خرید پستی ساعت مچی Tag heuer مدل Baxter

ساعت مچی Tag heuer مدل Baxter

خرید پستی ساعت مچی Tag heuer مدل Baxter,ساعت مچی Tag heuer مدل Baxter,خرید پستی ارزان,خرید ساعت مچی,خرید اینترنتی ساعت مچی ارزان,فروش اینترنتی ساعت مچی ارزان,خرید ساعت مچی تگ هویر,ساعت مردانه تگ هویر,خرید ساعت تگ هویر مدل Baxter,خرید ساعت اینترنتی با کیفیت بالا,ساعت مچی ,خرید ساعت مچی

ساعت مچی Tag heuer مدل Baxter

ساعت مچی تگ هویر یک ساعت شیک می باشد که تک موتوره است ، این ساعت دارای صفحه گرد و ضد اب می باشد.کیفیت آن high کپی می باشد که بسیار به اصل آن نزدیک است ، قیمت آن مناسب در نظر گرفته شده است. شما می توانید تصاویر و توضیحات بیشتر را در ادامه بخوانید.

ساعت مچی Tag heuer مدل Baxter

 ویژگی های کلیدی :

جنس بند طرح چرم و جنس بدنه استیل

دارای بدنه ضدحساسیت

صفحه گرد عقربه ای

ضد آب در حد شست و شوی دست

تک موتوره

دارای روزشمار

High copy

ساعت تگ هویر مدل Baxter

ساعت تگ هویر مدل Baxter 4

نام ساعت مچی Tag heuer مدل Baxter
جنسیت مردانه
نوع کاربری روزمره/مجلسی/اسپرت/کلاسیک/فشن
برند TAG HEUER
مدل Baxter
رنگ مشکی/قهوه ای/کرم
موتور تک موتوره
ضمانت ۷۲ ساعت ضمانت تحویل
جنس بند
طرح چرم
جنس صفحه
استیل
فرم صفحه گرد عقربه ای
نوع قفل سگکی

ساعت تگ هویر مدل Baxter 3

ساعت تگ هویر مدل Baxter 5

کمپانی تگ هویر یکی از قدیمی ترین کمپانی های تولید ساعت مچی در جهان است که با بیش از ۱۵۰ سال سابقه محصولات متنوعی را در بازار عرضه کرده است. البته تا چند سال قبل این کمپانی سوئیسی بیشتر برای برندهای مطرح دنیا ساعت تولید می کرد اما با تغییر سیاستهای شرکت برند اختصاصی تگ هویر در میان بزرگان دنیای ساعت خودنمائی می کند. ساعت مچی TAG Heuer طرح Baxter یکی از پر فروش ترین ساعت های مچی با طراحی زیبا و ترکیب رنگ فوق العاده می باشد.ساعتی زیبا و متفاوت ویژه افراد با سلیقه و سخت پسند است. این ساعت طوری طراحی شده است که با تمامی پوشش ها از قبیل روزمره / کلاسیک / مجلسی / فشن / اسپرت سازگاری دارد. این ساعت فوق العاده شیک یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین ساعت ها در اروپا می باشد.

این مدل ساعت تگ هویر طرح باکستر یک ساعت مچی فوق العاده شیک و جدید دارای بند طرح چرم با سه رنگ قهوه ای/ مشکی/کرم و صفحه ی گرد عقربه ای می باشد.جنس بدنه این ساعت استیل به رنگ مسی می باشد. قاب این ساعت استیل و همچنین این ساعت تک موتوره می باشد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۲۷ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامـکی ساعت مچـی Tag heuer مدل Baxter – کلیک کنید

قیمت: ۴۹,۰۰۰ تومان