خرید پستی روغن ریز پمپی خانگی

روغن ریز پمپی خانگی

خرید پستی روغن ریز پمپی خانگی,روغن ریز پمپی خانگی,خرید اینترنتی روغن ریز,خرید اینترنتی ظرف روغن,جای روغن,خرید پستی روغن ریز با قیمت مناسب,فروش ویژه روغن ریز پمپی,خرید پستی لوازم خانگی,لوازم خانگی ارزان,خرید پستی لوازم روغن ریز با قیمت مناسب,خرید پستی ظروف روغن با قیمت مناسب,خرید پستی  روغن ریز پمپی خانگی

روغن ریز 5

خیلی وقت ها می خواهیم برای حفظ سلامتی خود و رژیم خود از معیار خاصی برای ریختن روغن در غذا استفاده کنید ولی ظروف مخصوص آن را ندارید. در این نوشته می خواهیم به شما عزیزان همیشه همراه ظرف روغن ریز پمپی را مشخص کنیم که بسیار کارآمد می باشد ، برای مایعات دیگر هم می توان از آن استفاده کرد.

فروشگاه شاپ می نو یک بطری اندازه گیری مایعات را به شما معرفی می کند که به شما کمک می کند که میزان و مقدار مایعات مورد استفاده را دقیق تشخیص داده وسیله ای مناسب است برای افرادی که باید در مصرف روغن احتیاط داشته باشند و برای کسانی که آشپزی رژیمی یا حرفه ای دارند و میزان مایعات مصرفی برایشان اهمیت بالایی دارد قابل استفاده می باشد . ظاهری شیک و مدرن و بدون خطر ریختن و نشتی بدنه می باشد این ظرف شیشه و شفاف بوده و دارای درجه بندی و نی باشد و با هر بار فشارپم های طرفین بطری میزان معینی مایع از آن به قسمت مدرجمنتقل خواهد شد .

روش استفاده از این بطری بسیار آسان است و کافی است مایعات مورد نیاز را داخل شیشه بزرگ بریزید درب شیشه را محکم ببندید هر زمان که نیاز به ریختن مایعات داشتید دکمه کناری را فشار دهید تا مایع از طریق نی موجود در شیشه به بخش درجه بندی شده منتقل شود .

روغن ریز

روغن ریز 2

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا ۷ روز برگشت دهید

ویژگی های روغن ریز پمپی

برند : Press & Measure

جنس بدنه : شیشه

قابل اندازه گیری

دارای دو عدد پمپ

مناسب برای انواع روغن ، آبلیمو ، سرکه و …

صرفه جویی در استفاده از روغن

سایز بزرگ

راهکاری مناسب برا ی کسانی که می خواهند غذای رژیمی داشته باشند .

روغن ریز 3

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

قیمت: ۳۹,۰۰۰ تومان