خرید اینترنتی ساعت مچی Cafuer طرح Paris

ساعت مچی Cafuer طرح Paris

خرید اینترنتی ساعت مچی Cafuer طرح Paris,ساعت مچی Cafuer طرح Paris,خرید پستی ساعت مچی,ساعت مچی ارزان,خرید ساعت مچی بند چرم,خرید اینترنتی ساعت مچی ارزان,خرید ساعت پاریس,خرید پستی ساعت پاریس با قیمت مناسب,فروش اینترنتی ساعت مچی پاریس با قیمت مناسب,خرید ساعت مچی Cafuer,خرید اینترنتی ساعت مچی Cafuer,خرید پستی ساعت مچی Cafuer

ساعت مچی Cafuer طرح Paris

طرفداران ساعت های مچی به گوش باشند ، امروز می خواهیم ساعتی با طرح پاریس و برج ایفل را به شما معرفی کنیم ، ساعتی با صفحه ای گرد و طرح برج ایفل که در وسط ساعت حک شده است ، این ساعت دارای رنگ بند مختلف می باشد که می توانید در ادامه رنگ های موجود را مشاهده کنید ، با ما همراه باشید.

ساعت مچی Cafuer طرح Paris

 ویژگی های کلیدی :

جنس بند طرح چرم

برج ایفل حک شده در صفحه ساعت

ضدحساسیت

رنگ بند:قرمز،مشکی،قهوه ای،قهوه ای روشن،سبز دودی

فرم صفحه گرد عقربه ای

نوع قفل:سگکی

مقاوم در برابر آب در حد شستشوی دست

ساعت Cafuer

ساعت Cafuer 3

نام ساعت مچی Cafuer طرح Paris
طرح Paris
جنسیت مردانه
نوع کاربری روزمره/رسمی/مجلسی
نوع قفل
سگکی
فرم صفحه صفحه گرد عقربه ای
جنس بند طرح چرم
میزان مقاومت در برابر آب در حد شست و شوی دست
ویژگی منحصر به فرد حک شدن برج ایفل داخل صفحه ساعت
رنگ بند قرمز،مشکی،قهوه ای،قهوه ای روشن،سبز دودی

ساعت Cafuer 4

ساعت Cafuer 5

ساعت Cafuer 6

ساعت مچی Cafuer طرح Paris یکی از ساده ترین و در عین حال زیباترین ساعت های مچی عرضه شده در سال جدید است که طراحی خیره کننده آن طرفداران بسیاری را جذب کرده است.ساعت مچی پاریس صفحه گرد می باشد که روی صفحه آن طرح ایفل حک شده است.بند ساعت مچی پاریس دارای رنگ های متنوع و زیبایی می باشد.

ساعت مچی مدل پاریس با طراحی خیره ساده ی خود طرفداران بیشماری را به خود جذب کرده است . ساعت مچی پاریس بند طرح چرمی بوده و داخل صفحه ی آن طرح برج ایفل حک شده است که زیبایی خاصی به این ساعت هدیه کرده است.ساعت مچی پاریس در رنگ بندی متنوع بوده که میتوانید با هر لباسی آن را ست کنید و جذابیت خود را چند برابر نمایید.

این ساعت مچی به خاطر حک شدن برج ایفل (پاریس) روی صفحه آن به Watch the Eiffel Tower نیز معروف می باشد.بند این ساعت مچی در رنگ های متنوع و زیبا از جنس طرح چرم طراحی شده است که می توانید مناسب با سلیقه ی خود آن را انتخاب نمایید.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۱۷ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ساعت مچی Cafuer طــرح Paris – کلیک کنید

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان