خرید اینترنتی مانتو جلوباز Rowena

مانتو جلوباز Rowena

خرید اینترنتی مانتو جلوباز Rowena,مانتو جلوباز Rowena,خرید اینترنتی مانتو,مانتو زنانه,مانتو دخترانه,خرید اینترنتی مانتو جلوباز,خرید پستی مانتو جلوباز,مانتو جلوباز ارزان,خرید پستی مانتو جلوباز Rowena,خرید ارزان مانتو جلوباز Rowena,خرید مانتو بهاره,خرید مانتو زنانه,خرید مانتو زنانه بهاره,فروش ویژه مانتو بهاره با قیمت مناسب,مانتو جلوباز Rowena ارزان,مانتو جلوباز Rowena با کیفیت

مانتو جلوباز Rowena

مانتو جلوباز Rowena از جنس ملانژ می باشد و دارای رنگ بندی مشکی است ، این مانتو دارای بند است و قیمت آن مناسب در نظر گرفته شده است ، طراحی شیک آن بسیار چشم نواز است و فری سایز می باشد ، می توانید سوالات و درخواست های خود را از طریق شماره پیامک ابتدای سایت مطرح کنید.

مانتو جلوباز Rowena

ویژگی های کلیدی:

جنس ملانژ

مخصوص بانوان شیک پوش امروزی

رنگ بندی:مشکی

مانتو فری سایز

مناسب بانوان مشکل پسند و زیبا پوش

دارای بند

طراحی ساده و شیک

مانتو Rowena

مانتو Rowena 2

نام : مانتو جلوباز

طرح : Rowena
مدل : جلوباز/بندی

نوع : بلند
رنگ بندی : مشکی
جنس : ملانژ

درجه بندی کیفیت : درجه A
بند : دارد
سایز : free size

مانتو Rowena 4

مانتو Rowena 5

مانتو: جزء اساسی پوشش بانوان ایرانی محسوب می شود و کمد لباس هر خانم متشکل از چندین مانتو با طرح ها و رنگهای متفاوت است.برای خوش استایل بودن نکات بسیار مهمی در انتخاب مانتو وجود دارد که بستگی به اندازه قد و ترکیب اندامی شما و جایی که قرار است آن لباس را بپوشید متفاوت است. با رعایت این اصول می توانید بهترین مانتو را انتخاب کنید تا ظاهرتان متناسب دیده شد.انتخاب رنگ و طرح مانتو معمولا متناسب با فصل و موقعیتی که قرار است استفاده شود متفاوت است. معمولا برای مهمانی ها و مراسم رسمی از مانتوهای کتی با رنگهای تیره استفاده می شود یا در فصل بهار و تابستان استفاده از پارچه های نخی و نرم و راحت بسیار متداول است.

 پارچه ملانژ: این پارچه بیشتر به خاطر اینکه از الیاف ترکیبی با طرح‌های مختلف تشکیل شده، نام ملانژ برای آن برگزیده شده است.
در پارچه ملانژ ۳۵درصد نخ پنبه و ۶۵درصد نخ پلی‌استر به کار رفته است که به خاطر بیشتر بودن نخ مصنوعی در این پارچه به آن پارچه مصنوعی یا پارچه نایلونی نیز گفته می‌شود. از پارچه ملانژ برای تهیه بلوز، پیراهن و به خصوص دامن و مانتو زنانه استفاده می‌شود. وجود الیاف پلی‌استر در این پارچه باعث درخشندگی و شفافیت رنگ‌های به کار رفته در پارچه می‌شود که این خاصیت بسیار مورد توجه خانم‌ها است.

مهم ترین نکته در خرید مانتو در فصل بهار و تابستان این است که بتوانید در آن احساس راحتی کنید.مانتو جلوباز Rowena،مانتویی با طراحی ساده ولی در عین حال بسیار شیک و زیبا مدلی امروزی و همه پسند دارد.طراحی ساده و رنگ به کار برده شده در این مانتو کار شما را برای ست کردن با شلوار و شال سفید و مشکی بسیار آسان می کند.

مانتو Rowena 4

برای خرید محصول بر روی دکمه خرید کلیک کنید و در ادامه مشخصات خود را وارد نمایید.
در ادامه تکمیل سفارش خرید می توانید ویژگی های مد نظر خود مانند :رنگ ، سایز و طرح محصول را انتخاب نمایید.
شما میتوانید مبلغ سفارش خود را به دو صورت آنلاین و درب منزل پرداخت نمایید. سفارشات آنلاین فرآیند پردازش و ارسال سفارش را سریع تر طی می کنند.

برای خرید پیامکی این محصول بر روی لینک زیر کلیک کنید و شماره همراه خود را وارد کنید تا همکاران با شما تماس بگیرند.  یا اینکه می توانید عدد ۲۹۴۵۱۸۸۵ را به شماره ۱۰۰۰۸۳۱۰ پیامک کنید.

خرید پیامکی مانتو جلـوباز Rowena – کلیک کنید

قیمت: ۴۹,۰۰۰ تومان