترنتی ساعت Armando,خرید پستی ساعت آرماندو,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ساعت ارماندو,ساعت مچی Walar مدل Armando,خرید پستی ساعت والار,ساعت مچی مردانه,خرید ساعت زنانه,خرید ساعت شیک,خرید ساعت مچی مردانه جدید

ساعت مچی Walar مدل Armando 3

ساعت والار مدل آرماندو یک ساعت شیک می باشد که ضد آب است . این ساعت تک موتوره و های کپی می باشد. در دو رنگ بند مشکی و قهوه ای ارائه می شود. شما عزیزان می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال با ما ارتباط برقرار کنید تا همکاران در اسرع وقت به سوالات شما پاسخ دهند.

ساعت مچی Walar مدل Armando

 ویژگی های کلیدی :

جنس بند طرح چرم و جنس بدنه استیل

دارای بدنه ضدحساسیت

صفحه گرد عقربه ای

ضد آب در حد شست و شوی دست

تک موتوره

رنگ بند:مشکی/قهوه ای

High copy

ساعت مچی Walar مدل Armando

نام ساعت مچی Walar مدل Armando
جنسیت مردانه
نوع کاربری روزمره/مجلسی/کلاسیک
برند Walar
مدل Armando
رنگ بند مشکی/قهوه ای
موتور تک موتوره

ضمانت ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
جنس بند طرح چرم
جنس قاب استیل
رنگ قاب مسی/نقره ای
فرم صفحه گرد عقربه ای
نوع قفل سگکی

ساعت مچی Walar مدل Armando 2

ساعت مچی Walar مدل Armando صفحه گرد یکی از زیباترین ساعت های مچی می باشد. این ساعت با صفحه ای بزرگ و زیبا در دورنگ صفحه آبی و قهوه ای می باشد.شرکت والار یکی از بزرگترین شرکتها وکمپانی های فعال در زمینه تولید و فروش ساعت مچی می باشد که سابقه ای بسیار طولانی و البته کاملا روشن در این زمینه دارد. این ساعت مچی به عنوان ساعت مردانه جزو یکی از برترین انتخابها برای خرید ساعت می باشد. اگر شما هم علاقه دارید یک ساعت مارکدار زیبا در دست داشته باشید ساعت والار می تواند یکی از بهترین انتخابها باشد.

ساعت مچی Walar مدل Armando 5

این مدل ساعت والار طرح آرماندو یک ساعت مچی فوق العاده شیک و جدید دارای بند طرح چرم با دو رنگ قهوه ای/ مشکی و صفحه ی گرد عقربه ای می باشد.جنس قاب این ساعت استیل به رنگ مسی و نقره ای می باشد.

امروزه ساعت‌های مچی به دلیل وجود گوشی های هوشمند و کامپیوترهای شخصی و تمامی وسایلی که قابلیت نمایش زمان را دارند، از فلسفه اصلی خود که نمایش زمان است فاصله گرفته‌اند و بیشتر از اینکه برای نمایش زمان استفاده شوند، جنبه‌ی زینتی به خود گرفته‌اند که برای ست کردن آن با لباس و کفش دقت به خرج ‌می‌دهیم. وقتی جنبه‌ی زینتی برای یک ساعت مطرح باشد، لوکس و خوش ساخت بودن آن اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.ساعت مچی والار مدل آرماندو یکی از این ساعت های مچی خوش دست می باشد که قابل ست با تمام سلایق و پوشش ها از قبیل مجلسی/روزمره/اسپرت/فشن/کلاسیک است.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۲۹ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعت مچی Walar مــدل Armando – کلیک کنید

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان