خرید پستی ساعت طرح بند ژله ای Ferrari

ساعت طرح بند ژله ای Ferrari

خرید پستی ساعت طرح بند ژله ای Ferrari,ساعت طرح بند ژله ای Ferrari,خرید پستی ارزان,خرید اینترنتی ساعت بند ژله ای,ساعت بند ژله ای ارزان,خرید پستی ساعت فراری,خرید ساعت مچی ارزان,ساعت های ارزان بند ژله ای با کیفیت بالا,ساعت طرح بند ژله ای Ferrari ارزان,ساعت طرح بند ژله ای Ferrari با کیفیت بالا,خرید اینترنتی ساعت طرح بند ژله ای Ferrari

ساعت طرح بند ژله ای Ferrari

کسانی که به ماشین علاقه دارند فراری را می شناسند ، در این نوشته می خواهیم یک ساعت شیک را به شما عزیزان معرفی کنیم. ساعت فراری یک ساعت کلاسیک و طرح ساده می باشد که در عین حال استایل رسمی دارد ، این ساعت دارای گارانتی ۷ روزه می باشد . شما می توانید این ساعت را با خیال راحت از فروشگاه shopmenow خریداری کنید.

معرفی اجمالی محصول:

گاهی داشتن ساعت مچی شلوغ و چندین موتوره عده‌ای را خسته میکنید و عده‌ای هم به دنبال یک ساعت ساده و کلاسیک هستند تا با یک استایل رسمی آن را ست کنند . ساعت طرح بند ژله ای Ferrari همان ساعت کلاسیک و ساده‌ای میباشد که یک ست رسمی را کامل و بدون نقص میکند .

یک بند ژله ای نرم و منعطف مشکی در کنار قاب مشکی و شیشه ضد خش و صفحه ای در دو رنگ  مشکی ترکیب رنگ و استایلی زیبا را برای ساعت طرح بند ژله ای Ferrari به وجود آورده اند . ساعت طرح بند ژله ای Ferrari ساعت ضد حساسیت برای علاقمندان به ساعت های دست بند نرم و ژله ای ساخته شده است.

ساعت فراری

ساعت طرح بند ژله ای Ferrari در عین سادگی از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است .در صورتی که به دنبال هدیه ای مناسب برای دوست و همسر خود هستید ساعت مچی بند ژله ای Ferrari را به شما پیشنهاد می کنیم.

این ساعت با سادگی منحصر به فرد و طراحی متفاوت جزو شیک ترین محصولات طراحی شده توسط کمپانی Ferrari  است.بند این ساعت از جنس ژله ای نرم می باشد که دارای انعطاف پذیری بسیار بالا بوده که در هیچ شرایطی دچار شکستگی و ترک نمی شود و هیچ گونه حساسیت پوستی ایجاد نمیکند.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

(این محصول در این فروشگاه با بالاترین کیفیت ارسال می شود )

در صورت نارضایتی می توانید محصول را حتی تا ۷ روز برگشت دهید

قیمت: ۳۸,۰۰۰ تومان