خرید پستی ساعت مچی Elvira

ساعت مچی Elvira

خرید پستی ساعت مچی Elvira,ساعت مچی Elvira,خرید پستی ساعت مچی,ساعت مچی ارزان,خرید پستی ساعت مچی Elvira,ساعت مچی مخصوص بانوان,خرید ساعت مچی زنانه,خرید پستی ساعت مچی دخترانه,خرید ساعت Elvira با کیفیت بالا,ساعت مچی Elvira با کیفیت بالا,خرید ساعت مچی Elvira,خرید اینترنتی ساعت مچی Elvira

ساعت مچی Elvira

ساعت مچی مخصوص بانوان شیک پوش ، کسانی که سخت پسند هستند می توانند ساعت Elvira رو بررسی کنند. این ساعت در رنگ بندی مشکی ، آبی ، کرم با قیمت مناسب برای شما عزیزان ارائه می شود. شما می توانید تصاویر بیشتر این ساعت را در ادامه مشاهده کنید.

ساعت مچی Elvira

ویژگی های کلیدی:

مناسب برای بانوان با سلیقه

منبع انرژی:باتری

فرم صفحه:گرد

رنگ بند:مشکی/آبی/کرم(بر اساس رنگ زمینه پارچه)

مقاوم در برابر آب در حد ششتشوی دست

بند پارچه ای با گل های متنوع و رنگارنگ

بسیار سبک به خاطر بند پارچه ای

ساعت Elvira

ساعت Elvira 2

ساعت Elvira 4

شکل ظاهری ساعت طوری است که در اولین نگاه همگان را شیفته خود می کند.پس اگر می خواهید متفاوت باشید،یکی از روش ها داشتن این ساعت مچی متفاوت می باشد. اگر از ساعت های بند استیل و بند چرمی خسته شده اید،ساعت مچی بند پارچه ای Elvira بهترین گزینه برای شماست.

این ساعت دارای بند پارچه ای با گل های بسیار متنوع و رنگارنگ می باشد که به خاطر مدل و رنگبندیهای خیلی زیبایش به یکی از ساعت های پرفروش این روزها تبدیل شده است. این ساعت مچی بند پارچه ای دارای رنگ بندی طبق رنگ زمینه می باشد که در سه رنگ زمینه مشکی،آبی و کرم با گل های متنوع و رنگارنگ عرضه می شود.

ساعت Elvira 5

ساعت Elvira 6

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۲۶ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی سـاعت مـچی Elvira – کلیک کنید

قیمت: ۲۵,۰۰۰ تومان