خرید پستی ادکلن Versace Eros

 ادکلن Versace Eros

خرید پستی ادکلن Versace Eros, ادکلن Versace Eros,خرید اینترنتی ادکلن مردانه,خرید ادکلن Versace Eros,خرید پستیادکلن مردانه Versace Eros,فروش اینترنتی ادکلن مردانه ,خرید پستی ارزان با کیفیت بالا,فروش ویژه ادکلن مردانه,خرید پستیادکلن چهارفصل,خرید پستی ادکلن چهارفصل با کیفیت بالا,ادکلن ۴ فصل ارزان,خرید پستی ادکلن

ادکلن Versace Eros 5

ادکلنی با راحیه خنک و ملایم و چهارفصل , ماندگاری بوی بالا و همچنین مناسب برای تمام سنین ، ادکلن مردانه . ورساچه یک ادکلن چهارفصل می باشد که ماندگاری آن بسیار مناسب است ، شما می توانید این ادکلن را ازفروشگاه شاپ می نو خریداری کنید و از خرید خود لذت ببرید.

ادکلن Versace Eros

 ویژگی های کلیدی:

ماندگاری : فوق العاده بالا

حجم : ۱۰۰ میلی لیتر

رایحه : خنک و ملایم

قدرت خوشبویی : عالی

پیشنهاد استفاده : روزانه

فصل : فصول گرم

مناسب برای : مردان

سن مصرف : تمام سنین

دارای سه هرم بویایی مختلف

ادکلن Versace Eros

ادکلن Versace Eros 2

نام : ادکلن Versace Eros
مناسب برای :  آقایان
نوع رایحه : خنک و ملایم
مناسب : محل کار ،گشت گذار

ماندگاری : فوق العاده بالا
حجم : ۱۰۰ میلی لیتر
فصل : فصول گرم

سن مصرف : تمام سنین
پیشنهاد مصرف : روزانه
رایحه اول : لیمو/سیب سبز/نعناع
رایحه میانی : آمبرکسان/گل شمعدانی/دانه تونکا
رایحه اصلی: سدر اطلس/سدر ویرجینیا/خزه درخت بلوط/خس خس/وانیل ماداگاسکار

ادکلن Versace Eros 3

EROS الهام گرفته از ارتباط عمیق با اساطیر یونان است. هدف از تولید این عطر آشکار نمودن و انتشار شور و شوق، نفسانیت و تمایلات برجسته انسان است. نام EROS الهام از خدای عشق یونان و الهه پسر آفرودیت است . زمانی که Gianni Versace امپراطوری مد خود را مطرح کرد الهه مدوزا را بعنوان نماد و لوگوی برند خود برگزید و آنرا بروی محصولات خود حک کرد.

خواسته Donatella Versace مدیرکنونی کمپانی به تصویر کشیدن سبک و اهمیت طراحی طولانی مدت، کیفیت و محبوبیت بود. وی این محصول را اینگونه وصف می کند: ” ما دارای انگیزه یونانی هستیم که به ما اجازه می دهد به آثار باستانی و اسطوره شناسی فکر کنیم در حالی که رنگ فیروزه ای نشان دهنده دریای مدیترانه است. این است ورساچه! “. این محصول در سال ۲۰۱۲ توسط Aurelien Guichard طراحی شد.

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۹۳۱ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامـکی ادکـلـن Versace Eros – کلیک کنید

قیمت: ۳۵,۰۰۰ تومان