خرید پستی ادکلن زنانه الین Alien

ادکلن زنانه الین Alien

خرید پستی ادکلن زنانه الین Alien,ادکلن زنانه الین Alien,ادکلن زنانه,خرید اینترنتی ادکلن زنانه,فروش پستی ارزان,خرید ادکلن زنانه با قیمت مناسب,فروش ویژه ادکلن های زنانه,ادکلن زنانه با قیمت مناسب,فروش ویژه ادکلن های شیک,ادکلن زنانه الین Alien,خرید اینترنتی ادکلن زنانه الین Alien,خرید پستی ادکلن زنانه الین Alien,فروش اینترنتی ادکلن چهار فصل,ادکلن زنانه الین Alien

ادکلن alien

ادکلن زنانه الین یک ادکلن چهارفصل می باشد که زنان و دختران ایرانی می توانند از آن استفاده کنند ، این ادکلن دارای بوی ملایم و شیرین می باشد و هر سنی می تواند از آن بهره ببرد. قیمت آن مناسب می باشد ، شما می توانید با اطمینان از فروشگاه shopmenow خریداری کنید.

ادکلن زنانه الین (Alien)

ویژگی های کلیدی:

عمر ماندگاری ۵ الی ۱۲ ساعت

نوع جنسیت مصرف برای زنان و دختران

قابل استفاده برای سنین

دارای بویی ملایم و شیرین

قابل استفاده در چهار فصل سال

با رایحه کهربا ، ترکیبات جنگلی ، یاسمن هندی

ادکلن alien 3

رایحه ی چالش برانگیز این عطر ، بسیاری از برند های بزرگ عطر سازی جهان را بر آن داشت تا رایحه ی محصولات تولیدی خود را به سمت این رایحه ی اکسیر مانند شبیه تر کنند. رایحه ای عجیب و غریب از یک رویای آشنا که به سرعت به کیمیایی جادویی تبدیل شد و چون پیچکی بر اندام بانوان بی بدیل تنید. هوشمندی ، فلسفه ی بارز این رایحه بوده که عمیق و مرموز به باورهای زنانه تلنگر زده و ابتدایی جذاب را بر سر راه ها قرار داده است. کهربا ، ترکیبات جنگلی ، یاسمن هندی و سایر ترکیبات معطر مرموز اصلی ترین بازیگران در ایفای نقش این رایحه ی بی نظیرند. شخص های Dominique Ropion و Laurent Bruyere سازندگان این همیشه جاودان صنعت عطر سازی اند.
به جرات می توان گفت این عطر جز پرفروشترین و ماندگارترین عطر در تمامی طول صنعت عطرسازی جهان می باشد. 

ادکلن alien 4

مشخصات محصول:
نام ادکلن : Alien
شرکت تولید کننده : Thierry Mugler
کشور تولید کننده : فرانسه
حجم : ۹۰ ML
نوع غلظت اسانس ادکلن: Eau de Perfume

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۰۴۸۱ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی ادکلن زنـانه الین Alien – کلیک کنید

قیمت: ۳۹,۰۰۰ تومان